Wij hebben de try-out gezien en al was dat pas de 2e keer dat hij de show deed, het was toch al erg goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben eind december naar Theo Maassen geweest, echt ge-wel-dig![]()
Kan nu al niet wachten wanneer die show op tv komt.
Ik lust helemaal geen chocolade, maar in de kraamweken na beide bevallingen had ik ook enorme behoefte aan chocolade. En daar vlogen tegelijkertijd de zorgvuldig tijdens de zwangerschap verloren kilo's er weer aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef Reinhilde het volgende:
Mogguh!
Thomas heeft geen zin om te slapen. Rechtop tegen papa of mama aanzitten is veel leuker! Gek kind.![]()
Ik heb de afgelopen 2 weken echt heeeeeeeel veel behoefte aan chocolade. Ik snap er niets van!
Ik zoek er nog 6..Dus als je nog wat over hebt..graagquote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Igraine het volgende:
Oh ja, die c1000 zegels. Is er nog iemand die er een aantal tekort komt voor een volle kaart? Ik heb al twee volle kaarten en nog één vol voor het einde van de actie zal ik waarschijnlijk niet redden. Maar ik doe daar wel regelmatig boodschappen. Dus ik zal nog wel wat zegeltjes overhouden.
Dus als iemand er nog wat nodig heeft, zegt 't maar.
We zullen 'm laten roulerenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Chell het volgende:
Ennuh Rewimo, mochten ze Clooney bijleveren, deel je 'm dan wel met ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |