Ja maar zijn motieven vertrouw ik ook niet meer met al die erwtensoep in zijn vriezer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is LS de enige die het leuk vindt om te schaatsen.

Die heeft een vet grote vriezer ........ Das niet zo gekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een vet grote vriezer ........ Das niet zo gek

Ik vind schaatsen ook leuk hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]

Heb prachtig mooie schaatsen .... Gloed nieuw in de doos. Ik wilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen ook leuk hoor!
Ongeveer een kwartiertje, dan heb ik het koud, en wil ik naar binnen!
 Maar wacht maar ff
  Maar wacht maar ff

Joh, laat lekker in de doos dan zijn ze over honderd jaar geld waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb prachtig mooie schaatsen .... Gloed nieuw in de doos. Ik wilMaar wacht maar ff

Ik vond het vroeger ook zo tof, om dan 's avonds te schaatsen. Als het ijs dik genoeg was, gingen dan de lichten aan , en dan vond ik het echt gezellig enzo!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb prachtig mooie schaatsen .... Gloed nieuw in de doos. Ik wilMaar wacht maar ff

Ja das het mooie van ouder worden... Niks meer moeten .. Nou ja bijna niks meer moeten Iig dat soort dingen nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb in mijn jeugd een aantal keer gedwongen moeten meedoen met 'schaatspret', hetgeen minder erg was dan het gedwongen meedoen met carnaval.
Maar die tijden zijn voorbij, ik doe nu niets meer wat ik niet wil.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Discobowlen was ook een hel.
Daar heb ik zelfs vrijwillig aan meegedaan, maar er was van te voren niet duidelijk gezegd dat je er vrolijk bij moest bewegen.

Ik woonde aan een gracht !!! Dat was tof !!!!!!!!!!!! Snel dicht en buurjongen had de de boxen van de stereo voor zijn raam gezet. Ik woon nu aan een kanaal. Is ook wel cool maar schaatsen is onmogelijk. De ijsbrekers komen hier langsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook zo tof, om dan 's avonds te schaatsen. Als het ijs dik genoeg was, gingen dan de lichten aan , en dan vond ik het echt gezellig enzo!

Ah Soury! Ik zie het gewoon voor me! Ik heb nog nooit op een gracht geschaatst maar dat moet wel super zijn idd!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woonde aan een gracht !!! Dat was tof !!!!!!!!!!!! Snel dicht en buurjongen had de de boxen van de stereo voor zijn raam gezet. Ik woon nu aan een kanaal. Is ook wel cool maar schaatsen is onmogelijk. De ijsbrekers komen hier langs

Ik heb super gave foto's van me broer in ik op de grachten.. Zal ze es scannenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah Soury! Ik zie het gewoon voor me! Ik heb nog nooit op een gracht geschaatst maar dat moet wel super zijn idd!!
Ik woon in een pauperwijk, en we hebben een "groenstrook" voor de deur, met een soort van sloot.
Ziet er prima schaatsbaar uit!
Alleen geen lichten, en muziek!

Ja graag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb super gave foto's van me broer in ik op de grachten.. Zal ze es scannen

Dat gevoel heb(voel) ik nog steeds .. gewoon weer 2 meter klunen naar huisquote:

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 denkt: Haar kennende duurt dat wel een uurtje.

* Peter6000 slaapt de laatste dagen tussen 5 en 2.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 heeft nog wel een uurtje!
hoop ik

* liesje1979 wil dat ook graag, maar moet ook soms om half 7 opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* Peter6000 slaapt de laatste dagen tussen 5 en 2.

Drie minuten later sloegen we elkaars hersens weer oud hollands inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oud Hollandsche ijspret, straalt ervan af.

Heb jijj broers en of zussen peet ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oud Hollandsche ijspret, straalt ervan af.

Eén broer, maar die heb ik al jaren niet meer gezien, en daar heb ik ook geen behoefte aan.quote:

Nu moet ik iets geruststellends typen, waardoor je toch over die drempel komt:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
Na al die mooie OP's van Peter, durf ik mij paint niet meer te posten.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu moet ik iets geruststellends typen, waardoor je toch over doe drempel komt:
"Post maar Liesje, ik heb zo`n extreem laag verwachtingspatroon dat het gewoonweg niet kàn tegenvallen".

Nee!
  Nee!

Ahh o.k. dat ken..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eén broer, maar die heb ik al jaren niet meer gezien, en daar heb ik ook geen behoefte aan.
Ik heb (behalve een niet zo frequent, maar verder wel goed) contact met mijn ouders geen contact meer met mijn familie.
 .. Aan scheve schaatsen heb je niks..
   .. Aan scheve schaatsen heb je niks..   

Jesus ging ff door memory lane met die foto's
 Jesus ging ff door memory lane met die foto's

Hahha hij is dom. Maar ik paint gewoon zo graag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zelf opgegoogled.
Maar post die Paint nou.

Nou, schiet er mee op zeg! Ik wil ook wel weer eens lachen vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahha hij is dom. Maar ik paint gewoon zo graag!
En de ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.

Ik rook niet, dus vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef dieenebart het volgende:
Dat ik nog wakker ben is al belachelijk
Jullie nog een speciale reden om wakker te zijn, behalve psygiatrische problemen? Kutwoord.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, schiet er mee op zeg! Ik wil ook wel weer eens lachen vanavond
Dat ik nog wakker ben is al belachelijk
Jullie nog een speciale reden om wakker te zijn, behalve psygiatrische problemen? Kutwoord.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets anders dan een ziek ritme, en jij?

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als Bart hier verschijnt is de automatische eerste gedachte "Die zal wel stoned zijn".
 Ik word een beetje onzeker van je.

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:30 schreef Soury het volgende:

Ja he???quote:

Maar ik bevestig je toch juist: ik gaf als reaktie op zijn vraag "Ik rook niet", en jij kwam er meteen achteraan met "stoned" (tussen spoilers, dat dan weer wel).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

Done toch.. al boeit het me niet zo hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haal hem ook nog even uit de orginele post weg!

ohw!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik bevestig je toch juist: ik gaf als reaktie op zijn vraag "Ik rook niet", en jij kwam er meteen achteraan met "stoned" (tussen spoilers, dat dan weer wel).

Nee mij ook niet zo, maar toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Done toch.. al boeit het me niet zo hoor..

Volkomen terecht, haha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als Bart hier verschijnt is de automatische eerste gedachte "Die zal wel stoned zijn".

)
 )

Welke en waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, maar toch.
Toen ik hier vrij nieuw was, heb ik mijn hyveslink gepost!

Ow heftig, doe nog eens???!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet zo, maar toch.
Toen ik hier vrij nieuw was, heb ik mijn hyveslink gepost!

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Volkomen terecht, haha!
(sorry Liesje)

Bart hier - stoned.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Maar nee, geen hyveslinkjes meer!

Ok!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bart hier - stoned.
Had Peter13.000 goed gezien.

ik dacht effe bijlezen...... zal wel geen hond meer zijn......
   ik dacht effe bijlezen...... zal wel geen hond meer zijn...... 

Je hebt er al tig gemist .. Heb me printer aangesloten en dus scanner.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:51 schreef FANN het volgende:
jemig wat is het druk hier zo laat op de avond nog.........
gezellieik dacht effe bijlezen...... zal wel geen hond meer zijn......
wel dus.........
leuke foto Muis

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:54 schreef FANN het volgende:
nou ook gezellig ik kom binnen iedereen stil.........
 ow je bent er nog........
   ow je bent er nog........

jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt er al tig gemist .. Heb me printer aangesloten en dus scanner.

Ben ook een beetje leeg enzo.. Zal ik nog wat scannen voor jequote:

Ja doe maar watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ook een beetje leeg enzo.. Zal ik nog wat scannen voor je

Woll Gemütlich. Lag voor 1 uur al op bed - zat blijkbaar iets te vroeg aan de wodkaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |