Ah oke, klinkt leuk dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, een paar keer gedaan inmiddels. Ik durfde het eerst ook nooit, maar als je eenmaal zeker weet dat je het kunt krijgen van iemand die je goed kent en de zekerheid hebt dat het goed spul is enzo gaat het wel vind ik.. Verder vind je iedereen lief en geweldig, ik hou dan nog meer van praten dan normaal
gewoon alle sociale interactie is super. Iedereen is opeens heel erg aardig, je voelt je geliefd.
En je krijgt zin om te dansenom nooit meer te gaan slapen, iets lekker actiefs te doen
!
Het enige nadeel is dat je er van die enorme pupillen van krijgtnogal opvallend, ooh en dat je met je kaken kunt gaan malen maar daar kun je een magnesium tabletje tegen nemen.
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
XTC valt toch ook onder harddrug? Als je bang bent verslaafd te raken kun je beter paddo's nemen. Maargoed, daar ben ik niet zozeer bang voor, meer voor bad trips.Heb nogal eens enge verhalen gehoord enzo.
Foutquote:
Geen idee joh, heel uitvoering welke bands ik allemaal gezien had en hoe het was enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Waar heb je 't allemaal over gehad dan?
Krijg je ook zo'n dip naderhand als het is uitgewerkt?
Volgens mij heb ik dit al gevraagd.
/ Dijenkletserquote:
*klets-klets *quote:
Ik ben wat alle drugs betreft bang voor bad trips, maar LSD al helemaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
Wiet wel, xtc en andere harddrugs niet.
Ja precies hetzelfde hier qua paddos
Niet? Verslaafden beginnen er vanzelf vet geil uit te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben wat alle drugs betreft bang voor bad trips, maar LSD al helemaal.![]()
Als er 1 drug is die ik mijn hele leven nooit zal proberen is het methamfetamine. Horse ook niet btw.
peerd ?quote:
Wehehquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
Fas & Allure, voor als jullie samen gaan stappen:
[ afbeelding ]
Alhoewel, allure is niet eens available of wel?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niet? Verslaafden beginnen er vanzelf vet geil uit te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dat geil? Mensen die hun gezicht openkrabben enzo?![]()
Geen tanden meer in hun bek?
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Zij ziet eruit alsof ze hiervoor heel knap was, zonde zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dat geil? Mensen die hun gezicht openkrabben enzo?![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]*fap fap fap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dat geil? Mensen die hun gezicht openkrabben enzo?![]()
What?![]()
Neen, helaas.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vet Taken jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Je bent zelf toch ook available of niet
?
Das wel weer zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Bob-B het volgende:
Weet je hoe handig geen tanden meer in de bek,
Het is geen echte foto.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij ziet eruit alsof ze hiervoor heel knap was, zonde zonde.
Serieusquote:
Nee grapje hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?
Zo ja, picca's.
14.gif
Hilarischquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft er suus op zijn tv?
Dat winkelshop programma?
Euhh komt me niet bekend voor, hoezo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG, ik heb er net 1 op. Enorm griezelig ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
Stroopwafels zijn best lekker maar wel griezelig.
Hm, had niet op het linkje gelet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, het komt van een site van een make-upartiest.And a damn good one, apparently.
Moet je me in eerste instantie maar niet serieus nemenquote:
Viel ie jou niet aan toen je hem op wilde eten ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMG, ik heb er net 1 op. Enorm griezelig ja.
Ik was op zoek gegaan naar een before-fotoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, had niet op het linkje gelet.
[..]
Moet je me in eerste instantie maar niet serieus nemen!
Ja, hij vond mij lekkerder dan ik hem! Maar ik was 'm te snel afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Viel ie jou niet aan toen je hem op wilde eten ?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, had niet op het linkje gelet.
[..]
Moet je me in eerste instantie maar niet serieus nemen!
Het was alleen maar om het effect aan te geven, want mensen komen er wel zo uit te zien na een tijdje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was op zoek gegaan naar een before-fotoen toen kwam ik erachter dat het dus van een make-upartiest kwam.
Echtquote:
waarom weet jij datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja was ff eten en drinken en danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |