Van hetzelfde Cali!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
En ook hier nog een gelukkig 2009
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:39 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
Kom nu al mijn bedje uitgerold
Jammer johquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
F*cking... hit.. postkantoor is 1 tot en met 4 januari gesloten, zo ook banken... handig luitjes! Sta eens op stelletje sletten, je bent verdomme een slecht moslim als je het Zionistisch Nieuwjaar viert
Sinds fok meer problemen heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
webgames? sinds wanneer staat dat in de header
Wordt ambulance tegenwoordig al met een hoofdletter geschreven?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm Ambu hier in het hof. Zal wel weer iets met een senior zijn, die wonen aan de overkant bij me.
Hetzelfde bed ook?quote:
Caliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
En ook hier nog een gelukkig 2009
Ik lig er nog inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:39 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
Kom net pas mijn bedje uitgerold
ja hoor was super tof! even een paar mensen verrast.... WAT DOE JIJ IN NEDERLAND?????quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
Goede jaarwisseling gehad?
En was mijn sms nog aangekomen? Verzenden ging nog knap lastig de eerste uren van het jaar.
Zo, weer een plekje vrij voor wat studentenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm Ambu hier in het hof. Zal wel weer iets met een senior zijn, die wonen aan de overkant bij me.
Ja, versturen was wat lastig... heeft 2 uur geduurd voordat ik 8 sms'jes had verstuurdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ja hoor was super tof! even een paar mensen verrast.... WAT DOE JIJ IN NEDERLAND?????![]()
was super gezellig enzoalleen sommige mensen hadden iets eerder naar huis moeten gaan
![]()
![]()
en heb je sms nog gehad....maar terugsturen lukte niet dus na 3 keer proberen begon ik boos te worden en heb ik mijn foon weer in mijn broekzak gestopt![]()
Immer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heeft Fok problemen dan? oh...
Weer goed gedaan. Nepmoslim.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Stop maar jongens en meisjes! De meest zuigende topickick van 2009 is al gemaakt.
Fanfareband om 8:00 door de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |