quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef MouseOver het volgende:
Het is een combinatie van werkverschaffing voor zowel docenten als leerlingen, het onder valse voorwendselen afhanding maken van collegegeld en natuurlijk tenslotte het verschaffen van goedkope stagiairs aan het bedrijfsleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door DurumDoner op 02-01-2009 19:55:52 ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Kaelthas het volgende:
Ik heb MBO gedaan en heb nu een pracht van een baan
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
He TS, moet je niet es een opleiding turkse pizza maken doen, die van jou zijn niet te kanen.
Sponsored by Unicef.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:46 schreef LasTeR het volgende:
Maarja, kansarmen moeten toch ook studeren.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:46 schreef LasTeR het volgende:
Maarja, kansarmen moeten toch ook studeren.
Ik had al zo'n vermoeden dat dit topic die kant op ging...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:46 schreef Joooo-pi het volgende:
MBO junior assistent medewerker toiletdame
![]()
Of MBO palletsorteren
cursisten bedoelt hij denk ik, of leerlingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Studeren? Studenten? Scholieren bedoel je mag ik hopen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
cursisten bedoelt hij denk ik, of leerlingen.
Mensen die nog veel moeten leren maar daar niet tot in staat zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Studeren? Studenten? Scholieren bedoel je mag ik hopen?
Hé! pallets sorteren is belangrijk werk :quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat dit topic die kant op ging...
Turken die zeiken over MBO.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef neilyoung het volgende:
@mods
Waarom wel MBO dissen, maar Turken niet, ies discriminatie.
Zo zou je het kunnen omschrijven ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mensen die nog veel moeten leren maar daar niet tot in staat zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hé! pallets sorteren is belangrijk werk :![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef MouseOver het volgende:
Het is een combinatie van werkverschaffing voor zowel docenten als leerlingen, het onder valse voorwendselen afhanding maken van collegegeld en natuurlijk tenslotte het verschaffen van goedkope stagiairs aan het bedrijfsleven.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:48 schreef griekjeee het volgende:
Als iedereen hoger opgeleid zou zijn, zouden er geen mensen meer zijn voor de kutbaantjes...En die moeten ook gedaan worden
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Apfelsaft het volgende:
Ook al staat er in de OP dat dit geen bashtopic is, ik vermoed dat het er wel één gaat worden...
MBO
Dat jij een uitzondering bent, MBOquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb een MBO opleiding gedaan en heb nu een super baan en verdien boven modaal dus wat is je punt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb een MBO opleiding gedaan en heb nu een super baan en verdien boven modaal dus wat is je punt?
Het punt is dat hij geen punt heeft en dat dit een bashtopic is. De OP is een vishaak met aas in een vijver met mbo happersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef HugoBaas het volgende:
"super baan" is relatief en modaal stelt ook geen flikker voor. Bovendien: eerst zien, dan geloven. Internet-MBO-heldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef HugoBaas het volgende:
Een foutje van je baas ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef HugoBaas het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef Core2 het volgende:
[..]
Het punt is dat hij geen punt heeft en dat dit een bashtopic is. De OP is een vishaak met aas in een vijver met mbo happers
quote:Nee grapje, je bent een uitzondering. Net als sommige verstandelijk gehandicapten ook best intelligent kunnen zijn.
Nouja ik ga geen loonstrookje posten, maar geloof wat je wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef esco_ het volgende:
[..]
"super baan" is relatief en modaal stelt ook geen flikker voor. Bovendien: eerst zien, dan geloven. Internet-MBO-held
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nouja ik ga geen loonstrookje posten, maar geloof wat je wil.
Oh ja ik heb na het MBO wel nog losse certificaten gehaald en alles om me op te werken, maar met een MBO opleiding kan je best ok verdienen hoor. Ligt aan de weg die je bewandeld daarna.
Heb met mijn salaris in ieder geval een hypotheek kunnen krijgen en ik woon alleen dus dat vind ik best ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |