u.n owen was herequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef MouzurX het volgende:
Nu zit ik ook de hele tijd dat gestoorde mcdonalds lied te luisteren![]()
Tis zo irritant maar zwaar verslavend
Hihiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh hmm oke. Wij ziijn hier helaas niet in het bezit van een creditcard. Eigenlijk maar goed ook
. Ga je nu ook dingetjes bestellen? Zo ja, show me
.
[..]
Nee, geen hard drugs ofzo. Gewoon the usual in combinatie met echt te veel alcohol. Volgend jaar moet je met mij mee en dan nemen wel wel iets, en gaan we spacen, hihi
![]()
.
BOH!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Hahaha gers!
[..]
Hihi. Wat is the usual dan? Wiet ofzo? XTC lijkt me echt vet al ben ik bang dat ik dan heel handtastelijk ga worden
.
Morgen is m'n knappe collega er weer.
www.google.nlquote:
Schattig dat je altijd alleen tegen IQM praat. Bang dat er niemand anders is met enige vorm van intellect?quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Hahaha gers!
[..]
Hihi. Wat is the usual dan? Wiet ofzo? XTC lijkt me echt vet al ben ik bang dat ik dan heel handtastelijk ga worden
.
Ah oke! Nouja, als ik ooit wat leuks vind laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu hangt het er vanaf of ik morgen nog wat leuks koop in Amsterdamals ik daar niets kan vinden ga ik een flinke bestelling doen
en als je wil kan ik het je wel laten weten als ik evt nog wat bestel, je zou best mee kunnen bestellen.. Dan stuur ik het gewoon door
!
quote:
XTC is leukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
Hahaha gers!
[..]
.
Ik ben van '90.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
I've got love for you if you were born in the 80's.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig dat je altijd alleen tegen IQM praat. Bang dat er niemand anders is met enige vorm van intellect?
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dan nemen we allebei een half pilletje
. Ajoh, waarschijnlijk ga je dan alleen wat mensen knuffelen
. Misschien kom je nog wel een hot chick tegen
.
Ojee, die hetero kassa lady?
[..]
Ah oke! Nouja, als ik ooit wat leuks vind laat ik het je wel weten.
Aubiose ? is dat net zoiets als augurk ?quote:
Je moet beter opletten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig dat je altijd alleen tegen IQM praat. Bang dat er niemand anders is met enige vorm van intellect?
Hoi Ludoquote:
Heb je wel eens xtc op? Ik durf dat echt niet, maar ik wil het al zo lang een keertje doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
XTC is leuk!
Ik heb gisteren echt een reusachtige joint gerooktik kan geen goede foto vinden, maar oa. NG en Skaff-a weten wel wat ik bedoel
ze hadden er een hasj-wiet mixje in en het duurde een uur voordat 'ie op was. Niet dat ik toen nog mee deed want ik was al na een paar trekjes echt knetterstoned
Hooi en stro zijn bodembedekkers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Aubiose ? is dat net zoiets als augurk ?
Hooi, ben je al ontslagen bij GTST ?quote:
keeltsie, ik mag morgen weer zoepenquote:
je bedoelt uitkafferenquote:
koeien en peerden en ander boerderij-beesten hennep geven in plaats van hooi of stro,, dan krijg je vast vrolijke koeienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooi en stro zijn bodembedekkers.
Aubiose (hennepvezel) is dat ook.
Ik dacht, ik doe even gezellig mee
-Men ziet dan ook dat men dan last kan krijgen van depressies na het gebruik van XTC.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens xtc op? Ik durf dat echt niet, maar ik wil het al zo lang een keertje doen. Wat zijn de effecten precies
?
Ja, een paar keer gedaan inmiddels. Ik durfde het eerst ook nooit, maar als je eenmaal zeker weet dat je het kunt krijgen van iemand die je goed kent en de zekerheid hebt dat het goed spul is enzo gaat het wel vind ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens xtc op? Ik durf dat echt niet, maar ik wil het al zo lang een keertje doen. Wat zijn de effecten precies
?
Hasj, vind ik trouwens echt not done. Krijg er alleen maar hoofdpijn van op de een of andere manier. Show me the pictures
.
Oke doen wequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dan nemen we allebei een half pilletje
. Ajoh, waarschijnlijk ga je dan alleen wat mensen knuffelen
. Misschien kom je nog wel een hot chick tegen
.
Ojee, die hetero kassa lady?
[..]
Ah oke! Nouja, als ik ooit wat leuks vind laat ik het je wel weten.
Dit, naja dingen als xtc enz, wiet wil nog wel, maar harddrugs ... dan raak ik er vast aan verslaafd enzquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik durf sowieso geen enkel soort drugs te nemen.![]()
Ik heb alleen maar leuke verhalenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke doen we. Bt jij had toch een keer een leuk verhaal over toen je XTC gebruikte?
Ik kom altijd hot chicks tegen maar ja![]()
.
Nee een andere. Ze ziet er goed uit maar daar is ook alles mee gezegd
![]()
.
Vast welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
koeien en peerden en ander boerderij-beesten hennep geven in plaats van hooi of stro,, dan krijg je vast vrolijke koeien!!!!!!
XTC valt toch ook onder harddrugs? Als je bang bent verslaafd te raken kun je beter paddo's nemen. Maargoed, daar ben ik niet zozeer bang voor, meer voor bad trips.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit, naja dingen als xtc enz, wiet wil nog wel, maar harddrugs ... dan raak ik er vast aan verslaafd enz
Je slikt niks dus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik durf sowieso geen enkel soort drugs te nemen.![]()
Hahaha. Waar heb je 't allemaal over gehad danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar leuke verhalen! Of bedoel je op Lowlands
? Toen voelde ik mijn lichaam niet meer, echt hilarisch, en ging ik echt een uur lang praten tegen zo'n jongen waarbij je lege bekertjes in kon leveren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |