abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:21:21 #101
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_64609482
Joden

Wat een mekker volk, ze moeten hun tragedie van de WO2 nog steeds goedmaken

[ Bericht 48% gewijzigd door Party_P op 03-01-2009 12:27:05 ]
Drugs are good mkay?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:45:43 #102
21467 franske19
Hit the deck!
pi_64610078
Er is geen vrede zolang Hamas bestaat.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:03:31 #103
165802 Reki
no comment.
pi_64610510
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef franske19 het volgende:
Er is geen vrede zolang Israël bestaat.
zie ondertitel :)
pi_64610581
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat en zolang de mens bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:08:38 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64610618
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef buachaille het volgende:
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
Oh. Okee.

Je durft tenminste eerlijk voor je mening uit te komen, hoe stupide die op het eerste oog ook mag lijken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64610780
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef buachaille het volgende:
Er is geen vrede zolang de Islam bestaat en zolang de mens bestaat. Lullig om te zeggen maar ik ben er van overtuigd.
quote:
Er is geen vrede zolang de palestijnen hun land niet terugkrijgen. Dus zolang israel op een gestolen land bestaat en zich uitbreidt. De naam 'israel' is zelf een eer voor een land wat weinig heeeeeeeeel weinig te maken heeft met de persoon Israel zelf. Hij ging voor goede dingen en was tegen slechte daden en stopte ze ook. Ik zou het noemen de staat van joden of zionisten. Isreal is toch officieel een joodse staat !

Al was er helemaal geen islam. Ik zou het doodnormaal vinden om te vechten voor me gestolen land en de bezetters weg te drijven. Dat deden de meeste gekoloniseerde landen in de afgeloppen 300 jaren. Door Israel het recht te geven om te stelen wat Israel wil stelen dan beledig je de duizenden...of miljoenen europese/nederlandse mensen die sneuvelden om hun landen te beschermen en bevrijden...o.a tegen Duitsland.

Vandaag zag ik net dat Israel zelfs nu een onderzeer heeft op een paar honderden meter van de stad Gaza. Als Hamas niet terug had geslagen met wat primaire raketten...dan was 1 miljoen palestijnen in hele diepte stilte uitgehongerd in Gazastrook en daarna langzaam uitgestorven.... Dat is wat Israel wil maar gelukkig kunnen de Palestijnen nog stenen en wat raketjes maken...beter dan niets he!
verlegen :)
pi_64610794
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Oh. Okee.

Je durft tenminste eerlijk voor je mening uit te komen, hoe stupide die op het eerste oog ook mag lijken.
In eerste instantie schreef ik dat er geen vrede kan bestaan met de islam. Na enig nadenken heb ik er maar van gemaakt dat vrede zowieso een illusie is omdat de mens nu eenmaal een oorlogszuchtig wezen is. Kijk maar eens naar peuters, die slaan elkaar ook continue op het hoofd.
pi_64610868
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef teletubbies het volgende:

Er is geen vrede zolang de palestijnen hun land niet terugkrijgen.
Mocht het ooit gebeuren dat de joden de middellandse zee in gedreven worden, de hemel verhoede het!, dan nog zal er nooit vrede zijn in het gebied. De soennieten en sjiïten gaan dan op de vuist, en mocht het vrede worden dan zal de Islam het oog laten vallen op El Andalusië, het gebied in Spanje waar ooit moslims gewoond hebben. De Islam is nu eenmaal een veroveringsreligie.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:21:09 #109
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_64610938
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

Mocht het ooit gebeuren dat de joden de middellandse zee in gedreven worden, de hemel verhoede het!, dan nog zal er nooit vrede zijn in het gebied. De soennieten en sjiïten gaan dan op de vuist, en mocht het vrede worden dan zal de Islam het oog laten vallen op El Andalusië, het gebied in Spanje waar ooit moslims gewoond hebben. De Islam is nu eenmaal een veroveringsreligie.
Niet alleen de Islam, kijk eens naar ons kabinet. CDA en CU proberen de bevolking ook te "onderdrukken" door vanalles te verbieden.
Drugs are good mkay?
pi_64611028
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:21 schreef Party_P het volgende:

Niet alleen de Islam, kijk eens naar ons kabinet. CDA en CU proberen de bevolking ook te "onderdrukken" door vanalles te verbieden.
Dat is het mooie van onze democratie, als iedereen over vier jaar op een seculiere partij gaat stemmen dan gaat heus in notime weer de andere kant op.
pi_64611092
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens lees ik net op een Amerikaans forum dat in Egypte rekening wordt gehouden met de mogelijkheid van een gewapende islamitische opstand. De economie was al kut, gaat nu echt de goot in en men is niet zo blij met de vermoedelijke Egyptische hulp aan de Israeli's in dit conflict.

Mocht dat gebeuren, dan hebben we de poppen echt aan het dansen
Dat wordt al jaren geroepen, dat als Afghanistan/Irak/Gaza/whatever wordt aangevallen dat dan de massa's in de moslim wereld in opstand komen en alles nog veeeeel erger zal worden dan het al was. Maak de moslims niet boos of anders !!!!!!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:33:10 #112
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64612799
quote:
De vredelievende Hamas heeft weer 9 raketten op Israël afgevuurd.
quote:
Two Israelis hurt after rocket fired from Gaza strikes Ashdod
By Haaretz Service
Tags: israel, hamas, gaza

Two Israelis were lightly wounded by shrapnel after a rocket fired from the Gaza Strip struck an apartment building in Ashdod on Saturday. Two more people were treated for shock.

At least nine rockets struck the Western Negev on Saturday morning, with one making a direct hit on a house in Ashkelon and two others falling elsewhere in the city.

An additional strike was reported in Kiryat Malachi.

On Friday, two salvoes of Grad rockets struck Ashkelon, with a home in the southern city sustaining a direct hit. A person in an adjacent house suffered shrapnel wounds as a result of the strike.

Five people suffered shock in the targeted building
bron
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:39:37 #113
21467 franske19
Hit the deck!
pi_64612970
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:03 schreef Reki het volgende:

[..]

Spoken like a true terrorist.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:42:34 #114
21467 franske19
Hit the deck!
pi_64613059
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef teletubbies het volgende:

[..]

[..]

Er is geen vrede zolang de palestijnen hun land niet terugkrijgen. Dus zolang israel op een gestolen land bestaat en zich uitbreidt. De naam 'israel' is zelf een eer voor een land wat weinig heeeeeeeeel weinig te maken heeft met de persoon Israel zelf. Hij ging voor goede dingen en was tegen slechte daden en stopte ze ook. Ik zou het noemen de staat van joden of zionisten. Isreal is toch officieel een joodse staat !

Al was er helemaal geen islam. Ik zou het doodnormaal vinden om te vechten voor me gestolen land en de bezetters weg te drijven. Dat deden de meeste gekoloniseerde landen in de afgeloppen 300 jaren. Door Israel het recht te geven om te stelen wat Israel wil stelen dan beledig je de duizenden...of miljoenen europese/nederlandse mensen die sneuvelden om hun landen te beschermen en bevrijden...o.a tegen Duitsland.

Vandaag zag ik net dat Israel zelfs nu een onderzeer heeft op een paar honderden meter van de stad Gaza. Als Hamas niet terug had geslagen met wat primaire raketten...dan was 1 miljoen palestijnen in hele diepte stilte uitgehongerd in Gazastrook en daarna langzaam uitgestorven.... Dat is wat Israel wil maar gelukkig kunnen de Palestijnen nog stenen en wat raketjes maken...beter dan niets he!
Jij denkt daadwerkelijk dat het vrede wordt als de Palestijnen wat land terug krijgen? Dan ben je echt enorm naïef. Dit hele conflict heeft niets met land te maken, het is een ideologisch conflict. Moslims haten joden omdat Allah dat zegt. Dus zullen de moslims in de regio altijd tegen Israël blijven strijden totdat de "laatste jood de zee in is gedreven".
pi_64613240
quote:
Op het Museumplein zijn zaterdagmiddag enkele duizenden actievoerders samengekomen voor een grote anti-Israël-demonstratie. De actie is gericht tegen de bombardementen door het Israëlische leger op de Gazastrook. Op het Museumplein werden onder andere speeches gehouden en traden artiesten op. Ook werd er gebeden.
De sfeer werd even grimmig toen een man met een Israëlische vlag tussen de demonstranten ging staan. Hij werd echter snel afgevoerd, waarna de rust terugkeerde.
Hehe, er was er eentje levensmoe. Hoewel ik sympathie heb voor die kerel is zijn actie niet echt slim. Iedereen heeft het recht om te demonsteren zelfs als het tegen Israel is.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:50:43 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64613327
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

In eerste instantie schreef ik dat er geen vrede kan bestaan met de islam. Na enig nadenken heb ik er maar van gemaakt dat vrede zowieso een illusie is omdat de mens nu eenmaal een oorlogszuchtig wezen is. Kijk maar eens naar peuters, die slaan elkaar ook continue op het hoofd.
Dan zijn we het aardig eens.

Maar gelukkig zijn er altijd meer mensen die buiten het conflict staan dan er midden in. Het is zaak dat zij rustig en objectief blijven om te zorgen dat de schade beperkt blijft.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:50:48 #117
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64613333
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:48 schreef buachaille het volgende:

[..]

Hehe, er was er eentje levensmoe. Hoewel ik sympathie heb voor die kerel is zijn actie niet echt slim. Iedereen heeft het recht om te demonsteren zelfs als het tegen Israel is.
Hij had beter een reclamevliegtuigje kunnen huren met een sleep erachter "israel heeft gelijk"
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:51:58 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64613362
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:42 schreef franske19 het volgende:

[..]

Jij denkt daadwerkelijk dat het vrede wordt als de Palestijnen wat land terug krijgen? Dan ben je echt enorm naïef. Dit hele conflict heeft niets met land te maken, het is een ideologisch conflict. Moslims haten joden omdat Allah dat zegt. Dus zullen de moslims in de regio altijd tegen Israël blijven strijden totdat de "laatste jood de zee in is gedreven".
Zegt Allah dat? Bron?
pi_64613633
Hamas handvest, artikel zeven:
quote:
Moreover, if the links have been distant from each other and if obstacles, placed by those who are the lackeys of Zionism in the way of the fighters obstructed the continuation of the struggle, the Islamic Resistance Movement aspires to the realisation of Allah's promise, no matter how long that should take. The Prophet, Allah bless him and grant him salvation, has said:

"The Day of Judgement will not come about until Moslems fight the Jews (killing the Jews), when the Jew will hide behind stones and trees. The stones and trees will say O Moslems, O Abdulla, there is a Jew behind me, come and kill him. Only the Gharkad tree, (evidently a certain kind of tree) would not do that because it is one of the trees of the Jews." (related by al-Bukhari and Moslem).
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:16:46 #120
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64614074
Kortom: vrede is onmogelijk tenzij de militante tak van Hamas + 58% van de Palestijnen (het aantal dat Hamas stemde in 2006) geheel wordt uitgeroeid. Dat kán niet gebeuren want dan zou Israël zich schuldig maken aan genocide.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64614195
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:16 schreef ouderejongere het volgende:
Kortom: vrede is onmogelijk tenzij de militante tak van Hamas + 58% van de Palestijnen (het aantal dat Hamas stemde in 2006) geheel wordt uitgeroeid. Dat kán niet gebeuren want dan zou Israël zich schuldig maken aan genocide.
Kortom: er is geen politieke oplossing voor dit probleem. Het ligt simpel dan velen denken: steel of koop een ander landje voor israeliers ergens in Afrika/Europa/Amerika of waar dan ook. Laat ze daar hun staatje oprichten en laat Palestina voor de Palestijnen die toch eerst daar woonden. Israel is al lang bezig met genocide. Zelfs bij het oprichten rond 1948 hebben israelische bewapende bendes hele dorpen verwoest, de vrouwen/kindjes/mannen vermoord. Het feit dat Israel niet wordt gestraft is te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VS/Europa. Dat maakt het onmogelijk om te spreken van genocide... terwijl die de hele tijd plaatsvindt. IK hoorde Obama nog praten over Mumbai aanslagen waarbij ook burgers zijn omgekomen....maar nu over Palestina is hij zooo doodstil. Een slecht begin dus!
verlegen :)
pi_64614276
De aanslagen in Mumbai en de doden kan je totaal niet vergelijken. Als de Indiase SF in Pakistan een kamp waren binnen gevallen en daar terroristen hadden vermoord had je dit kunnen vergelijken.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64614307
quote:
45%. Geen 58%.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64614383
quote:
Het is nog geen 15 jaar geleden dat meer dan 58% van de Palestijnen het helemaal zag zitten met Israel als buurland. Het extremisme komt en gaat met het toekomstperspectief.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:35:03 #125
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64614574
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef teletubbies het volgende:

[..]

Kortom: er is geen politieke oplossing voor dit probleem. Het ligt simpel dan velen denken: steel of koop een ander landje voor israeliers ergens in Afrika/Europa/Amerika of waar dan ook. Laat ze daar hun staatje oprichten en laat Palestina voor de Palestijnen die toch eerst daar woonden. Israel is al lang bezig met genocide. Zelfs bij het oprichten rond 1948 hebben israelische bewapende bendes hele dorpen verwoest, de vrouwen/kindjes/mannen vermoord. Het feit dat Israel niet wordt gestraft is te danken aan de onvoorwaardelijke steun van de VS/Europa. Dat maakt het onmogelijk om te spreken van genocide... terwijl die de hele tijd plaatsvindt. IK hoorde Obama nog praten over Mumbai aanslagen waarbij ook burgers zijn omgekomen....maar nu over Palestina is hij zooo doodstil. Een slecht begin dus!
Of we geven Noord-Holland op en dragen dat over aan de vredelievende Palestijnen zijn ze ook meteen van die ellendige buren af (Egypte en Jordanië)
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')