quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb met mijn salaris in ieder geval een hypotheek kunnen krijgen en ik woon alleen dus dat vind ik best ok.
En wat is daar zo leuk aan?quote:
Als je zo'n opleiding met succes hebt afgerond heb je bewezen je je ergens minstens anderhalf jaar voor kan inzetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:40 schreef DurumDoner het volgende:
Wat zijn dit soort opleidingen voor toegevoegde waarde aan het scholingsaanbod in Nederland.
Ja laat hem nou effe hij moet nog werken zo in z'n shoarma tent.quote:
Als er een HBO bash topic wordt gemaakt dan zijn ze binnen de korste keren dichtquote:
.In HBO-bash topics bash ik mezelf ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Als er een HBO bash topic wordt gemaakt dan zijn ze binnen de korste keren dicht![]()
maar vooruit dan maar
Ik ook, mijn opleiding stelt geen ruk voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
.In HBO-bash topics bash ik mezelf ook gewoon hoor.
cursus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ook, mijn opleiding stelt geen ruk voor.
Opleiding!!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ook, mijn opleiding stelt geen ruk voor.
Jullie hadden vast makkelijk WO kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Oksel het volgende:
Ik schaam me voor mijn HBO opleiding. Het stelt daadwerkelijk niets voor.. echt te makkelijk..
Als ik iets meer tijd had geïnvesteerd op de middelbare school en meer gemotiveerd zou zijn wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef solyaris het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden vast makkelijk WO kunnen doen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als ik iets meer tijd had geïnvesteerd op de middelbare school en meer gemotiveerd zou zijn wel ja.
Wellicht vindt die dude 1500 brute in de maand wel harstikke veelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef esco_ het volgende:
[..]
"super baan" is relatief en modaal stelt ook geen flikker voor. Bovendien: eerst zien, dan geloven. Internet-MBO-held
Omdat die user denkt dat je geen wijf kon vinden die met je wou samenwonen.quote:
Dat is niet modaal Einstein.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wellicht vindt die dude 1500 brute in de maand wel harstikke veel
Je bent beddentester?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Kaelthas het volgende:
Ik heb MBO gedaan en heb nu een pracht van een baan
Ik moest lachen.quote:
30.000 euro bruto per jaar is volgens mij modaal.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
30.000 euro bruto per jaar is volgens mij modaal.
Yes.quote:
Afgerond?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Modaal_inkomen. Het modale inkomen wil zeggen het inkomen dat het vaakst voorkomt, dus niet het gemiddelde inkomen. Maar ik snap het niet, want 30.000 euro (dus exact) 30.000 euro) lijkt me niet een inkomen dat heel vaak voorkomt. Snapt iemand dit?
Trouwens even offtopic, maar ik vind dit zo'n mooie foto. Kan me niet snel iets mooiers voorstellen.
Oké, zit wat in.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Dit is voor mij *de* post van 2009. Kan me niet schelen wat er verder nog komt in 2009.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |