abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:45:43 #102
21467 franske19
Hit the deck!
pi_64610078
Er is geen vrede zolang Hamas bestaat.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:03:31 #103
165802 Reki
no comment.
pi_64610510
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef franske19 het volgende:
Er is geen vrede zolang Israël bestaat.
zie ondertitel :)
pi_64610581
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat en zolang de mens bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:08:38 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64610618
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef buachaille het volgende:
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
Oh. Okee.

Je durft tenminste eerlijk voor je mening uit te komen, hoe stupide die op het eerste oog ook mag lijken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64610780
quote:
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat en zolang de mens bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
quote:
Er is geen vrede zolang de palestijnen hun land niet terugkrijgen. Dus zolang israel op een gestolen land bestaat en zich uitbreidt. De naam 'israel' is zelf een eer voor een land wat weinig heeeeeeeeel weinig te maken heeft met de persoon Israel zelf. Hij ging voor goede dingen en was tegen slechte daden en stopte ze ook. Ik zou het noemen de staat van joden of zionisten. Isreal is toch officieel een joodse staat !

Al was er helemaal geen islam. Ik zou het doodnormaal vinden om te vechten voor me gestolen land en de bezetters weg te drijven. Dat deden de meeste gekoloniseerde landen in de afgeloppen 300 jaren. Door Israel het recht te geven om te stelen wat Israel wil stelen dan beledig je de duizenden...of miljoenen europese/nederlandse mensen die sneuvelden om hun landen te beschermen en bevrijden...o.a tegen Duitsland.

Vandaag zag ik net dat Israel zelfs nu een onderzeer heeft op een paar honderden meter van de stad Gaza. Als Hamas niet terug had geslagen met wat primaire raketten...dan was 1 miljoen palestijnen in hele diepte stilte uitgehongerd in Gazastrook en daarna langzaam uitgestorven.... Dat is wat Israel wil maar gelukkig kunnen de Palestijnen nog stenen en wat raketjes maken...beter dan niets he!
verlegen :)
pi_64610794
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Oh. Okee.

Je durft tenminste eerlijk voor je mening uit te komen, hoe stupide die op het eerste oog ook mag lijken.
In eerste instantie schreef ik dat er geen vrede kan bestaan met de islam. Na enig nadenken heb ik er maar van gemaakt dat vrede zowieso een illusie is omdat de mens nu eenmaal een oorlogszuchtig wezen is. Kijk maar eens naar peuters, die slaan elkaar ook continue op het hoofd.
pi_64610868
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef teletubbies het volgende:

Er is geen vrede zolang de palestijnen hun land niet terugkrijgen.
Mocht het ooit gebeuren dat de joden de middellandse zee in gedreven worden, de hemel verhoede het!, dan nog zal er nooit vrede zijn in het gebied. De soennieten en sjiïten gaan dan op de vuist, en mocht het vrede worden dan zal de Islam het oog laten vallen op El Andalusië, het gebied in Spanje waar ooit moslims gewoond hebben. De Islam is nu eenmaal een veroveringsreligie.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:21:09 #109
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_64610938
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

Mocht het ooit gebeuren dat de joden de middellandse zee in gedreven worden, de hemel verhoede het!, dan nog zal er nooit vrede zijn in het gebied. De soennieten en sjiïten gaan dan op de vuist, en mocht het vrede worden dan zal de Islam het oog laten vallen op El Andalusië, het gebied in Spanje waar ooit moslims gewoond hebben. De Islam is nu eenmaal een veroveringsreligie.
Niet alleen de Islam, kijk eens naar ons kabinet. CDA en CU proberen de bevolking ook te "onderdrukken" door vanalles te verbieden.
Drugs are good mkay?
pi_64611028
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef Party_P het volgende:

Niet alleen de Islam, kijk eens naar ons kabinet. CDA en CU proberen de bevolking ook te "onderdrukken" door vanalles te verbieden.
Dat is het mooie van onze democratie, als iedereen over vier jaar op een seculiere partij gaat stemmen dan gaat heus in notime weer de andere kant op.
pi_64611092
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens lees ik net op een Amerikaans forum dat in Egypte rekening wordt gehouden met de mogelijkheid van een gewapende islamitische opstand. De economie was al kut, gaat nu echt de goot in en men is niet zo blij met de vermoedelijke Egyptische hulp aan de Israeli's in dit conflict.

Mocht dat gebeuren, dan hebben we de poppen echt aan het dansen
Dat wordt al jaren geroepen, dat als Afghanistan/Irak/Gaza/whatever wordt aangevallen dat dan de massa's in de moslim wereld in opstand komen en alles nog veeeeel erger zal worden dan het al was. Maak de moslims niet boos of anders !!!!!!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:33:10 #112
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64612799
quote:
De vredelievende Hamas heeft weer 9 raketten op Israël afgevuurd.
quote:
Two Israelis hurt after rocket fired from Gaza strikes Ashdod
By Haaretz Service
Tags: israel, hamas, gaza

Two Israelis were lightly wounded by shrapnel after a rocket fired from the Gaza Strip struck an apartment building in Ashdod on Saturday. Two more people were treated for shock.

At least nine rockets struck the Western Negev on Saturday morning, with one making a direct hit on a house in Ashkelon and two others falling elsewhere in the city.

An additional strike was reported in Kiryat Malachi.

On Friday, two salvoes of Grad rockets struck Ashkelon, with a home in the southern city sustaining a direct hit. A person in an adjacent house suffered shrapnel wounds as a result of the strike.

Five people suffered shock in the targeted building
bron
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:39:37 #113
21467 franske19
Hit the deck!
pi_64612970
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef Reki het volgende:

[..]

Spoken like a true terrorist.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:42:34 #114
21467 franske19
Hit the deck!
pi_64613059
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef teletubbies het volgende:

[..]

[..]

Er is geen vrede zolang de palestijnen hun land niet terugkrijgen. Dus zolang israel op een gestolen land bestaat en zich uitbreidt. De naam 'israel' is zelf een eer voor een land wat weinig heeeeeeeeel weinig te maken heeft met de persoon Israel zelf. Hij ging voor goede dingen en was tegen slechte daden en stopte ze ook. Ik zou het noemen de staat van joden of zionisten. Isreal is toch officieel een joodse staat !

Al was er helemaal geen islam. Ik zou het doodnormaal vinden om te vechten voor me gestolen land en de bezetters weg te drijven. Dat deden de meeste gekoloniseerde landen in de afgeloppen 300 jaren. Door Israel het recht te geven om te stelen wat Israel wil stelen dan beledig je de duizenden...of miljoenen europese/nederlandse mensen die sneuvelden om hun landen te beschermen en bevrijden...o.a tegen Duitsland.

Vandaag zag ik net dat Israel zelfs nu een onderzeer heeft op een paar honderden meter van de stad Gaza. Als Hamas niet terug had geslagen met wat primaire raketten...dan was 1 miljoen palestijnen in hele diepte stilte uitgehongerd in Gazastrook en daarna langzaam uitgestorven.... Dat is wat Israel wil maar gelukkig kunnen de Palestijnen nog stenen en wat raketjes maken...beter dan niets he!
Jij denkt daadwerkelijk dat het vrede wordt als de Palestijnen wat land terug krijgen? Dan ben je echt enorm naïef. Dit hele conflict heeft niets met land te maken, het is een ideologisch conflict. Moslims haten joden omdat Allah dat zegt. Dus zullen de moslims in de regio altijd tegen Israël blijven strijden totdat de "laatste jood de zee in is gedreven".
pi_64613240
quote:
Op het Museumplein zijn zaterdagmiddag enkele duizenden actievoerders samengekomen voor een grote anti-Israël-demonstratie. De actie is gericht tegen de bombardementen door het Israëlische leger op de Gazastrook. Op het Museumplein werden onder andere speeches gehouden en traden artiesten op. Ook werd er gebeden.
De sfeer werd even grimmig toen een man met een Israëlische vlag tussen de demonstranten ging staan. Hij werd echter snel afgevoerd, waarna de rust terugkeerde.
Hehe, er was er eentje levensmoe. Hoewel ik sympathie heb voor die kerel is zijn actie niet echt slim. Iedereen heeft het recht om te demonsteren zelfs als het tegen Israel is.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:50:43 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64613327
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

In eerste instantie schreef ik dat er geen vrede kan bestaan met de islam. Na enig nadenken heb ik er maar van gemaakt dat vrede zowieso een illusie is omdat de mens nu eenmaal een oorlogszuchtig wezen is. Kijk maar eens naar peuters, die slaan elkaar ook continue op het hoofd.
Dan zijn we het aardig eens.

Maar gelukkig zijn er altijd meer mensen die buiten het conflict staan dan er midden in. Het is zaak dat zij rustig en objectief blijven om te zorgen dat de schade beperkt blijft.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:50:48 #117
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64613333
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:48 schreef buachaille het volgende:

[..]

Hehe, er was er eentje levensmoe. Hoewel ik sympathie heb voor die kerel is zijn actie niet echt slim. Iedereen heeft het recht om te demonsteren zelfs als het tegen Israel is.
Hij had beter een reclamevliegtuigje kunnen huren met een sleep erachter "israel heeft gelijk"
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:51:58 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64613362
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef franske19 het volgende:

[..]

Jij denkt daadwerkelijk dat het vrede wordt als de Palestijnen wat land terug krijgen? Dan ben je echt enorm naïef. Dit hele conflict heeft niets met land te maken, het is een ideologisch conflict. Moslims haten joden omdat Allah dat zegt. Dus zullen de moslims in de regio altijd tegen Israël blijven strijden totdat de "laatste jood de zee in is gedreven".
Zegt Allah dat? Bron?
pi_64613633
Hamas handvest, artikel zeven:
quote:
Moreover, if the links have been distant from each other and if obstacles, placed by those who are the lackeys of Zionism in the way of the fighters obstructed the continuation of the struggle, the Islamic Resistance Movement aspires to the realisation of Allah's promise, no matter how long that should take. The Prophet, Allah bless him and grant him salvation, has said:

"The Day of Judgement will not come about until Moslems fight the Jews (killing the Jews), when the Jew will hide behind stones and trees. The stones and trees will say O Moslems, O Abdulla, there is a Jew behind me, come and kill him. Only the Gharkad tree, (evidently a certain kind of tree) would not do that because it is one of the trees of the Jews." (related by al-Bukhari and Moslem).
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:16:46 #120
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64614074
Kortom: vrede is onmogelijk tenzij de militante tak van Hamas + 58% van de Palestijnen (het aantal dat Hamas stemde in 2006) geheel wordt uitgeroeid. Dat kán niet gebeuren want dan zou Israël zich schuldig maken aan genocide.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64614195
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef ouderejongere het volgende:
Kortom: vrede is onmogelijk tenzij de militante tak van Hamas + 58% van de Palestijnen (het aantal dat Hamas stemde in 2006) geheel wordt uitgeroeid. Dat kán niet gebeuren want dan zou Israël zich schuldig maken aan genocide.
Kortom: er is geen politieke oplossing voor dit probleem. Het ligt simpel dan velen denken: steel of koop een ander landje voor israeliers ergens in Afrika/Europa/Amerika of waar dan ook. Laat ze daar hun staatje oprichten en laat Palestina voor de Palestijnen die toch eerst daar woonden. Israel is al lang bezig met genocide. Zelfs bij het oprichten rond 1948 hebben israelische bewapende bendes hele dorpen verwoest, de vrouwen/kindjes/mannen vermoord. Het feit dat Israel niet wordt gestraft is te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VS/Europa. Dat maakt het onmogelijk om te spreken van genocide... terwijl die de hele tijd plaatsvindt. IK hoorde Obama nog praten over Mumbai aanslagen waarbij ook burgers zijn omgekomen....maar nu over Palestina is hij zooo doodstil. Een slecht begin dus!
verlegen :)
pi_64614276
De aanslagen in Mumbai en de doden kan je totaal niet vergelijken. Als de Indiase SF in Pakistan een kamp waren binnen gevallen en daar terroristen hadden vermoord had je dit kunnen vergelijken.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64614307
quote:
45%. Geen 58%.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64614383
quote:
Het is nog geen 15 jaar geleden dat meer dan 58% van de Palestijnen het helemaal zag zitten met Israel als buurland. Het extremisme komt en gaat met het toekomstperspectief.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:35:03 #125
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64614574
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef teletubbies het volgende:

[..]

Kortom: er is geen politieke oplossing voor dit probleem. Het ligt simpel dan velen denken: steel of koop een ander landje voor israeliers ergens in Afrika/Europa/Amerika of waar dan ook. Laat ze daar hun staatje oprichten en laat Palestina voor de Palestijnen die toch eerst daar woonden. Israel is al lang bezig met genocide. Zelfs bij het oprichten rond 1948 hebben israelische bewapende bendes hele dorpen verwoest, de vrouwen/kindjes/mannen vermoord. Het feit dat Israel niet wordt gestraft is te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VS/Europa. Dat maakt het onmogelijk om te spreken van genocide... terwijl die de hele tijd plaatsvindt. IK hoorde Obama nog praten over Mumbai aanslagen waarbij ook burgers zijn omgekomen....maar nu over Palestina is hij zooo doodstil. Een slecht begin dus!
Of we geven Noord-Holland op en dragen dat over aan de vredelievende Palestijnen zijn ze ook meteen van die ellendige buren af (Egypte en Jordanië)
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64614735
Burgers willen nooit oorlog het zijn overheden die oorlog voeren en zelfs hun eigen volk daarmee onderdrukken.
bold statement
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:48:43 #127
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64615028
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Burgers willen nooit oorlog het zijn overheden die oorlog voeren en zelfs hun eigen volk daarmee onderdrukken.
bold statement
Poep natuurlijk, burgers zijn altijd wel te porren voor oorlog, mits je het leuk inpakt.
pi_64615167
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat is het mooie van onze democratie, als iedereen over vier jaar op een seculiere partij gaat stemmen dan gaat heus in notime weer de andere kant op.
Hamas is ook gewoon winnaar van de verkiezingen hoor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64615826
quote:
IDF artillery targets Gaza

IDF escalating attacks? For first time since Gaza op's start, IDF artillery units shell targets in Strip. Meanwhile, Air Force hunts for senior Hamas terror activists in Strip, hits dozens of targets Saturday; Hamas officer killed after car hit by aircraft

www.ynetnews.com
het begin van het einde...
The war is going on.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:20:25 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64615931
museumplein vandaag: 350 demonstranten op 25 organisaties. echt heel veel draagkracht is er niet blijkbaar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 16:23:18 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64616011
het is ook fok!king koud!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:24:32 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64616049
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef sp3c het volgende:
het is ook fok!king koud!
ik kom net van de cuyp af en het is heerlijk zacht weer. overigens hebben de meeste demonstranten flinke shawls om.

overigens respect voor het rustige verloop.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:25:07 #133
165802 Reki
no comment.
pi_64616067
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
museumplein vandaag: 350 demonstranten op 25 organisaties. echt heel veel draagkracht is er niet blijkbaar.
hmmm, andere bronnen hebben het over duizenden demonstranten http://www.depers.nl/binn(...)rs-tegen-Israel.html
Ooh ik ben benieuwd of Meki is gegaan
zie ondertitel :)
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:26:32 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64616109
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef Reki het volgende:

[..]

hmmm, andere bronnen hebben het over duizenden demonstranten http://www.depers.nl/binn(...)rs-tegen-Israel.html
de politiewoordvoerder heeft het over 350 man/vrouw/kind. dat kunnen ze vanuit de helicopter heel makkelijk tellen. dus ik ga uit van de betrouwbare bron

ik neem idd aan dat meki een van de 350 demonstranten was.
pi_64616281
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef Wheelgunner het volgende:

Poep natuurlijk, burgers zijn altijd wel te porren voor oorlog, mits je het leuk inpakt.
Een beetje militairen op knopjes laten drukken in een helicopter en verder gaat het dagelijks leven gewoon door, dan is het wel leuk genoeg ingepakt. Iedereen is wel te porren voor oorlog als de opofferingen en de ellende aan de andere kant zit.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:33:02 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64616337
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een beetje militairen op knopjes laten drukken in een helicopter en verder gaat het dagelijks leven gewoon door, dan is het wel leuk genoeg ingepakt. Iedereen is wel te porren voor oorlog als de opofferingen en de ellende aan de andere kant zit.
zelfs dan nog vind ik oorlog het allerlaatste middel en ben er niet echt voor te porren.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 16:42:26 #137
8781 crew  Frutsel
pi_64616598
CNN:
quote:
Hamas commander Azkariah al-Jamal died when his car was attacked early Saturday, the eighth day of the bombing campaign, Palestinian sources and the IDF said.
quote:
JERUSALEM (CNN) -- Leaflets signed by the commander of the Israeli military were dropped over northern Gaza on Saturday morning, warning residents to "leave the area immediately" to ensure their safety.
Grondoorlog komt dichterbij
quote:
[..]
Kan zijn, heb Slappy ook nog nie gezien
pi_64616731
quote:

[..]

Ja tuurlijk was die erbij
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64616832
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zelfs dan nog vind ik oorlog het allerlaatste middel en ben er niet echt voor te porren.
De weerzin straalt anders niet van je posts af. Feit is in ieder geval dat de oorlog niet een heel hele zware tol van de Israelische bevolking eist. Dus dan is het makkelijk een oorlog continueren.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:50:53 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64616840
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja tuurlijk was die erbij
hebben jullie elkaar warmgehouden?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:51:18 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64616861
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De weerzin straalt anders niet van je posts af. Feit is in ieder geval dat de oorlog niet een heel hele zware tol van de Israelische bevolking eist. Dus dan is het makkelijk een oorlog continueren.
ik zie dit dan ook niet als een oorlog, maar als een conflict.
pi_64616886
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Laat SCH dat maar niet horen, dan wordt ie jaloers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 16:52:49 #143
8781 crew  Frutsel
pi_64616916
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie dit dan ook niet als een oorlog, maar als een conflict.
Zag je Israel - Hezbollah ook als conflict?
pi_64616919
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee gelukig niet komt niet goed namelijk heb het niet zo op anti Israel gedoe
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:53:19 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64616934
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zag je Israel - Hezbolla ook als conflict?
ja. aangezien het niet tussen twee landen ging.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:30:52 #146
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64618096

Kablammo!
pi_64619342
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
En nog de aantallen ontkennen ook nog
Alles dat tegen Israel is gelogen

er waren duizenden man op de voet.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64619382
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Roi het volgende:
De aanslagen in Mumbai en de doden kan je totaal niet vergelijken. Als de Indiase SF in Pakistan een kamp waren binnen gevallen en daar terroristen hadden vermoord had je dit kunnen vergelijken.
Waarom niet, dit is erger dan Mumbai, 500 doden en waaronder bijna 50-tal kinderen die de dood hebben gevonden ?.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:16:39 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64619426
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef Meki het volgende:

[..]

En nog de aantallen ontkennen ook nog
Alles dat tegen Israel is gelogen

er waren duizenden man op de voet.
niet volgens de politiewoordvoerder. maar he! who's counting? cijfers worden vaak wat opgedreven als het om palestijnen gaat, niks nieuws onder de zon.

vertel, hoe voel je je nu?
pi_64619430
quote:
Overtuigend ?. Juist zulke mensen zoals jij en zoals je land Israel en zoals je leider Olmert bestaat geen vrede meer.
pi_64619446
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet volgens de politiewoordvoerder. maar he! who's counting?
om 16.00 waren het honderden in Museumplein
maar rond 13.00 waren het duizenden.
pi_64619473
Het was zeer vreedzame protestactie. Rustig verlopen.
Diverse Israelische vlaggen verbrand. en veel man politie naast de Ambassade van US.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:19:49 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64619521
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:18 schreef Meki het volgende:
Het was zeer vreedzame protestactie. Rustig verlopen.
Diverse Israelische vlaggen verbrand. en veel man politie naast de Ambassade van US.

respect. gelukkig is het niet zo'n fiasco geworden als in antwerpen.
pi_64619612
Even een samenvatting van protesten in Europa.

Griekenland

Een betoging van vijfduizend Grieken in Athene mondde ook uit in geweld. Demonstranten gooiden met stenen en brandbommen, de politie reageerde met traangas.

Cyprus

Op Cyprus bekogelden pro-Palestijnse demonstranten de politie met stenen, stokken, schoenen en sinaasappels. Dat gebeurde in de buurt van de Israëlische ambassade in Nicosia. Een vreedzaam protest ontspoorde toen een aantal betogers door een kordon van de politie wilden breken om bij de ambassade te komen.

Noorwegen, Zweden

In een kerk in de Zweedse stad Uppsala werd een dienst gehouden om de slachtoffers van de aanvallen te herdenken. Honderden mensen demonstreerden ook in Malmö. In Noorwegen hielden demonstranten een mars van het Noorse parlement naar de Israëlische ambassade.

Duitsland, Oostenrijk

In totaal bezochten meer dan tienduizend demonstranten bijeenkomsten in Berlijn, Frankfurt en Düsseldorf. In Salzburg, in Oostenrijk, waren tweeënhalf duizend mensen op de been. Een groot aantal mensen hield een vreedzaam protest voor het Spaanse ministerie van buitenlandse zaken in Madrid.

Engeland

Demonstranten gooiden schoenen naar de ambtswoning van de Britse premier in Londen, terwijl in tientallen andere Europese steden betogers met Palestijnse vlaggen zwaaiden. In totaal waren tienduizenden mensen op de been.
pi_64619652
Waar zijn de pro-Israel demonstraties

Nergens maar nergens ter wereld, zo zie je maar weer hoe rechtvaardig de burgers zijn maar hoe onrechtvaardig de leiders zijn.

Bijna heel Europa is voor Gaza
pi_64619751
Wat boeit mij die demonstraties nou net alsof ze na die demonstraties gaan stoppen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:28:02 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64619764
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Meki het volgende:
Even een samenvatting van protesten in Europa.

Griekenland

Een betoging van vijfduizend Grieken in Athene mondde ook uit in geweld. Demonstranten gooiden met stenen en brandbommen, de politie reageerde met traangas.

Cyprus

Op Cyprus bekogelden pro-Palestijnse demonstranten de politie met stenen, stokken, schoenen en sinaasappels. Dat gebeurde in de buurt van de Israëlische ambassade in Nicosia. Een vreedzaam protest ontspoorde toen een aantal betogers door een kordon van de politie wilden breken om bij de ambassade te komen.

Noorwegen, Zweden

In een kerk in de Zweedse stad Uppsala werd een dienst gehouden om de slachtoffers van de aanvallen te herdenken. Honderden mensen demonstreerden ook in Malmö. In Noorwegen hielden demonstranten een mars van het Noorse parlement naar de Israëlische ambassade.

Duitsland, Oostenrijk

In totaal bezochten meer dan tienduizend demonstranten bijeenkomsten in Berlijn, Frankfurt en Düsseldorf. In Salzburg, in Oostenrijk, waren tweeënhalf duizend mensen op de been. Een groot aantal mensen hield een vreedzaam protest voor het Spaanse ministerie van buitenlandse zaken in Madrid.

Engeland

Demonstranten gooiden schoenen naar de ambtswoning van de Britse premier in Londen, terwijl in tientallen andere Europese steden betogers met Palestijnse vlaggen zwaaiden. In totaal waren tienduizenden mensen op de been.
toch nog best veel geweld gebruikt, ondanks het feit dat ze niet in palestina of israel wonen en mochten demonstreren.
pi_64619817
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toch nog best veel geweld gebruikt, ondanks het feit dat ze niet in palestina of israel wonen en mochten demonstreren.
Omdat ze Israel meer dan zat zijn..
Alleen omdat er nu veel politiemacht zijn. bijna 400 agenten die een ambassade moeten beschermen, anders waren alle ISRAELISCHE ambassade afgebrand, en dan in Europa nog zelfs.
pi_64619840
Idd zal wel bij de Palestijnen traditie horen geweld gebruiken tegen onschuldigen
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:30:06 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64619843
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Alleen omdat er nu veel politiemacht zijn. bijna 400 agenten die een ambassade moeten beschermen, anders waren alle ISRAELISCHE ambassade afgebrand, en dan in Europa nog zelfs.
Das ook dieptriest ...
pi_64619848
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Meki het volgende:

Bijna heel Europa is voor Gaza
Enkele tienduizenden demonstranten op een totaal van een paar honderd miljoen Europeanen noem ik niet 'bijna heel Europa'.
A murky, forgotten land.
pi_64619854
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:27 schreef Slappy het volgende:
Wat boeit mij die demonstraties nou net alsof ze na die demonstraties gaan stoppen
Jou boeit het helemaal niks, maar waarom discussier je dan als het je niks boeit..
Mij boeit het echt absoluut en mijn hart gaat naar alle Palestijnen in Gaza.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:30:55 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64619868
quote:

[..]

en dat juich je zo te zien wel toe? wees blij dat er nog net geen joden uit hun huis werden gesleurd.
pi_64619875
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Enkele tienduizenden demonstranten op een totaal van een paar honderd miljoen Europeanen noem ik niet 'bijna heel Europa'.
Of beter gezegd paar duizend linkse tuig die weer moest rellen
pi_64619883
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

Das ook dieptriest ...
Vind ik niet, de ambassades vormen ook een gevaar, zij rechtvaardigen geweld tegen de Palestijnen, en brengen die groet ook aan de aanwezige regering in die land.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:32:03 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64619903
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Mij boeit het echt absoluut en mijn hart gaat naar alle Palestijnen in Gaza.
jammer dat de palestijnse leiding dat sentiment niet deelt
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:32:44 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64619929
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef Slappy het volgende:

[..]

Of beter gezegd paar duizend linkse tuig die weer moest rellen
gesubsidieerd door het verachterlijke westen. wederom heeft israel de bevolking in gaza opgeroepen om hun huizen tijdelijk, maar snel te verlaten.
pi_64619932
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat juich je zo te zien wel toe? wees blij dat er nog net geen joden uit hun huis werden gesleurd.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

Das ook dieptriest ...
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Vind ik niet, de ambassades vormen ook een gevaar, zij rechtvaardigen geweld tegen de Palestijnen, en brengen die groet ook aan de aanwezige regering in die land.
Zegt genoeg.
A murky, forgotten land.
pi_64619935
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Het enige protest wat kan helpen is protest tegen Israel en het enige wat ze kunnen horen zijn tegen de Israelische ambassade

en dat helpt, Israel denkt nog steeds na over de grondoffensief, omdat ze zien hoe groot de druk is vanuit de wereld dat ze moeten stoppen met hun geweld.
pi_64619958
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

jammer dat de palestijnse leiding dat sentiment niet deelt
Deelt het absoluut, maar wat kunnen zij doen ze hebben alleen stokken en stenen om te vechten tegen een grootmacht.
pi_64619966
quote:

[..]

Neuh een hoop eikels afgeschoten door de Israelische veiligheidsdiensten van de ambassades. Net zo goed als nederlandse politie bij de amerikaanse ambassade ook meer is om de burgers te beschermen. De mariniers schieten eerst en stellen dan vragen.
pi_64619992
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Deelt het absoluut, maar wat kunnen zij doen ze hebben alleen stokken en stenen om te vechten tegen een grootmacht.
Je vergeet de Kalashnikovs en de raketten en de bommen.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:35:11 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64620003
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef Meki het volgende:

en dat helpt, Israel denkt nog steeds na over de grondoffensief, omdat ze zien hoe groot de druk is vanuit de wereld dat ze moeten stoppen met hun geweld.
israel denkt na omdat het geen eigen soldaten in een valkuil wil laten lopen. een terecht nadenkingsproces lijkt me.
pi_64620008
Zo zie je hoe groot de woede is van alle wereldburgers.
pi_64620033
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Je vergeet de Kalashnikovs en de raketten en de bommen.
speelgoedrackets, hebben die een hele flatgebouw in Tel aviv geraakt, waar hebben we het dan over.
pi_64620055
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

israel denkt na omdat het geen eigen soldaten in een valkuil wil laten lopen. een terecht nadenkingsproces lijkt me.

Oorlog tegen Hamas of Hezbollah kan je nooit winnen.
zelfs een wereldoorlog kan Hamas of Hezbollah niet verslaan
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:38:54 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64620116
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:37 schreef Meki het volgende:

[..]

weet je meiki. ik waardeer je humanisme voor de palestijnen, maar ik verafschuw je eenzijdigheid ten aanzien van 400 isrealische burgers die door hamas zijn vermoord.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:40:45 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620168
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef Meki het volgende:

[..]

ze kunnen ook stoppen met raketten schieten

de Palestijnse leiding doet net zo goed geen enkele poging om het geweld te stoppen, zodra er daar iemand zegt 'kom we gaan allemaal op het plein zitten liedjes zingen tot de Israeli's vriendelijk doen ipv een onmogelijk gevecht voeren ten koste van onze kinderen' dan is het hele conflict snel afgelopen, dan heeft Isreal simpelweg geen excuus meer om militair in te grijpen

maar nee, want als dat gebeurt dan zeggen de Palestijnen 'hey waarom deden we dit niet eerder' en 'waar zijn die mensen die onze eigen veiligheidsdienst om vage redenen heeft gearresteerd eigenlijk gebleven'
pi_64620199
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je meiki. ik waardeer je humanisme voor de palestijnen, maar ik verafschuw je eenzijdigheid ten aanzien van 400 isrealische burgers die door hamas zijn vermoord.
Waar zijn die vermoord dan, heeft Hamas dan 400 burgers doodgemaakt in Israel dan ??

En elke dode veroordeel ik
Als Hamas 400 joden heeft dood gemaakt loop ik morgen met Anti-hamas demonstratie mee.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:42:13 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620217
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:37 schreef Meki het volgende:

[..]

die oorlog is al gewonnen, ze kunnen helemaal nix zonder dat Israel dat tot op zekere hoogte toestaat
die figuren moeten verstandig worden en toegeven dat ze hebben verloren want op deze manier kost het alleen Palestijnse en Libaneze levens

als Israel morgen een grondoffensief begint en de gaza strook weer bezet dan is de gemiddelde palestijn weer de lul
pi_64620252
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze kunnen ook stoppen met raketten schieten

de Palestijnse leiding doet net zo goed geen enkele poging om het geweld te stoppen, zodra er daar iemand zegt 'kom we gaan allemaal op het plein zitten liedjes zingen tot de Israeli's vriendelijk doen ipv een onmogelijk gevecht voeren ten koste van onze kinderen' dan is het hele conflict snel afgelopen, dan heeft Isreal simpelweg geen excuus meer om militair in te grijpen

maar nee, want als dat gebeurt dan zeggen de Palestijnen 'hey waarom deden we dit niet eerder' en 'waar zijn die mensen die onze eigen veiligheidsdienst om vage redenen heeft gearresteerd eigenlijk gebleven'
Welke rakketten sp3c, rakketten die zelf gemaakt worden en die niet eens een gevaar vormen
hebben die rakketten tel aviv bereikt of hebben die voor honderden doden gezorgd in Israel ??

Waar heb je het over over een volk die wordt bezet door een grootmacht in militair die een oorlog voert tegen burgers die verzet bieden en stenen en met stokken vechten.

Waar hebben we het over.
pi_64620278
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

die oorlog is al gewonnen, ze kunnen helemaal nix zonder dat Israel dat tot op zekere hoogte toestaat
die figuren moeten verstandig worden en toegeven dat ze hebben verloren want op deze manier kost het alleen Palestijnse en Libaneze levens

als Israel morgen een grondoffensief begint en de gaza strook weer bezet dan is de gemiddelde palestijn weer de lul
Dan heeft de hele wereld een probleem, ze rechtvaardigen geweld en gaan we weer terug naar de geschiedenis en stijgt het antisemitisme explosief.
pi_64620325
Belgie

Antwerpen en Brussel

Antwerpse politie pakt 95 demonstranten op
zaterdag 03 januari 2009 | 16:49 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 03 januari 2009 | 18:29

Tekstgrootte
BRUSSEL (ANP) - De politie in Antwerpen heeft zaterdagmiddag zo'n 95 jongeren opgepakt bij een demonstratie tegen de bombardementen op de Gazastrook. Een politiewoordvoerder heeft dat gezegd voor de Vlaamse omroep VRT. Voor de demonstratie was geen toestemming verleend.

De betogers, van wie enkelen gewapend waren met stokken, pepperspray en molotovcocktails, werden door de politie opgewacht op de Groenplaats, in het centrum van de stad.

Woensdag liep een pro-Palestijnse demonstratie in Antwerpen uit op rellen toen een groep betogers de Joodse wijk wilde binnentrekken.

Ook in Brussel werd zaterdag gedemonstreerd tegen de Israëlische aanvallen op de Gazastrook. Dat gebeurde daar al voor de derde keer deze week. Zaterdag waren er in de Belgische hoofdstad zo'n 700 betogers op de been. Er werden leuzen geschreeuwd tegen Israël en tegen de EU, die volgens de demonstranten te weinig actief is in het conflict
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:46:23 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620336
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke rakketten sp3c, rakketten die zelf gemaakt worden en die niet eens een gevaar vormen
hebben die rakketten tel aviv bereikt of hebben die voor honderden doden gezorgd in Israel ??
nou ik zou persoonlijk niet af gaan wachten tot 1 van die schutters een mazzeltje heeft en zijn raket een disco ofzo binnen jaagt nee
quote:
Waar heb je het over over een volk die wordt bezet door een grootmacht in militair die een oorlog voert tegen burgers die verzet bieden en stenen en met stokken vechten.

Waar hebben we het over.
en geweren en raketten en granaten etc.
we hebben het over een corrupte groepering binnen onderdrukt volk dat ondanks alles een regionale grootmacht aan blijft vallen zonder enige hoop van slagen om vervolgens de burgers de klappen op te laten vangen

daar hebben we het over
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:46:32 #185
798 voyeur
bemoeit zich
pi_64620342
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ze hadden misschien wat eerder na moeten denken. Het enige doel dat de hele campagne zou kunnen dienen is een staakt het vuren op wat gunstiger termen en met toezicht door buitenstaanders. Tot nu toe lijkt de wereld er niet zo'n zin in te hebben om zijn billen te branden dus wordt de vraag wat Israel dan wel kan bereiken.

Geen raketaanvallen: gaat nooit lukken. Hamas impopulair maken: is ook al niet gelukt door de economische blokkade afgelopen half jaar dus het vernietigen van alle infrastructuur zal dat wonder ook niet verrichten. Hamas onthoofden als terreur organisatie: ook al vrijwel onmogelijk.

Ze kunnen niet lang meer wachten. Het is afdruipen of een grondoffensief en beiden lijken me níet aantrekkelijk voor Israel.
Here we are now, entertain us.
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:47:30 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620381
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Dan heeft de hele wereld een probleem, ze rechtvaardigen geweld en gaan we weer terug naar de geschiedenis en stijgt het antisemitisme explosief.
voorlopig hebben vooral de Palestijnen een probleem
pi_64620388
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou ik zou persoonlijk niet af gaan wachten tot 1 van die schutters een mazzeltje heeft en zijn raket een disco ofzo binnen jaagt nee
[..]

en geweren en raketten en granaten etc.
we hebben het over een corrupte groepering binnen onderdrukt volk dat ondanks alles een regionale grootmacht aan blijft vallen zonder enige hoop van slagen om vervolgens de burgers de klappen op te laten vangen

daar hebben we het over
Aan welke kant sta jij eigenlijk.
Jij weet dondersgoed waarom Israel Hamas aanvalt, alleen vanwege politieke spelletje.

Aan Hamas is er niks verkeerd aan.
pi_64620425
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

voorlopig hebben vooral de Palestijnen een probleem
De protesten stromen binnen, nog nooit waren de wereldwijde protesten zo groot en hevtig.

Israel rechtvaardigt geweld, hoe kan een democratie zoals Israel nou geweld rechtvaardigen tegen een onderdrukt Palestijnen ??
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 18:50:25 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620470
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Aan welke kant sta jij eigenlijk.
ik heb geen kant gekozen
quote:
Jij weet dondersgoed waarom Israel Hamas aanvalt, alleen vanwege politieke spelletje.
ja vanwege die raketten ... maar het tijdstip zal ook wel wat met de verkiezingen te maken hebben
quote:
natuurlijk wel, het zijn idioten en terroristen die in hun 'vrijheidsstrijd' meer Palestijnen ombrengen dan Israeli's
pi_64620490
Honderdduizenden man in Israel voor GAZA

Sakhnin , Israel

Tienduizenden Israëlische Arabieren zijn zaterdag in Sakhnin de straat opgegaan om te demonstreren tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook. Volgens de organisatoren nam bijna 100.000 man deel aan het protest.

Betogers zwaaiden met Palestijnse vlaggen en schreeuwden leuzen als 'Gaza capituleert niet voor de tanks en bulldozers'. Duizenden agenten waren op de been gebracht. De afgelopen dagen was het op verscheidene plaatsen in het noorden van Israël tot ongeregeldheden gekomen tijdens protesten tegen de Israëlische aanval.

De Israëlisch-Arabische gemeenschap telt ongeveer 1,4 miljoen zielen ofwel 20 procent van de bevolking. Het zijn nakomelingen van de circa 160.000 Palestijnen die bleven na de stichting van Israël. Ze worden in Israël stelselmatig gediscrimineerd.
pi_64620567
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb geen kant gekozen
[..]

ja vanwege die raketten ... maar het tijdstip zal ook wel wat met de verkiezingen te maken hebben
[..]

natuurlijk wel, het zijn idioten en terroristen die in hun 'vrijheidsstrijd' meer Palestijnen ombrengen dan Israeli's
Nogmaals sp3c over welke rakketten hebben we het nu eigenlijk over ?? hebben ze al 400 doden gemaakt en is er al een raket geschoten op Tel Aviv ?.

Nog een organisatie die echt opkomt voor de Palestijnen die in een ramp leven dan Hamas.
er zijn duizenden gewonden gevallen in Gaza sp3c, duizenden gevangen. !!
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 19:00:22 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620769
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Nogmaals sp3c over welke rakketten hebben we het nu eigenlijk over ?? hebben ze al 400 doden gemaakt en is er al een raket geschoten op Tel Aviv ?.

Nog een organisatie die echt opkomt voor de Palestijnen die in een ramp leven dan Hamas.
er zijn duizenden gewonden gevallen in Gaza sp3c, duizenden gevangen. !!
ja ik weet wat er aan de hand is Meki ...

het kan me niet schelen hoeveel doden er zijn gevallen en of ze tel aviv al bereikt hebben of niet
zolang ze die raketten van ze af blijven schieten doet het er gewoon niet toe.

zolang de palestijnen zelf keihard voor oorlog kiezen dan moet je ook niet moeilijk doen om krijgsgevangenen en doden en gewonden, Israel is nu eemaal beter in oorlog voeren ... een goede leider neemt dit mee in zijn besluiten, die denkt aan zijn volk en wat hij kan bereiken met het voortzetten van de vijandigheden

de Palestijnen hebben alleen geen goede leiders, dat blijkt wel weer
pi_64620771
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Eindelijk het heeft even geduurd maar je geeft toe datje Hamas suporter bent
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 19:01:17 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64620798
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef Meki het volgende:

[..]

De protesten stromen binnen, nog nooit waren de wereldwijde protesten zo groot en hevtig.

Israel rechtvaardigt geweld, hoe kan een democratie zoals Israel nou geweld rechtvaardigen tegen een onderdrukt Palestijnen ??
ZE LOPUH OP ONS TE SCHIETUH!!!!

daar, gerechtvaardigd ... niet zo heel lastig
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:02:27 #195
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64620827
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Israel zich er iets van gaat aantrekken.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:02:28 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64620828
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Waar zijn die vermoord dan, heeft Hamas dan 400 burgers doodgemaakt in Israel dan ??

En elke dode veroordeel ik
Als Hamas 400 joden heeft dood gemaakt loop ik morgen met Anti-hamas demonstratie mee.
van 2000 tot 2005 heeft hamas 400 burgers vermoord. volgens mij zag ik dat staan op maroc.nl.

wil ik je nog even deze link geven. je hoeft er niks mee te doen en kan denken dat het israelpropaganda is. dat mag, maar is misschien wel handig om te volgen aangezien je ook graag de media van palestijnse kant gelooft.

http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
pi_64620835
Demonstratie in Amsterdam

Iets voor de OP !

pi_64620874
Als je hier nog meer spammed Meki denk je dan dat je je gelijk krijgt?

Is diegene die het luidst schreeuwt diegene die gelijk heeft?

Wat ik zie in die demonstraties zijn een hoop geïndoctrineerde kinderen die de haat zullen blijven voortzetten waardoor er nog meer onnodige levens zullen verloren gaan.

Het is jammer dat veel mensen niet zien dat dit een religieuze oorlog is....met alle ellende van dien.
pi_64620893
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

van 2000 tot 2005 heeft hamas 400 burgers vermoord. volgens mij zag ik dat staan op maroc.nl.

wil ik je nog even deze link geven. je hoeft er niks mee te doen en kan denken dat het israelpropaganda is. dat mag, maar is misschien wel handig om te volgen aangezien je ook graag de media van palestijnse kant gelooft.

http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
Israel maakt nu al dat al die doden die zij hebben gedaan, nu de schuld zijn van Hamas.
ik ga het wel lezen maar ik weet het nu al de propoganda van Israel om voor veel mensen te beinvloeden zodat hun de acties van Israel rechtvaardigen
pi_64620902
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:

Iets voor de OP !

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Voorspeelbaar wat voor soort mensen daar op af komt
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:07:48 #201
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64620963
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:

Iets voor de OP !

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lullig voor die kinderen, die snappen niet eens wat er aan de hand is. Nu worden ze tot propagandamiddelen gemaakt.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:08:06 #202
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_64620968
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')