Nee..quote:
ik maak ze morgen wel met paprika smaak ofzo danquote:
ik probeer het gewoonquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
ik probeer het gewoonmisschien is het wel wat.
bakkend zul je bedoelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Gat in de markt! En Fha wordt slapend rijk
Nee. We gaan de TT laten aanpassen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. We gaan de TT laten aanpassen.
nou vooruit.. alleen rosébier dan..quote:
Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
maar nu niet. Ik ga mijn bed in duiken. Hij roept weer
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef BrandX het volgende:
tvp vanaf mijn mobiel voor future reverence
Ik mag het hopen! Jij ook gelukkig nieuwjaar gewenst!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yum![]()
Gelukkig nieuwjaar?
deze niet zo eigenlijkquote:
Jij ook laiverdquote:
Goed hoorquote:
fijnquote:
Blauwe ogenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:08 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker OA die nog steeds een enge UI heeft![]()
Nou niet zo elektrisch blauw als ditquote:
Mja, weet je wat t is, er staat 2 uur voor zoiets. Vervelend voor een paar duizend reizigers, maar die drinken 's avonds een pilsje en morgen is er weer een dag. Voor een paar mensen zijn de gevolgen *iets* grootschaliger van aardquote:
Mjah daarom.. erg fijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, weet je wat t is, er staat 2 uur voor zoiets. Vervelend voor een paar duizend reizigers, maar die drinken 's avonds een pilsje en morgen is er weer een dag. Voor een paar mensen zijn de gevolgen *iets* grootschaliger van aard
En dan ook de deuren niet opendoen. Lekker doorstoken maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het treinpics, -nieuws en praattopic deel 137
Goede debiel jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef Fha het volgende:
Net was er zo op het nieuws over die jongen die geschept is door een trein wie gaat er dan ook op de rails staan maar oke. en toen zei iemand van de voetbal vereniging ofzo "ja het was wel een harde klap"
nou toen moest ik eigenlijk heel hard lachen![]()
dat wou ik even kwijt.
Gauw, eentje danquote:
Oeh, die ziet er wel goed uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw, eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Vanaf 1963 werden deze vierbaks dieseltreinstellen in de DDR gebouwd voor de grote internationale verbindingen zoals Berlin - Wien - Praha.
Hoi Pien![]()
Koekjes gemaaktquote:
Ja lekker!quote:
Nee, allang niet meer. Dit is volgens mij het enige exemplaar wat nog bestaat, en dat staat al minstens sinds oktober 2004 daar op die plek. Al ziet het er nu wel beter uit dan op foto's van destijds, dus er wordt wel aan gewerkt blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, die ziet er wel goed uit
Rijden die nog?
Das die met kauwgomballen regen toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja lekker!
Ik was lekker in de bioscoop, leuke flim trouwens, bedtime stories
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ziet er goed uit voor rondrittenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, allang niet meer. Dit is volgens mij het enige exemplaar wat nog bestaat, en dat staat al minstens sinds oktober 2004 daar op die plek. Al ziet het er nu wel beter uit dan op foto's van destijds, dus er wordt wel aan gewerkt blijkbaar.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef PeZu het volgende:
fha, koekjes, nu
pezu, deeg, in de koelkast, maak zelf, nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef Fha het volgende:
[..]
pezu, deeg, in de koelkast, maak zelf, nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Onder andere jaquote:
ik vind die man niet zo leuk meestal eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onder andere jaErg leuke film wel... we hebben ons kapot gelachen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Pezu ik zag je in de strafbank langskomen
Film was wel een aanrader hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:53 schreef Fha het volgende:
[..]
ik vind die man niet zo leuk meestal eigenlijkmaar kauwgomballen regen is per definitie al geniaal
zomg ik was gebandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
PeZuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
het is een hoaxquote:
Ja heul niet!quote:
dat ik geen koekjes krijg bedoel ik hehquote:
Ja dat zeg ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ik geen koekjes krijg bedoel ik heh
quote:
Dat je geen koekjes krijgt dus hehquote:
wrom dat danquote:
Omdat je stout hebt gedaan!quote:
pfff dat valt reuze meequote:
Ohw nou. Maar poes heeft alle koekjes net afgelikt en ik ga morgen pas weer nieuwe maken. dus.quote:
je zei poes en afgeliktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw nou. Maar poes heeft alle koekjes net afgelikt en ik ga morgen pas weer nieuwe maken. dus.
En toch word ik niet gebanned en jij welquote:
jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef Fha het volgende:
[..]
En toch word ik niet gebanned en jij wel
Tot morgen poes aflikken danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw nou. Maar poes heeft alle koekjes net afgelikt en ik ga morgen pas weer nieuwe maken. dus.
Ik hou het bij kroelen net achter haar oor waar ze dat het lekkerst vindquote:
Hee toevallig zegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef Fha het volgende:
Ik hou het bij [dinges] waar ze dat het lekkerst vind
wehehehehquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee toevallig zegDat doe ik met LL ook altijd
truste fhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |