Het is niet zo grappig meer als een man je belt met het verzoek of hij je mag onder schijtenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef massy het volgende:lullig voor je, maar ik vind jouw ex wel grappig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
Het is niet zo grappig meer als een man je belt met het verzoek of hij je mag onder schijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou niet, voor ons (zeker nu het mededeelt) des te meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
Het is niet zo grappig meer als een man je belt met het verzoek of hij je mag onder schijten
Ik moet lachen om deze zinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehehe
Laat me raden: je bent vreemdgegaan met een van haar vriendinnen?
dat moet nog komen, daarvoor wordt TS juist gebeltquote:
Pak der terug indd...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef LasTeR het volgende:
Gaat niet lukken! Post naaktfoto's van haar op Fok! Dat zal d'r leren!
Waarom zou je dat willen? Zonde van de tijd en het geld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Dik_trom het volgende:
Kan ik haar niet juridisch vervolgen door haar aan te klagen voor lastering?
Hudige adres van je ex opgeven als 'schijtadres'?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef massy het volgende:lullig voor je, maar ik vind jouw ex wel grappig.
Ik las ontlastering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Dik_trom het volgende:
Geniale backfiring!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:46 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Hudige adres van je ex opgeven als 'schijtadres'?
Als jouw naam erbij staat kun je aangifte doen van smaad en (eventueelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
MBO-ers hequote:
Hey turk, niet zo he.quote:
Ik ga die man echt niet terugbellenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:46 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Hudige adres van je ex opgeven als 'schijtadres'?
Nou doe dat dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
Ik ga die man echt niet terugbellen.Misschien zet ik wel een advertentie op marktplaats "Wie schijt mijn brievenbus vol?" met haar adres er bij
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Dik_trom het volgende:
[..]
Ik ga die man echt niet terugbellen.Misschien zet ik wel een advertentie op marktplaats "Wie schijt mijn brievenbus vol?" met haar adres er bij
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Sphere het volgende:
Je kunt ook haar nummer hier posten. Is wat creatiever.
[..]
nou, en?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef Dik_trom het volgende:
Als ik haar nummer post word het vast wel gemod of iemand snitched
Aha, schijnbaar had ik de fipo al.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:05 schreef Friedrich.Nietzsche het volgende:
Tvp.
quote:
Hee Specularium/Juvenalis! Nieuwe kloon? Hoe is het nou met je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:05 schreef Friedrich.Nietzsche het volgende:
[..]
Aha, schijnbaar had ik de fipo al.
Spreek geen onzin en geen topichijack aub.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:08 schreef ...Dandelion... het volgende:
Hee Specularium/Juvenalis! Nieuwe kloon? Hoe is het nou met je?Nog steeds D66-fangirl?
Bukkake of the virgins, vol. 3quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef LasTeR het volgende:
Fok!-knokploeg inschakelen om d'r te gangrapen!
Lul niet. Aldus sprak god. Ik heb een neus voor jouquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef Friedrich.Nietzsche het volgende:
[..]
Spreek geen onzin en geen topichijack aub.
heeey jij hoort toch al 100 jaar dood te zijn ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef Friedrich.Nietzsche het volgende:
[..]
Spreek geen onzin en geen topichijack aub.
Afspraak maken met een beller en dan haar adres opgevenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef Dik_trom het volgende:
Sinds kort krijg ik allemaal rare sms'jes zoals "Ben je hard?" of "ik woon in de buurt x afspreken?" ook word ik soms gebeld en krijg ik mensen aan de lijn die ik niet ken die me allemaal smerige dingen vragen. Ik heb even mijn mobiele nummer gegoogled en mijn ex heeft een advertentie op "sexjobs" gezet met mijn 06 nummer erbij. En nog wel in de rubriek "Gay contact" en bij poep/plas seks![]()
Nu ben ik gedwongen mijn nummer te veranderen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef DurumDoner het volgende:
TS, plaats haar info hier en we gaan een spelletje doen wie het ziekste telefoontje kan plegen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef massy het volgende:
lullig voor je, maar ik vind jouw ex wel grappig.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef sinadO het volgende:
Maar TS, bén je hard? Zo ja, x afspreken?
Toen ze je nog naaide in de relatie kwam er geen piep uit, en nu opeens mag het niet meer? Zie het van de goede kant: ze probeert te zorgen dat je haar niet zal missen door een flinke hoeveelheid seks voor je te regelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef Dik_trom het volgende:
Sinds kort krijg ik allemaal rare sms'jes zoals "Ben je hard?" of "ik woon in de buurt x afspreken?" ook word ik soms gebeld en krijg ik mensen aan de lijn die ik niet ken die me allemaal smerige dingen vragen. Ik heb even mijn mobiele nummer gegoogled en mijn ex heeft een advertentie op "sexjobs" gezet met mijn 06 nummer erbij. En nog wel in de rubriek "Gay contact" en bij poep/plas seks![]()
Hallo J.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Friedrich.Nietzsche het volgende:
Desalniettemin ben ik van mening dat dit niet een topic van acceptabel niveau zal gaan worden.
Ho eens evenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 08:34 schreef vipergts het volgende:
Idd afspreken op zaterdag om 6 uur een haar adres opgeven en d'r vaders naam. Of naar een internet cafe gaan zodat ze je niet kunnen traceren niet je eigen mail adres gebruiken en d'r moeder erop zetten als hoer. En verder niet over opscheppen.
Mensen die een portemonnee een beurs noemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef padlarf het volgende:
He TS, was je ex eigenlijk een slet? Zo ja, zou ik je beurs maar gaan zoeken
Mensen zonder kennis van de geschiedenis van FOK!.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef DJ_Jean het volgende:
[..]
Mensen die een portemonnee een beurs noemen...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef massy het volgende:
[..]
Een enkele smiley in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even op zoek gegaan voor mijn lieve mede Fok!kers.quote:Ik ben een jonge jongen, net 18 jaar en heb altijd al iets willen doen met iemand van hetzelfde geslacht, ik zoek niet naar een langdurige seksrelatie maar meer naar een vluggertje. Pis seks lijkt me niks maar poepsex wil ik ook best eens proberen, je moet ouder dan 20 zijn en hoe je eruit ziet maakt niet zoveel uit.
ik heb blond haar, ben erg lang en heb blauwe ogen. Foto kun je krijgen als je me een geil smsje of belletje geeft.
ik woon in de omgeving van de purmer (Dat is bij Edam) en makkelijk te bereiken.
Het liefst zou ik wat in het weekend wilen doen maar mss kan doordeweeks ook wel.
Bel of sms me op mijn mobiel op 31641126192
Hoor van je
Desbetreffende nummer heeft een belletje van mij, hoop dat er wat uitkomt, want ik moet focking nodig poepenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Even op zoek gegaan voor mijn lieve mede Fok!kers.Daar kom je wel ranzige dingen tegen zeg.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Even op zoek gegaan voor mijn lieve mede Fok!kers.Daar kom je wel ranzige dingen tegen zeg.
quote:Welke man, vrouw of koppel heeft tijdens de feestdagen veel gegeten en gedronken en heeft nog een dessertje over voor mij onder de vorm van een hapje en een drankje?
Ik eet en drink alles gretig op, plas van een paar dagen geleden eveneens. Zit de wc-pot vol met bruine strepen, gebruik niet langer de wc-borstel maar doe beroep op mijn tong die alles zorgvuldig zal cleanen.
Dit en nog veel meer is allemaal met mij mogelijk, een mannelijk wc-eendje zijnde van 32 lentes.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF.quote:
Wtfquote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hahahaha ofnietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Jaheur het volgende:
Typisch geval van niet geneukt maar wel genaait.
Watquote:Op zondag 4 januari 2009 02:09 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Je moet dat Zwanger deel is lezen echt zo kansloos
edit:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef Naldje het volgende:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080516184736AAAInyK
EDIT:
-Snij haar hoofd eraf, scheur haar hart uit d'r borstkas en leg hem op een tafel en hoor het bonzen.
-Injecteer lucht in haar aderen, hier door zal het hart langzaam stoppen met werken. Geniet van een langzame dood.
-Als ze ooit een kind krijgt, zorg dat je er bij bent en steek je vinger in het, nog ongefuseerde hoofd. Ze zal lijden en huilen.
-Snijd haar arm eraf, en kijk hoe ze langzaam doodbloed.
-Eet en lik langzaam een banaan op, vlak voor het gezicht van haar vader/broer/vriend.
-Steek een dun mes in haar neusgat, tot dat je haar brein raakt.
Succes![]()
What thequote:Op zondag 4 januari 2009 02:09 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Je moet dat Zwanger deel is lezen echt zo kansloos
edit:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft tie haar inderdaad gewoon iets geflikt dat hij blij moet zijn dat ze enkel z'n telefoonnummer geplaatst heeft. Waarom anders reageert TS niet op de vraag wat de reden is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:57 schreef MLI het volgende:
Ik ben benieuwd of TS nog welkom is bij bijvoorbeeld zijn schoonouders. Wees eens eerlijk, had ze reden om je nummer op internet te zetten?
[..]
Hij/zij heeft wel humor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef Dik_trom het volgende:
Hij heeft een topic geopendquote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Kom op TS wat heb je haar nou geflikt.
ttttttttquote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Genaait of genaaid?
Ah, tof, de purmer. Daar woon ik ook. Geef ff het adres van die ex van je, kan ik haar brievenbus even volplempen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |