Das wel weer zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Bob-B het volgende:
Weet je hoe handig geen tanden meer in de bek,
Het is geen echte foto.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij ziet eruit alsof ze hiervoor heel knap was, zonde zonde.
Serieusquote:
Nee grapje hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?
Zo ja, picca's.
14.gif
Hilarischquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft er suus op zijn tv?
Dat winkelshop programma?
Euhh komt me niet bekend voor, hoezo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG, ik heb er net 1 op. Enorm griezelig ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
Stroopwafels zijn best lekker maar wel griezelig.
Hm, had niet op het linkje gelet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, het komt van een site van een make-upartiest.And a damn good one, apparently.
Moet je me in eerste instantie maar niet serieus nemenquote:
Viel ie jou niet aan toen je hem op wilde eten ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMG, ik heb er net 1 op. Enorm griezelig ja.
Ik was op zoek gegaan naar een before-fotoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, had niet op het linkje gelet.
[..]
Moet je me in eerste instantie maar niet serieus nemen!
Ja, hij vond mij lekkerder dan ik hem! Maar ik was 'm te snel afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Viel ie jou niet aan toen je hem op wilde eten ?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, had niet op het linkje gelet.
[..]
Moet je me in eerste instantie maar niet serieus nemen!
Het was alleen maar om het effect aan te geven, want mensen komen er wel zo uit te zien na een tijdje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was op zoek gegaan naar een before-fotoen toen kwam ik erachter dat het dus van een make-upartiest kwam.
Echtquote:
waarom weet jij datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |