Haha yeah ik weet hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De stof van dat strikje is viessss. Desalniettemin wel echt vette props voor ASOS![]()
![]()
![]()
.
Moet je zeker doen! Echt omg te gaafquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vet man, ik wil volgend jaar ook naar zo'n feest.
Ja viel tegen. Te Amerikaans, te nietszeggend.
christus wat lelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n horloge.
Ja, ik durf daar niet te bestellen omdat dat vanuit het buitenland komt. Bestel jij gewoon in je eentje, of altijd met een groep mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha yeah ik weet hetbestel er al een paar jaar, en het ze blijven maar met nieuwe nog mooiere dingen komen
!
Hoeveel jaar werken zal dat voor de normale nederlander zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n horloge.
Ik wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
Hoe was tha partey?
Oh en niemand beverly hills gezien?
Je bent aan de drugs geweestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Echt omg te gaaf. Alleen maar mooie, lieve mensen. Goede muziek, veel genotsmiddelen en dat all night long
.
Hahahaa, die Annie dan!!!1quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee man, dikke anorexia patienten. En ze hadden er weer een excuus neger bij
. Viel ook niet op ofzo.
Vroegah op het Ellegirl forum (jajaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik durf daar niet te bestellen omdat dat vanuit het buitenland komt. Bestel jij gewoon in je eentje, of altijd met een groep mee?
Hahaha, dat zijn de beste avonden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent aan de drugs geweest?
Alleen maar mooie mensen, oh god.
Ja he, je bent echt een enorme loser als je zoiets kooptquote:
ik heb een keer speciaal voor een feestje zo'n mooie nep geel goude rolex gekocht gewoon omdat fout dan magquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja he, je bent echt een enorme loser als je zoiets koopt.
Al heb ik zelf wel eens zo'n foute bling bling ring gehad maar dat was om een statement te maken natuurlijk.
Hoe vond je 't Smart_ass?
Oh boyquote:
Fapfestijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
Wauw een sc met Allure_, Smart_ass, Bt en ik.
Oh hmm okequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vroegah op het Ellegirl forum (jaja) bestelde ik wel eens met een groep mee, maar dat was altijd zo'n gedoe.. Dus toen ging ik op een gegeven moment zelf bestellen, gewoon met de creditcard van mn vader, en het gaat eigenlijk altijd prima. Ik heb nog nooit gehad dat iets niet aan kwam, het komt gewoon altijd snel en op tijd.
En wat je niet wil kun je natuurlijk gewoon terug sturenof verkopen op marktplaats ofzo.
Nee, geen hard drugs ofzo. Gewoon the usual in combinatie met echt te veel alcoholquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent aan de drugs geweest?
Alleen maar mooie mensen, oh god.
het is wel een omegaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boy. Ik vind goud vaak een beetje cheap
.
Nu hangt het er vanaf of ik morgen nog wat leuks koop in Amsterdamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh hmm oke. Wij ziijn hier helaas niet in het bezit van een creditcard. Eigenlijk maar goed ook
. Ga je nu ook dingetjes bestellen? Zo ja, show me
.
[..]
Nee, geen hard drugs ofzo. Gewoon the usual in combinatie met echt te veel alcohol. Volgend jaar moet je met mij mee en dan nemen wel wel iets, en gaan we spacen, hihi
![]()
.
Ik vind het ook niet echt interessante personages ofzo. Komt natuurlijk weer een verhaallijn over racisme mbt de excuusnegertquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
Het waren serieus van die mensen van 28 die koters van 16 voor moeten stellen, echt niet geloofwaardig meer. En zoals je al zei, een stel anorexiapatienten bij elkaar, die stelten van die Annie dan. Das toch hilarisch.
Ik vind het er ook zo vaak nep uitzien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boy. Ik vind goud vaak een beetje cheap
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |