Niet dat ik in de gelegenheid ben, maar is de inschrijftermijn nog niet verlopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het sprak blijkbaar een aantal mensen nogal tot de verbeelding.
Tsjah...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het sprak blijkbaar een aantal mensen nogal tot de verbeelding.
Termijn verlopen. Niet dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef santax het volgende:
[..]
Niet dat ik in de gelegenheid ben, maar is de inschrijftermijn nog niet verlopen?
En zo nee, waar zou ik hypotietisch gezien m'n naaktfoto's naar kunnen sturen, mocht ik in de gelegenheid geweest zijn?
Hey lafbek, zeg dan gewoon ronduit wat je wil zeggen.quote:
Hou es effe op met dit topic om zeep helpenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Termijn verlopen. Niet dus.
[..]
Hey lafbek, zeg dan gewoon ronduit wat je wil zeggen.
Heb ik al wel vaker gedaan geloof ik, ik begrijp niet wat het merendeel van de Fok!kers aantrekkelijk aan je vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey lafbek, zeg dan gewoon ronduit wat je wil zeggen.
Ah, ok. Nu moet ik ermee ophouden? Middelvinger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hou es effe op met dit topic om zeep helpen
Nou en? Who cares? De één vindt me wel aantrekkelijk, jij niet. Nu kan ik vannacht niet slapen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb ik al wel vaker gedaan geloof ik, ik begrijp niet wat het merendeel van de Fok!kers aantrekkelijk aan je vinden.
Elke chick die d'r tieten post verdient een warm plekje in onze hartenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb ik al wel vaker gedaan geloof ik, ik begrijp niet wat het merendeel van de Fok!kers aantrekkelijk aan je vinden.
Misschien dat ik dan maar het archief in moet duiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef santax het volgende:
[..]
Elke chick die d'r tieten post verdient een warm plekje in onze harten![]()
Ik kan dat soort gedrag alleen toejuichen
Da's dus niet waar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:11 schreef afspreken het volgende:
[..]
hey :-) ok een korte reactie hierop: als een meisje tegen een jongen zegt, ga je mee naar huis? dan zal de jongen 99 van de 100 keer ja zeggen ;-) zegt een jongen dit tegen een meisje, dan zal het meisje 99 van de 100 keer nee zeggen. waarom? vrouwen willen eerst moeilijk doen met etentjes, dagenlang bellen/smsen, enz.... plus het gezeik aan gevoelens wat er bij komt kijken. ik moet ook zeggen als ik een avondje weg ben wat inderdaad wel een paar keer gebeurt, dan ben ik niet zo actief "op jacht", ik ga in ieder geval niet uit om te scoren... dus ja...
Waar ben jij dan te vinden op een vrijdagavond?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Da's dus niet waar.
En succes
Zullen we dit vast overslaan? PM je nummer maar.quote:"Ik zei niet dat ik mezelf bedoelde."
Maar stel dat je mij zag, ik keek je lief aan, en fluisterde wat liefs in je oor...
"Ik denk dat dat wel een hoop emoties los zou gooien bij me."
Positief of negatief?
"Positief!"
hmmm ok ik ben in ieder geval niet het type dat zich snel opdringt... misschien inderdaad beetje verlegen dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Da's dus niet waar.
En succes
Zuchtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, ok. Nu moet ik ermee ophouden? Middelvinger.
[..]
Nou en? Who cares? De één vindt me wel aantrekkelijk, jij niet. Nu kan ik vannacht niet slapen.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef MLIF het volgende:
[..]
ZuchtEen vrouw met ballen
![]()
Je zou er eentje van mij kunnen zijn![]()
Ga je mond spoelen!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Trouwens nog een tippie voor TS:
Het schijnt dat SHE voor 7700 euro ook uit de kleren gaat, misschien eens polsen wat ze erbij moet hebben om nog verder te gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |