Ik bied 50 euro voor deze serious request.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:54 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik bied 50 euro voor deze serious request.
20 Straathoertjes voor je topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:44 schreef afspreken het volgende:
25 jarige jongen goed getrainde jongen uit Amsterdam heeft een fantasie: afspreken met een wildvreemde dame zonder elkaar te kennen om vervolgens sex te hebben. Welke dame van 18+ wil deze droom voor een leuk geldbedrag in vervulling laten gaan? Mail naar
x
Freelance hoeren zat hier op fok, schuim de fotoboeken maar af en biedt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef afspreken het volgende:
bij serieuse interesse kan ik je inderdaad een foto sturen ;-) ik heb er een leuk geldbedrag voor over...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef afspreken het volgende:
bij serieuse interesse kan ik je inderdaad een foto sturen ;-) ik heb er een leuk geldbedrag voor over...
je weet dat er speciale sites zijn voor dit soort wensen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef afspreken het volgende:
o sorry nee ik betaal natuurlijk... en dik ook.
Hee, was jij niet die TS van het hardlopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
En dat zoek je dan op een forum?![]()
Schopje V&A?
Nope, dat was Leanne..... dat scheelt zeker 3 letters en volgens mij iets van 17 jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hee, was jij niet die TS van het hardlopen?![]()
Eerst dit hier posten en dan stiekum per PM bieden hè??
Plaatsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:23 schreef afspreken het volgende:
ik heb trouwens al 2 reacties gekregen via de mail LOL maar is niet helemaal wat ik zoek helaas. ik betaal goed, dus ik verwacht ook een goed verzorgd uiterlijk :p
Hij stuurde geen foto meequote:
Je familie zat toch ook op Fok?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Voor een gloednieuwe Mini Cooper S kom ik wel ff langs
wees dan duidelijk en zeg wat je precies zoekt, scheelt een hoop gezeik?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:23 schreef afspreken het volgende:
ik heb trouwens al 2 reacties gekregen via de mail LOL maar is niet helemaal wat ik zoek helaas. ik betaal goed, dus ik verwacht ook een goed verzorgd uiterlijk :p
Nu zijn haar 2 ooms druk bezig spaarvarkentjes omkeren & samen te leggenquote:
Waarom vraag je het dan op Fok!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef afspreken het volgende:
ja had misschien wat duidelijker moeten zijn, maar het lijkt mij ook voor de hand liggend dat ik niet ga betalen voor iemand die er niet zo goed uitziet.
reacties posten? nee dat ga ik zeker niet doen uit respect voor diegene die het mailte stuurt. zou echt asociaal zijn.
Niet dat ik weet hoor!quote:
Maar het is een kerstcadeautje voor mijn vriendjuhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef afspreken het volgende:
Lol at piepeloi :-)
als we een paar jaar afspreken kan je hem zelf kopen waarschijnlijk :p
Ow ik meende dat gelezen te hebben in het "hoeveel mensen ken jij op Fok"-topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor!
Al had mijn mams vorig jaar wel de neiging iedere dag even in mijn fotoboek te kijken
hey man, nee ik wil geen commercieele toestanden, als ik naar een hardcore feestje ga wil ik ook geen top 40 muziek ;-)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef DragonFire het volgende:
er is toch zo'n ontknapingsdienst. Ga daar een chick scoren.
Hoeveel versta jij onder 'dik' ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef afspreken het volgende:
o sorry nee ik betaal natuurlijk... en dik ook.
Hys van me! Afblijfen bitchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Hoeveel versta jij onder 'dik' ?
En heb je een foto ?
Heel lang geleden ergens toen ik 14 was ofzo heb ik ooit eens een boekje gelezen, in dacht dat het de tuc was ofzo. Daar stonden allemaal sexadvertenties in ook van studenten. Ga daar een amateurtje zoeken danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:51 schreef afspreken het volgende:
[..]
hey man, nee ik wil geen commercieele toestanden, als ik naar een hardcore feestje ga wil ik ook geen top 40 muziek ;-)
Dure maand gehad?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
En heb je een foto ?
Is het nog gelukt met die 18+ film? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
En heb je een foto ?
De 17e gaan we de eerste maken !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die 18+ film? Ben benieuwd
Een hoerige vrouwlijke user met dikke tietenquote:
Ik dacht dat jij al onder de pannen was!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:39 schreef Liquidootje het volgende:
Kheb intrrese. Hoe vel wil je max kwijd per avond en is ut avondv ullend met uitje en diner?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef santax het volgende:
Haha zo te zien ben ik niet de enige die denkt dat er genoeg domme hoeren op FOK! zitten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef afspreken het volgende:
hey dragon om eerlijk te zijn ik heb nu meer dan vijf reacties binnen via de mail.... maar geen van de dames is wat ik zoek. ik zoek echt een goed uitziende verzorgde slanke dame. ik ben bereid om er goed voor te betalen dus dan verwacht ik ook dat ze er goed uitziet. ikzelf probeer er ook goed uit te zien verzorgd enz dus het is niet zo dat ik geen sex kan krijgen hehe. ik heb gewoon geen tijd voor nieuwe contacten, gezeik met smsen/bellen, gevoelens enz.... :-)
nou nou dat valt ook wel weer mee.... gewoon niet mijn dingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]Dus je hebt rare pics gekregen waarvan het gal naar boven kwam?
Hmmm eens mijn eigen topic openen dan.
Ook leuk om te lezen voor de dames die je gemailed hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef afspreken het volgende:
hey dragon om eerlijk te zijn ik heb nu meer dan vijf reacties binnen via de mail.... maar geen van de dames is wat ik zoek. ik zoek echt een goed uitziende verzorgde slanke dame. ik ben bereid om er goed voor te betalen dus dan verwacht ik ook dat ze er goed uitziet. ikzelf probeer er ook goed uit te zien verzorgd enz dus het is niet zo dat ik geen sex kan krijgen hehe. ik heb gewoon geen tijd voor nieuwe contacten, gezeik met smsen/bellen, gevoelens enz.... :-)
volgens mij omschrijf ik het erg netjes, noem ik geen namen en heb ik ook nog eens dezelfde woorden tegen die dames gebruikt ;-)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk om te lezen voor de dames die je gemailed hebben.
Plaats ze dan hier in het topic,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef afspreken het volgende:
[..]
zeker niet.... zou echt zwaar respectloos en aso zijn
Been there, done that.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Koop een bus en neem een camera man aan en de weg op.
ik ben er nog niet helemaal over uit of het een fantasie of luxeprobleem is haha :-)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef alvinpinoy het volgende:
Is het echt een fantasie of een luxeprobleem? Anders mag je mij wel sponsoren:P
hey :-) ok een korte reactie hierop: als een meisje tegen een jongen zegt, ga je mee naar huis? dan zal de jongen 99 van de 100 keer ja zeggen ;-) zegt een jongen dit tegen een meisje, dan zal het meisje 99 van de 100 keer nee zeggen. waarom? vrouwen willen eerst moeilijk doen met etentjes, dagenlang bellen/smsen, enz.... plus het gezeik aan gevoelens wat er bij komt kijken. ik moet ook zeggen als ik een avondje weg ben wat inderdaad wel een paar keer gebeurt, dan ben ik niet zo actief "op jacht", ik ga in ieder geval niet uit om te scoren... dus ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry maar je kunt toch wel tijd vrij maken om een avondje de stad in te gaan? Als je er echt goed uit ziet denk ik niet dat je er veel moeite mee zult hebben een leuk meisje je bed in te krijgenen wie weet heeft die ook wel interesse in een 'scharrel'!
Ik heb nou niet het idee dat de meiden sinds ik nog elke week in de kroeg ging minder meegaand zijn geworden eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef afspreken het volgende:
[..]
hey :-) ok een korte reactie hierop: als een meisje tegen een jongen zegt, ga je mee naar huis? dan zal de jongen 99 van de 100 keer ja zeggen ;-) zegt een jongen dit tegen een meisje, dan zal het meisje 99 van de 100 keer nee zeggen. waarom? vrouwen willen eerst moeilijk doen met etentjes, dagenlang bellen/smsen, enz.... plus het gezeik aan gevoelens wat er bij komt kijken. ik moet ook zeggen als ik een avondje weg ben wat inderdaad wel een paar keer gebeurt, dan ben ik niet zo actief "op jacht", ik ga in ieder geval niet uit om te scoren... dus ja...
Dus dan vraag je het aan 100 dames.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef afspreken het volgende:
[..]
hey :-) ok een korte reactie hierop: als een meisje tegen een jongen zegt, ga je mee naar huis? dan zal de jongen 99 van de 100 keer ja zeggen ;-) zegt een jongen dit tegen een meisje, dan zal het meisje 99 van de 100 keer nee zeggen. waarom? vrouwen willen eerst moeilijk doen met etentjes, dagenlang bellen/smsen, enz.... plus het gezeik aan gevoelens wat er bij komt kijken. ik moet ook zeggen als ik een avondje weg ben wat inderdaad wel een paar keer gebeurt, dan ben ik niet zo actief "op jacht", ik ga in ieder geval niet uit om te scoren... dus ja...
whehehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Freelance hoeren zat hier op fok, schuim de fotoboeken maar af en biedt!
Beroep je op feiten, schat. Ik neuk geen fokkers want ik heb internet niet nodig om te neuken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef Juvenalis het volgende:
Post een paar reacties in het fotoboek van MLI, en wellicht heb je iets te pakken
bah en mijn vriendin begrijpt nog steeds niet waarom ik Brussel zo ontzettend misquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Beroep je op feiten, schat. Ik neuk geen fokkers want ik heb internet niet nodig om te neuken.
ja inderdaad een slet neukt gewoon wanneer ze wil neukenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Beroep je op feiten, schat. Ik neuk geen fokkers want ik heb internet niet nodig om te neuken.
ze zag dit topic zeker ook per toevalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad een slet neukt gewoon wanneer ze wil neuken
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad een slet neukt gewoon wanneer ze wil neuken
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef santax het volgende:
[..]
ze zag dit topic zeker ook per toeval![]()
*gaat een stoel zoeken om onder te duiken*
Had jij niet een oproepje geplaatst in het Sexdate-topic in KPD?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Klopt. Experimentje. 30 reacties binnen een week.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Had jij niet een oproepje geplaatst in het Sexdate-topic in KPD?
Waarom weet niemand.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Klopt. Experimentje. 30 reacties binnen een week.
En hoeveel zijn er al afgevallen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Klopt. Experimentje. 30 reacties binnen een week.
Nou ja, het sprak blijkbaar een aantal mensen nogal tot de verbeelding.quote:
Ik heb op geen enkele reactie gereageerd.quote:
Niet dat ik in de gelegenheid ben, maar is de inschrijftermijn nog niet verlopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het sprak blijkbaar een aantal mensen nogal tot de verbeelding.
Tsjah...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het sprak blijkbaar een aantal mensen nogal tot de verbeelding.
Termijn verlopen. Niet dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef santax het volgende:
[..]
Niet dat ik in de gelegenheid ben, maar is de inschrijftermijn nog niet verlopen?
En zo nee, waar zou ik hypotietisch gezien m'n naaktfoto's naar kunnen sturen, mocht ik in de gelegenheid geweest zijn?
Hey lafbek, zeg dan gewoon ronduit wat je wil zeggen.quote:
Hou es effe op met dit topic om zeep helpenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Termijn verlopen. Niet dus.
[..]
Hey lafbek, zeg dan gewoon ronduit wat je wil zeggen.
Heb ik al wel vaker gedaan geloof ik, ik begrijp niet wat het merendeel van de Fok!kers aantrekkelijk aan je vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey lafbek, zeg dan gewoon ronduit wat je wil zeggen.
Ah, ok. Nu moet ik ermee ophouden? Middelvinger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hou es effe op met dit topic om zeep helpen
Nou en? Who cares? De één vindt me wel aantrekkelijk, jij niet. Nu kan ik vannacht niet slapen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb ik al wel vaker gedaan geloof ik, ik begrijp niet wat het merendeel van de Fok!kers aantrekkelijk aan je vinden.
Elke chick die d'r tieten post verdient een warm plekje in onze hartenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb ik al wel vaker gedaan geloof ik, ik begrijp niet wat het merendeel van de Fok!kers aantrekkelijk aan je vinden.
Misschien dat ik dan maar het archief in moet duiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef santax het volgende:
[..]
Elke chick die d'r tieten post verdient een warm plekje in onze harten![]()
Ik kan dat soort gedrag alleen toejuichen
Da's dus niet waar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef afspreken het volgende:
[..]
Waar ben jij dan te vinden op een vrijdagavond?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Da's dus niet waar.
En succes
Zullen we dit vast overslaan? PM je nummer maar.quote:"Ik zei niet dat ik mezelf bedoelde."
Maar stel dat je mij zag, ik keek je lief aan, en fluisterde wat liefs in je oor...
"Ik denk dat dat wel een hoop emoties los zou gooien bij me."
Positief of negatief?
"Positief!"
hmmm ok ik ben in ieder geval niet het type dat zich snel opdringt... misschien inderdaad beetje verlegen dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Da's dus niet waar.
En succes
Zuchtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, ok. Nu moet ik ermee ophouden? Middelvinger.
[..]
Nou en? Who cares? De één vindt me wel aantrekkelijk, jij niet. Nu kan ik vannacht niet slapen.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef MLIF het volgende:
[..]
ZuchtEen vrouw met ballen
![]()
Je zou er eentje van mij kunnen zijn![]()
Ga je mond spoelen!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Trouwens nog een tippie voor TS:
Het schijnt dat SHE voor 7700 euro ook uit de kleren gaat, misschien eens polsen wat ze erbij moet hebben om nog verder te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |