Een matige boer.quote:
Die is echt het kneusje van de klas!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
Ranking the Stars is weer grappig. Jammer van Rob Geus
Da's uit dat liedje van Patrick Duffy en Mireille Mathieu, toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef dieenebart het volgende:
Rob Geus en ik zijn als een wielrenner en water&brood
Kun je wat winnen??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef hondjes het volgende:
godver de godver..laat maar..later misschien duidelijkheid over mijn ongenoegen , die zo klote is...
eerst even zekerheid, dus net als jullie, moet ik ook afwachten. maar gaat om huis.spanje.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's uit dat liedje van Patrick Duffy en Mireille Mathieu, toch?
Was een garpje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef dieenebart het volgende:
Niet dat ik weet![]()
Schudde hem uit de mouw, eigenlijks. Nog geneukt tussen alle nichten?
Dennis van der Geest!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
De nieuwe Ruud 'Effe Knuffelen''. Die ene judoka wiens naam ik kwijt ben.
Die. En ja, da zinnie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef dieenebart het volgende:
Dennis van der Geest!![]()
Ik zag het ook - zei Paul nou dat Dennis 'veel leuker' was
zo da's mooi kut........ wees maar blij dat je niks getekend hebt !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
zolang ik niet getekend heb nog niets...
maar kan best zo zijn dat er illegaal gebouwd is,,,en dan teken ik niets..of we maken ons zorgen om niets...
eerst even alles navragen en onderzoeken..hhhhhhhhhhhhh spanje
Kan het schelen, duurt Ground Hog Day nog iets langer.quote:
Oh jee hondjes, het zal toch niet weer misgaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
maar kan best zo zijn dat er illegaal gebouwd is,,,en dan teken ik niets..of we maken ons zorgen om niets...
ojee, hopelijk worden jullie niet teleurgesteld, maar regel 1 bij koop van een huis is kadastraal onderzoek en bestemmingsplan checken in het buitenland dubel-dubbelcheck.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
Hou je daar echt een boekhouding van mij?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
en de laatste spieker in mijn fobo was ................
nee vin ik gewoon grappig.......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hou je daar echt een boekhouding van mij?
Hoe belangrijk is dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
en de laatste spieker in mijn fobo was ................
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef FANN het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/ChipsZak.
leuk haar wel
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat zijn echt de enige keren dat ik in een fobo loer als jij hier de link zetdat haar........
hoop het niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee hondjes, het zal toch niet weer misgaan?
Zo, da's kut Hondjes maar ik had je al een maand geleden of zo hiervoor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
Hope for the best dan maar. Het blijft altijd een gok met die makelaars in Spanje. Succes en ga voor het zekere hoe mooi het huis ook is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef hondjes het volgende:
maar hier hebben wij geen zin in...alles gewoon legaal..geen gedonder.
dus we hebben de makelaar gemaild voor informatie en gaan ook wel even de gemeente vragen of alles legaal is...
Oh ja. Dat ben ik vergeten.quote:
Zullen we Opsporing Verzocht mailen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
Is Manu nog steeds niet terug? Vreemd hij "woonde" hier toch praktisch
Ik maak me ook zorgen hoor Sporti. Dat joch lijkt wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
Is Manu nog steeds niet terug? Vreemd hij "woonde" hier toch praktisch
Nachtzuster heeft hem in behandelingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Coos het volgende:
Volgens mij staat de apparatuur van Ziggo in een oude tochtige schuur![]()
Weer doet mijn ava het niet!!!!
Ik ze je ava iig niet. Misschien is dat een voordeel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Coos het volgende:
Volgens mij staat de apparatuur van Ziggo in een oude tochtige schuur![]()
Weer doet mijn ava het niet!!!!
Nee, ik had mijn oude vanmiddag teruggezet en ik kan niet op de web space van dat TERINGZIGGO komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nachtzuster heeft hem in behandeling
Niks mis met mijn ava!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ze je ava iig niet. Misschien is dat een voordeel?
Kan liggen aan je instellinngen. Gewoon terug van webicon naar usericon.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
Nee, ik had mijn oude vanmiddag teruggezet en ik kan niet op de web space van dat TERINGZIGGO komen.
Ik zie je wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
Nee, ik had mijn oude vanmiddag teruggezet en ik kan niet op de web space van dat TERINGZIGGO komen.
Goeie tipquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan liggen aan je instellinngen. Gewoon terug van webicon naar usericon.
ik zie umquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie tip![]()
Hij staat dus alleen maar opp mijn webspace en daar kan ik dus niet opkomen.
Ja hij is er weerquote:
quote:
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
ben ook ongerust over ons..zorgenkind....
Das toch een herhaling?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Sporti het volgende:
Nederland 2 de schrijfster Charlotte Mutsaers, goeie schrijfster en heerlijk onaangepast.
Manu , werd door NOEK of noekje als ons ,,zorgenkind,, bestempeldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie of wat is dat dan?
Coos, ik zie je ook weer hoor.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef hondjes het volgende:
godver de godver..laat maar..later misschien duidelijkheid over mijn ongenoegen , die zo klote is...
eerst even zekerheid, dus net als jullie, moet ik ook afwachten. maar gaat om huis.spanje.
Was al bikini's aan het passenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Had je de datum al ingevuld op je paint uitnodiging?
Ze wil ons gewoon niet uitnodigen. Snap het wel, zooitje ongeregeld.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil ons gewoon niet uitnodigen. Snap het wel, zooitje ongeregeld.
Ik kijk BB celebs, lachen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk BB celebs, lachen. ik mag niet spammen.
Kijk, als je al rood wordt gaat het echt niet goedkomen. Ze wil alleen gezellige FOK!kers.quote:
Oh fuckquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
ach gaan we gewoon met de bus naar Salou, ik ben dan ziek voel ik nu al
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, als je al rood wordt gaat het echt niet goedkomen. Ze wil alleen gezellige FOK!kers.
Waar danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk BB celebs, lachen. ik mag niet spammen.
Love you mouse, kutter dan kut kan het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Love you mouse, kutter dan kut kan het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
NatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.Bedankt.
Slaap lekker voor straks
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die past in me toilet tas handigquote:
[..]
Slaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.
quote:
LS heeft hem toch niet ontvoerd ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
ben ook ongerust over ons..zorgenkind....
Ik paste niet in de vriezer .. OMGquote:
Manu vertrok 22 december met zijn vriendin naar Barcelona,quote:
Nou moeten jullie ophouden hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu vertrok 22 december met zijn vriendin naar Barcelona,
hij kreeg de griep, zijn vriendin ook.
LS is voor een paar dagen "weken" weg omdat er dringende privezaken zijn.
Die linker is wel een beetje raarquote:
Zo is dat gezeik !! tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou moeten jullie ophouden hoor!![]()
Ik zit hier een maand http://www.eltemplodelsol.com/quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef hondjes het volgende:
de meet gaat door, dan gaan we met zijn allen op camping in cambrils///
loopt onze coos naar ergens rond te dartelen....
vraagje...wat betekend Poligono 149, percela 155,,het gaat om poligono
want dochter kan ik ook niet bereiken,,hoop niet dat ze stilletjes ligt te bevallen,,kan er ook nog bij...op deze voortreffelijke avond
Daar zijn we erg blij meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
Ik kom even zwaaien maar ik ben heel moe dus ik zwaai gelijk door naar bed![]()
Heb je er 24 uur op zitten, op naar de 12 uur slapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu vertrok 22 december met zijn vriendin naar Barcelona,
hij kreeg de griep, zijn vriendin ook.
LS is voor een paar dagen "weken" weg omdat er dringende privezaken zijn.
Blote konten vakantiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit hier een maand http://www.eltemplodelsol.com/![]()
Poligono is een uitgezet stuk land (b.v. een wijk in wording)
Het gaat dus over een perceel in een wijk in aanleg.
watje........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
quote:
Ahh mooiquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
Muis en liesje jullie hebben reactie terug hoor...... mafkezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw leuk, ff kijken!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
Muis en liesje jullie hebben reactie terug hoor...... mafkezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hondjes de Zweedse eigenaars hebben dus waarschijnlijk 12 jaar geen bouwvergunningquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
tuut! Slaap lekker hondjes!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef hondjes het volgende:
lag te pitten...sorry coos...bedankt.
tuut, alles kan, we weren het even niet, misschien is er niets aan de hand...maar we gaan het we even uitzoeken
ga weer verder pitten
trusten
Zwakke wezens wist je dat nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
"Hij" is trouwens een beetje grieperig! OMG, het lijkt wel alsof hij doodgaat!![]()
Wat is dat toch met mannen?
Wat is er op?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Soury het volgende:Ga godver de %$##@@! !!!! maar richting avond winkel
BEEquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er op?
a. Peuken.
b. WIjn.
c. Beiden!
Later Soury!
Best wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
Over tien minuten begint op Belgi 1 The talented Mr. Ripley.
Schijnt wel een aardige thriller te zijn.
Dat filmje wat erg ... Ik word oudquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best wel.
Het origineel is mooier. Want Alain Delon.
Ik werd er na 3 al uit geknikkerdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit vast bij vraag 40!![]()
http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.html
Hoi Buuf!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd er na 3 al uit geknikkerdMaar mijn avond is al weer goed. Liep langs het speeltuintje en daar was een fikkie. Er stond een heuse brandweerauto en de mannen waren net aan het instappen. En riepen N'avond n'avond n'avond.. naar me
Goedenavond terug gezegd ... Helaas was ik op de heen weg..
Mannen in uniformhik
Ik heb ook uniformenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vaak opnieuw begonnen hoor, verslavend kutspelletje, maar nu zit ik dus echt vast!![]()
Ja, heb jij wat met mannen in uniform? Ik niet echt eigenlijk. Maar ze hadden me wel even thuis kunnen brengen met de brandweerauto, en dan zou ik vragen of dan hl even de sirene aan mocht!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Familiebezoek naar huis , hebben mijn laatste koude biertje opgezopenen ik trek nog even een laatste warme open
, maar voor de rest alles goed hier.
![]()
Hoi Fok!![]()
De postbode is de sjaak als ik hem tegenkomquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vaak opnieuw begonnen hoor, verslavend kutspelletje, maar nu zit ik dus echt vast!![]()
Ja, heb jij wat met mannen in uniform? Ik niet echt eigenlijk. Maar ze hadden me wel even thuis kunnen brengen met de brandweerauto, en dan zou ik vragen of dan hl even de sirene aan mocht!
Dan vraag je hem :" mag ik even meerijden in je fietstas"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De postbode is de sjaak als ik hem tegenkom
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vraag je hem :" mag ik even meerijden in je fietstas"
Ja kut iid .. Ik heb geen kinderen en wel om die reden. Heb er geen tijd en geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je wat ik echt niet snap?
(Sorry hoor, moet het even kwijt)
Dat ouders hun kind, mt koorts, naar de creche brengen met de reden:
Ja, hij is een beetje ziekjes, maar hij heeft er verder niet veel last van hoor!
Ja, wij zijn gewoon de hele dag thuis te bereiken, mocht het echt niet gaan.
Voor hem is het wel even leuk er uit zijn, en voor ons is het wel even lekker de handen vrij, julliw waren een hele week gesloten.
En dan dat kind, de hele ochtend als hoopje ellende, en dan bellen: Ja het gaat toch niet helemaal lekker, misschien is het beter als u hem komt halen.
Ja, we doen eerst even de boodschappen, en dan komen we er aan!
![]()
![]()
Zo! Dat moest er even uit, nu ben ik weer blij!![]()
![]()
Waarvoor danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohw en elastiekjes, want die zijn altijd handig!
Ha! toch aardig van ze!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut iid .. Ik heb geen kinderen en wel om die reden. Heb er geen tijd en geen zin inMaar mijn collega's bedanken me altijd van harte als de kinderbijslag hebben ontvangen. Dat is wel weer lief
Ploinkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohw en elastiekjes, want die zijn altijd handig!
Ja geen idee, maar ze zijn gewoon handig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarvoor danNooit te oud om te leren
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar ze zijn gewoon handig!![]()
Ik heb ze serieus niet eens in huis, maar vroeger vroeg ik ze altijd om mee te schieten!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zegt een elastiekje: Ploink.
Een van me eerste paints .. Geen stiekjes maar blaaspijpjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zegt een elastiekje: Ploink.
Ik snap het niet maar begrijp het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je wat ik echt niet snap?
(Sorry hoor, moet het even kwijt)
Dat ouders hun kind, mt koorts, naar de creche brengen met de reden:
Ja, hij is een beetje ziekjes, maar hij heeft er verder niet veel last van hoor!
Ja, wij zijn gewoon de hele dag thuis te bereiken, mocht het echt niet gaan.
Voor hem is het wel even leuk er uit zijn, en voor ons is het wel even lekker de handen vrij, jullie waren een hele week gesloten.
En dan dat kind, de hele ochtend als hoopje ellende, en dan bellen: Ja het gaat toch niet helemaal lekker, misschien is het beter als u hem komt halen.
Ja, we doen eerst even de boodschappen, en dan komen we er aan!
![]()
![]()
Zo! Dat moest er even uit, nu ben ik weer blij!![]()
![]()
Ja mijn eerste paint was die met dat autootje volgens mij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Een van me eerste paints .. Geen stiekjes maar blaaspijpjes
Zelfde topic tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja mijn eerste paint was die met dat autootje volgens mij!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar begrijp het wel.
Als ik iets niet snap dan begrijp ik het ook niet, maar als iemand iets snapt dat zij niet begrijpt dan heb ik daar wel begrip voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar begrijp het wel.
Thanks !! ik zocht ff maar sjeses waar ik al niet heb gepostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Found it!
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Wel als je thuis werkt en je kind al een week ziek is. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het niet doen, maar ik kan het me voorstellen, ik had zieke kinderen rond Sinterklaas en moest nog een mijoen dingen, als ze dan niet beter worden is het echt een hel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, hartstikke druk geweest, en even lekker tijd voor je zelf! Prima!
Er waren ook zat ouders die vandaag even lekker de stad ingingen en zulks.
Maar niet als je kind ziek is toch?
Ik begrijp het ook wel buufje, maar het was zo mooi taalkundig tegenstrijdigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel als je thuis werkt en je kind al een week ziek is. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het niet doen, maar ik kan het me voorstellen, ik had zieke kinderen rond Sinterklaas en moest nog een mijoen dingen, als ze dan niet beter worden is het echt een hel.![]()
En dan heb ik nog geen werkuren te maken. Je vrije dagen raken gewoon op dan. Dus ik begrijp het wel.
I know, ik quote Liesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel buufje, maar het was zo mooi taalkundig tegenstrijdig
Tuste buuf, slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I know, ik quote Lies![]()
En dan nu slapie slapie
Ben vandaag naar Madagaskar twee geweest met mijn kroost. Een absolute aanrader!!Ik heb me ziek gelachen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan nu slapie slapie
Ben vandaag naar Madagaskar twee geweest met mijn kroost. Een absolute aanrader!!Ik heb me ziek gelachen
Ja ik begrijp het ook wel! Maar het werkt gewoon niet. Zo'n ziek kindje verdient gewoon meer aandacht dan dat je kan geven, want je hebt er samen met je collega nog 13. En dat gaat je dan aan het hart. (Deze ouders hadden zelf vakantie overigens)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel als je thuis werkt en je kind al een week ziek is. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het niet doen, maar ik kan het me voorstellen, ik had zieke kinderen rond Sinterklaas en moest nog een mijoen dingen, als ze dan niet beter worden is het echt een hel.![]()
En dan heb ik nog geen werkuren te maken. Je vrije dagen raken gewoon op dan. Dus ik begrijp het wel.
Ja die vond ik ook briljant, moest ik net ook erg om lachen toen ik keek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[Paint] idiote dingen die je deed als kind Deze vond ik toch echt wel cool
Slaap lekker Buuf!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan nu slapie slapie
Ow zelf vakantie......quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het ook wel! Maar het werkt gewoon niet. Zo'n ziek kindje verdient gewoon meer aandacht dan dat je kan geven, want je hebt er samen met je collega nog 13. En dat gaat je dan aan het hart. (Deze ouders hadden zelf vakantie overigens)
We hebben ook een moeder die behoorlijk ziek is, dan heb ik er ook minder moeite mee, als ze hun niet fitte kind brengen.
Alleenstaande ouders, zelfde verhaal. En ik begrijp het ook wel hoor, dat het druk is, een week lang met je kind, ik ben ook blij als ik s'avond de deur daar achter me dicht trek. Dus ik vind het niet in alle gevallen, belachelijk.
Maar in dit geval vond ik het gewoon heel erg zielig voor het kind!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond dit denk ik wel de tofste:
[PAINT] Paint hier uw ludieke acties van laasten nacht
Trema slutjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even horizontaal.
Buona notte e a domani.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die fokke en sukke zijn ook vet !!!!! maar tis een beetje incrowd ..
FOKKE & SUKKE - Paint only [#2]
Ja grappig wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn tof, ben op de helft, morgen even verder kijken![]()
Slaap lekker Ruud!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel een paint maar heb geen zinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
ik had goed gegokt!
Uiteraard Coos, wees maar niet bang! Dan trek ik mijn superheldinnen pakje aan, en vlieg zo naar je toe!![]()
Wat had jij goed gegokt?quote:
Als ik frkandellen ga painten krijg ik een banquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
Gadver de gadver de gadver wat koud. Lies trek je pak maar weer uit ik heb het overleefd.
Soury paint maar iets te snacken voor me. Ik heb trek en niets in huis.
Ik ga zo maar tussen de vette lappen geloof ik. Lekker warm.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Hoop alleen dat ik de discipline kan opbrengen de zak over meerdere dagen te verdelen, dat wil bij mij nog wel eens een probleem zijn.
Hoi Zakquote:
Als in: OP.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in, gelukt, of als in prbleem zijn?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
En maandag sneeuw zegt de weerman. Dan blijf ik de hele dag op mijn nest liggen.
Mooi om te zien maar bagger om in te lopen. Soury blijf jij ook maar binnen anders heb je straks 2 kunstheupen.![]()
Wat nou klimaatverandering!!! De benzine moet nog veel goedkoper worden dan laat ik de hele week mijn auto stationair draaien om die ozonlaag weg te branden!
Als in, je had toch al heel lang te weinig vetten gegeten? Dan had je gewoon even wat in te halen!quote:
Maar je moet er ook geen eikel op painten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik frkandellen ga painten krijg ik een ban
En dinsdag blijft het de hele dag vriezen, dus die smerige troep blijft nog liggen ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
En maandag sneeuw zegt de weerman. Dan blijf ik de hele dag op mijn nest liggen.
Mooi om te zien maar bagger om in te lopen.
Dus ik ben niet de enige van wie het vanaf morgen 18 graden mag zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dinsdag blijft het de hele dag vriezen, dus die smerige troep blijft nog liggen ook.
Zak Hooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is bekend dat ik uit kwaliteitsoverwegingen niet terugzwaai, he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige van wie het vanaf morgen 18 graden mag zijn.
Volgens mij is LS de enige die het leuk vindt om te schaatsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige van wie het vanaf morgen 18 graden mag zijn.
Ja maar zijn motieven vertrouw ik ook niet meer met al die erwtensoep in zijn vriezer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is LS de enige die het leuk vindt om te schaatsen.
Die heeft een vet grote vriezer ........ Das niet zo gekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een vet grote vriezer ........ Das niet zo gek
Ik vind schaatsen ook leuk hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb prachtig mooie schaatsen .... Gloed nieuw in de doos. Ik wilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen ook leuk hoor!
Ongeveer een kwartiertje, dan heb ik het koud, en wil ik naar binnen!
Joh, laat lekker in de doos dan zijn ze over honderd jaar geld waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb prachtig mooie schaatsen .... Gloed nieuw in de doos. Ik wilMaar wacht maar ff
Ik vond het vroeger ook zo tof, om dan 's avonds te schaatsen. Als het ijs dik genoeg was, gingen dan de lichten aan , en dan vond ik het echt gezellig enzo!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb prachtig mooie schaatsen .... Gloed nieuw in de doos. Ik wilMaar wacht maar ff
Ja das het mooie van ouder worden... Niks meer moeten .. Nou ja bijna niks meer moeten Iig dat soort dingen nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb in mijn jeugd een aantal keer gedwongen moeten meedoen met 'schaatspret', hetgeen minder erg was dan het gedwongen meedoen met carnaval.
Maar die tijden zijn voorbij, ik doe nu niets meer wat ik niet wil.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Discobowlen was ook een hel.
Daar heb ik zelfs vrijwillig aan meegedaan, maar er was van te voren niet duidelijk gezegd dat je er vrolijk bij moest bewegen.
Ik woonde aan een gracht !!! Dat was tof !!!!!!!!!!!! Snel dicht en buurjongen had de de boxen van de stereo voor zijn raam gezet. Ik woon nu aan een kanaal. Is ook wel cool maar schaatsen is onmogelijk. De ijsbrekers komen hier langsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook zo tof, om dan 's avonds te schaatsen. Als het ijs dik genoeg was, gingen dan de lichten aan , en dan vond ik het echt gezellig enzo!
Ah Soury! Ik zie het gewoon voor me! Ik heb nog nooit op een gracht geschaatst maar dat moet wel super zijn idd!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woonde aan een gracht !!! Dat was tof !!!!!!!!!!!! Snel dicht en buurjongen had de de boxen van de stereo voor zijn raam gezet. Ik woon nu aan een kanaal. Is ook wel cool maar schaatsen is onmogelijk. De ijsbrekers komen hier langs
Ik heb super gave foto's van me broer in ik op de grachten.. Zal ze es scannenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah Soury! Ik zie het gewoon voor me! Ik heb nog nooit op een gracht geschaatst maar dat moet wel super zijn idd!!
Ik woon in een pauperwijk, en we hebben een "groenstrook" voor de deur, met een soort van sloot.
Ziet er prima schaatsbaar uit!![]()
Alleen geen lichten, en muziek!
Ja graag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb super gave foto's van me broer in ik op de grachten.. Zal ze es scannen
Dat gevoel heb(voel) ik nog steeds .. gewoon weer 2 meter klunen naar huisquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 denkt: Haar kennende duurt dat wel een uurtje.
* Peter6000 slaapt de laatste dagen tussen 5 en 2.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 heeft nog wel een uurtje!
hoop ik
* liesje1979 wil dat ook graag, maar moet ook soms om half 7 opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* Peter6000 slaapt de laatste dagen tussen 5 en 2.
Drie minuten later sloegen we elkaars hersens weer oud hollands inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oud Hollandsche ijspret, straalt ervan af.
Heb jijj broers en of zussen peet ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oud Hollandsche ijspret, straalt ervan af.
En broer, maar die heb ik al jaren niet meer gezien, en daar heb ik ook geen behoefte aan.quote:
Nu moet ik iets geruststellends typen, waardoor je toch over die drempel komt:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
Na al die mooie OP's van Peter, durf ik mij paint niet meer te posten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu moet ik iets geruststellends typen, waardoor je toch over doe drempel komt:
"Post maar Liesje, ik heb zo`n extreem laag verwachtingspatroon dat het gewoonweg niet kn tegenvallen".
Ahh o.k. dat ken..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En broer, maar die heb ik al jaren niet meer gezien, en daar heb ik ook geen behoefte aan.
Ik heb (behalve een niet zo frequent, maar verder wel goed) contact met mijn ouders geen contact meer met mijn familie.
Hahha hij is dom. Maar ik paint gewoon zo graag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zelf opgegoogled.
Maar post die Paint nou.
Nou, schiet er mee op zeg! Ik wil ook wel weer eens lachen vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahha hij is dom. Maar ik paint gewoon zo graag!![]()
En de ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.
Ik rook niet, dus vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef dieenebart het volgende:
Dat ik nog wakker ben is al belachelijk![]()
Jullie nog een speciale reden om wakker te zijn, behalve psygiatrische problemen? Kutwoord.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, schiet er mee op zeg! Ik wil ook wel weer eens lachen vanavond![]()
Dat ik nog wakker ben is al belachelijk![]()
Jullie nog een speciale reden om wakker te zijn, behalve psygiatrische problemen? Kutwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets anders dan een ziek ritme, en jij?![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als Bart hier verschijnt is de automatische eerste gedachte "Die zal wel stoned zijn".
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:30 schreef Soury het volgende:
Ja he???quote:
Maar ik bevestig je toch juist: ik gaf als reaktie op zijn vraag "Ik rook niet", en jij kwam er meteen achteraan met "stoned" (tussen spoilers, dat dan weer wel).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik word een beetje onzeker van je.
Done toch.. al boeit het me niet zo hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haal hem ook nog even uit de orginele post weg!
ohw!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik bevestig je toch juist: ik gaf als reaktie op zijn vraag "Ik rook niet", en jij kwam er meteen achteraan met "stoned" (tussen spoilers, dat dan weer wel).
Nee mij ook niet zo, maar toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Done toch.. al boeit het me niet zo hoor..
Volkomen terecht, haha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als Bart hier verschijnt is de automatische eerste gedachte "Die zal wel stoned zijn".
Welke en waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, maar toch.
Toen ik hier vrij nieuw was, heb ik mijn hyveslink gepost!![]()
![]()
Ow heftig, doe nog eens???!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, maar toch.
Toen ik hier vrij nieuw was, heb ik mijn hyveslink gepost!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Volkomen terecht, haha!![]()
(sorry Liesje)
Bart hier - stoned.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Maar nee, geen hyveslinkjes meer!
Ok!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bart hier - stoned.
Had Peter13.000 goed gezien.
Je hebt er al tig gemist .. Heb me printer aangesloten en dus scanner.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:51 schreef FANN het volgende:
jemig wat is het druk hier zo laat op de avond nog.........
gezellieik dacht effe bijlezen...... zal wel geen hond meer zijn......
wel dus.........
leuke foto Muis
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:54 schreef FANN het volgende:
nou ook gezellig ik kom binnen iedereen stil.........
jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt er al tig gemist .. Heb me printer aangesloten en dus scanner.
Ben ook een beetje leeg enzo.. Zal ik nog wat scannen voor jequote:
Ja doe maar watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ook een beetje leeg enzo.. Zal ik nog wat scannen voor je
Woll Gemtlich. Lag voor 1 uur al op bed - zat blijkbaar iets te vroeg aan de wodkaquote:
Peter Faber en ikkequote:Op schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doe maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |