Werkt dat danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:04 schreef Klonk het volgende:
paramol is je vriendje
ik had mijn nek in standje Q gelegd tijdens het slapen, aaaaaaaaaaaaaauwwww...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zijn grote broer Paracetamol al opgezocht. Zal wel te vast gelapen hebben of zo.
Gelukkig niet. Zou 't sowieso niet kunnen vanwege de sport.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:28 schreef Pien85 het volgende:
Nog meer mensen die moeten werken vandaag?
Heb echt geen zin... Zal binnenkort eens gaan vragen of ik wat minder zaterdagen kan gaan werken...
Van hetzelfde Cali!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
En ook hier nog een gelukkig 2009
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:39 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
Kom nu al mijn bedje uitgerold
Jammer johquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
F*cking... hit.. postkantoor is 1 tot en met 4 januari gesloten, zo ook banken... handig luitjes! Sta eens op stelletje sletten, je bent verdomme een slecht moslim als je het Zionistisch Nieuwjaar viert
Sinds fok meer problemen heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
webgames? sinds wanneer staat dat in de header
Wordt ambulance tegenwoordig al met een hoofdletter geschreven?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm Ambu hier in het hof. Zal wel weer iets met een senior zijn, die wonen aan de overkant bij me.
Hetzelfde bed ook?quote:
Caliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
En ook hier nog een gelukkig 2009
Ik lig er nog inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:39 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
Kom net pas mijn bedje uitgerold
ja hoor was super tof! even een paar mensen verrast.... WAT DOE JIJ IN NEDERLAND?????quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
Goede jaarwisseling gehad?
En was mijn sms nog aangekomen? Verzenden ging nog knap lastig de eerste uren van het jaar.
Zo, weer een plekje vrij voor wat studentenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm Ambu hier in het hof. Zal wel weer iets met een senior zijn, die wonen aan de overkant bij me.
Ja, versturen was wat lastig... heeft 2 uur geduurd voordat ik 8 sms'jes had verstuurdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ja hoor was super tof! even een paar mensen verrast.... WAT DOE JIJ IN NEDERLAND?????![]()
was super gezellig enzoalleen sommige mensen hadden iets eerder naar huis moeten gaan
![]()
![]()
en heb je sms nog gehad....maar terugsturen lukte niet dus na 3 keer proberen begon ik boos te worden en heb ik mijn foon weer in mijn broekzak gestopt![]()
Immer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heeft Fok problemen dan? oh...
Weer goed gedaan. Nepmoslim.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Stop maar jongens en meisjes! De meest zuigende topickick van 2009 is al gemaakt.
Fanfareband om 8:00 door de buurt.
Wel knap dat het kan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan past mijn internet zich aan aan Fok vermoed ik.
Tja, als Danny 1.5 dag weg is, dan werkt het wel zonder problemen... dus het lijkt me duidelijk waar het fout gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
Database die vaak op zijn gat gaat. Hell knows why.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo, weer een plekje vrij voor wat studenten
handig vd creme bruleequote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
Dat soldeerstation werkt echt als een trein. Opwarmtijd is echt niets. Hetelucht is binnen een paar sec op 300 graden
Geil, kan ik ook mooi flamberen
wie zou het emailadres get@live.com hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
Ik wil nu MSN op mijn laptop installeren... aparte URL voor een messenger...
get.live.com.
OOK!quote:
BXquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef BrandX het volgende:
ben nog errug slaperig, snel mijn DE black naar binnen gieten
jij flambeert alleen als je geil bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
Dat soldeerstation werkt echt als een trein. Opwarmtijd is echt niets. Hetelucht is binnen een paar sec op 300 graden
Geil, kan ik ook mooi flamberen
Jij als je frigide bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij flambeert alleen als je geil bent
gatver, vriesbrood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
Brood nog niet ontdooit. En ik verrek het om het in de magnetron te doen
Nee, al is het nu buiten wel onder het vriespunt.quote:
Daarom wacht ik ook dat het wel ontdooit is. Magnetron brood is nog net wat ranziger.quote:
Yeah right, alsof het ooit zo koud zal worden in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al is het nu buiten wel onder het vriespunt.
ieuw... gemagnetront vriesbroodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook dat het wel ontdooit is. Magnetron brood is nog net wat ranziger.
Sorry. Je kunt zelfs nu schaatsen. En in een wak flikkerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Yeah right, alsof het ooit zo koud zal worden in Nederland.
het kan erger, ik zit geroosterd oud brood te eten terwijl de bakker 2 minuten lopen isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ieuw... gemagnetront vriesbrood
Was afgelopen zondag nog bij de block, wat een keuzequote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik eens kijken wat er tegenwoorig voor tvs zijn. Qua prijs/kwaliteit
Vertel geen leugens, zondaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry. Je kunt zelfs nu schaatsen. En in een wak flikkeren
Da's wel extreem slecht ja...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan erger, ik zit geroosterd oud brood te eten terwijl de bakker 2 minuten lopen is_!
da's toch niet zo veel? (Hier zijn ze overigens een beetje goedkoper als je goede kwaliteit wil)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was afgelopen zondag nog bij de block, wat een keuze. Alleen platte schermen natuurlijk, jammere is wel dat ze pas echt een beetje te bekijken worden vanaf 700/800 euro
En dan kan het nog slechter.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's wel extreem slecht ja...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was afgelopen zondag nog bij de block, wat een keuze. Alleen platte schermen natuurlijk, jammere is wel dat ze pas echt een beetje te bekijken worden vanaf 700/800 euro
Mja, mijn arme Daewoo heeft het nu gehad. 500 gulden (denk ik, ik weet het niet eens meer) en doet het nog steeds. 15 jaar. Dat zie ik die krengen van tegenwoordig niet doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Size doesn't matterquote:
dat slaat inderdaad wel alles jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
En dan kan het nog slechter.....
Ik heb net ontbeten met twee oliebollen van woensdagavond, omdat ik geen zin heb om brood te smeren (ligt hier gewoon vers brood)
Het smaakt nergens meer naar, en spoel het dus ook weg met DE black
Hallo.quote:
Jawel hoor, maar ik wil een hapje gaan eten met een Nederlander en twee Indonesische jongedames. Dat weet ze en dat is ze nu al de hele dag aan het proberen te frustreren.Tja, zo jaloers kan een mens zijn terwijl er niets aan de hand is. Dus als ze meegaat ziet ze dat ook gewoon en als ze niet meegaat is het een volgende keer weer hetzelfde verhaaltje.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik wil een hapje gaan eten met een Nederlander en twee Indonesische jongedames. Dat weet ze en dat is ze nu al de hele dag aan het proberen te frustreren.Tja, zo jaloers kan een mens zijn terwijl er niets aan de hand is. Dus als ze meegaat ziet ze dat ook gewoon en als ze niet meegaat is het een volgende keer weer hetzelfde verhaaltje.Ze heeft er alleen zichzelf mee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |