Nou meneer Weesie? We hebben d'r gevonden. Wat nu?quote:Het blonde meisje dat GeenStijl tot een landelijke zoektocht verleidde, is gevonden. Ze deed haar verhaal in RTL Boulevard.
http://www.rtl.nl/compone(...)je-geen-stijl800.jpg
http://www.rtl.nl/compone(...)egraaf.avi_plain.xml
Muts
Het blonde meisje met een Unox-muts op deed mee aan de nieuwjaarsduik in Scheveningen. Een foto van haar terwijl ze lachend naar de zee rent, verscheen op de voorpagina van De Telegraaf.
Reacties
De redactie van GeenStijl raakte meteen hoteldebotel van de blondine. Onder de kop 'WIE IS DIT' deed de website een oproep om haar op te sporen. "Deze dame verdient het om beroemd, rijk en famous te worden," aldus GeenStijl. De oproep leverde honderden reacties op.
Vegetariėr
RTL Boulevard ging met de eer strijken. Het is de 17-jarige Luca Prins. Ze vertelde onder meer dat ze het wel jammer vond dat ze met een Unox-muts op de voorpagina van De Telegraaf stond, 'want ik ben vegetariėr'
quote:Eindelijk! Het duurde even, maar het is rond. Luca Prins uit Egmond, beter bekend als het soepmetballenmeisje, wordt een van de prominente nieuwe gezichten van PowNed, dus wees een beetje lief voor haar. Vanavond neemt ze Albert nog even in de maling in RTL Boulevard, maar vanaf volgende week wordt zij het nieuwe frisse gezicht van PowNed. We zijn nog een beetje met haar aan het sleutelen aan het format. Oké, klein tipje van de sluier dan. Het gaat iets worden in de trant van een uberhip vogel slash natuurdingetje met cross-over naar internet en dancemuziek. De eerste duizend leden maken kans op een meet & greet. Fijn weekend...
ik zei toch ook - figuur -quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:29 schreef henkway het volgende:
goed laat ik het maar zeggen, flinke tieten hoor
quote:
Mwoah, jaartje laten rijpen in de kelderquote:
wat had je verwacht danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Zo bijzonder is ze nou ook weer niet.Ik vond haar maar een beetje saai bij Boulevard.
oudquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef qonmann het volgende:
Trouvé:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_Her___.html?p=3,1
och, met de Pomme en Kelly hype zaten FOK!kers mogelijke telefoonnummmers uit te wisselen en lagen ze in de struikjes voor de school van die meisjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef Slarioux het volgende:
Jezus ik wist dat Geenstijl sneu was, maar dit slaat weer alles
Ik kan haar iig niet vinden.quote:
Care, kan ik nog steeds wat over Geenstijl zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Herald het volgende:
[..]
och, met de Pomme en Kelly hype zaten FOK!kers mogelijke telefoonnummmers uit te wisselen en lagen ze in de struikjes voor de school van die meisjes.
kan ook, maar aangezien FOK! het uiteindelijk toch weer overneemt van GS is GS betichten van sneue praktijken terwijl FOK! er 4 topics aan besteedt een beetje krom. Vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Slarioux het volgende:
Care, kan ik nog steeds wat over Geenstijl zeggen.
de hyves van haar, d'r zusje en d'r beste vriendinnen van de lagere school zijn allemaal al gevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef 2cv het volgende:
Ik kan haar iig niet vinden.
Dat was ook al zo'n apart zoektocht-topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is het zusje van:
[ afbeelding ]
Link?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat was ook al zo'n apart zoektocht-topic..
Nogmaals care. Ik ben FOK! toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
kan ook, maar aangezien FOK! het uiteindelijk toch weer overneemt van GS is GS betichten van sneue praktijken terwijl FOK! er 4 topics aan besteedt een beetje krom. Vind ik.
Who cares? Tet-ten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
Kan Luca niet "Vrouw van het Jaar" worden of zoiets? Ziet er leuk uit, lekker sportief en heeft ook nog brains (VWO)
maak jij je maar lekker druk over GS danquote:
Er zijn meisjes van 15 met grotere hoor, voorde grap eens een paar stappen buiten de deur doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef Freeflyer het volgende:
tering hee... 17 jaar en dan zulke borsten??
goedemiddag
Hoger kan niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Trouwens, meisje wat in 5gynasium zit een meisje met brains noemen![]()
Iedere gezonde kerel zou haar doen. Meisjes van 17 zijn tegenwoordig allang geen kinderen meer.quote:
Hoe wilje haar dan noemen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Er zijn meisjes van 15 met grotere hoor, voorde grap eens een paar stappen buiten de deur doen![]()
Trouwens, meisje wat in 5gynasium zit een meisje met brains noemen![]()
Ja goh. En dat ventileer ik op een forumquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Herald het volgende:
[..]
maak jij je maar lekker druk over GS dan
care ik ben geen woordenboekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Slarioux het volgende:
Ja goh. En dat ventileer ik op een forum. En wat is ookalweer de definitie van een forum?
en mooi vooruit staan,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef CasB het volgende:
Ik vind haar wel schattig. Dat ze grote tieten heeft is wel mooi meegenomen.
Dat gaat niet zo snel mag ik hopen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef henkway het volgende:
[..]
en mooi vooruit staan,ze mag ze wel goed ondersteunen anders hangen ze volgend jaar op haar navel
Ik en niet buiten komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Flepke het volgende:
Er zijn meisjes van 15 met grotere hoor, voorde grap eens een paar stappen buiten de deur doen![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Roux het volgende:
Woow, wat een leuk karakter.
Tsjah dat heeft (in zeldzame gevallen) iedere vrouw met grote memmen wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef rgras het volgende:
Ze ziet er leuk uit, alleen ben ik bang dat haar voorgevel over enkele jaartjes behoorlijk wat lager hangt als ik naar deze foto kijk:
[ afbeelding ]
Ik vind ze voor een 17-jarige nu al extreem laag hangen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Tsjah dat heeft (in zeldzame gevallen) iedere vrouw met grote memmen wel.
Ach.. als ze maar niet extreem naar beneden hangen (lees: buikhoogte of nog erger). Dan heb ik er op zich niet zo'n moeite mee. Al moet het natuurlijk wel aantrekkelijk eruit blijven zien.
Ik denk dat als haar borsten niet zo groot waren de aandacht wel mee was gevallenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Thomass het volgende:
Als je erover nadenkt is het echt krankzinnig dat door de plaatsing van een foto een meisje zoveel aandacht krijgt en zelfs op televisie komt. En nee ik ben geen homo, het is gewoon bizar wat de impact is van knap zijn.
Who gives a fuck?! Ik snapdie ophef echt niet. Er zijn wel meer dames met forse tieten. Dat haar uiterlijk dan besproken wordt, dat kan ik nog begrijpen. Dat er zoveel aandacht aan besteed wordt alweer niet. Maar om nu ook nog te gaan klagenover demuts die ze opheeft?! Gaat mij een beetje te ver ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Jammer dat ze met een unox muts op de foto staat want ze is vegetariėr.
Dan zet je dat ding toch niet op als je daar zoveel problemen mee hebt doos.
Nee, jij hoort wat ze zegt. Wat je zou moeten horen is:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Jammer dat ze met een unox muts op de foto staat want ze is vegetariėr.
Dan zet je dat ding toch niet op als je daar zoveel problemen mee hebt doos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |