Ik bied 50 euro voor deze serious request.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:54 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik bied 50 euro voor deze serious request.
20 Straathoertjes voor je topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:44 schreef afspreken het volgende:
25 jarige jongen goed getrainde jongen uit Amsterdam heeft een fantasie: afspreken met een wildvreemde dame zonder elkaar te kennen om vervolgens sex te hebben. Welke dame van 18+ wil deze droom voor een leuk geldbedrag in vervulling laten gaan? Mail naar
x
Freelance hoeren zat hier op fok, schuim de fotoboeken maar af en biedt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef afspreken het volgende:
bij serieuse interesse kan ik je inderdaad een foto sturen ;-) ik heb er een leuk geldbedrag voor over...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef afspreken het volgende:
bij serieuse interesse kan ik je inderdaad een foto sturen ;-) ik heb er een leuk geldbedrag voor over...
je weet dat er speciale sites zijn voor dit soort wensen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef afspreken het volgende:
o sorry nee ik betaal natuurlijk... en dik ook.
Hee, was jij niet die TS van het hardlopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
En dat zoek je dan op een forum?![]()
Schopje V&A?
Nope, dat was Leanne..... dat scheelt zeker 3 letters en volgens mij iets van 17 jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hee, was jij niet die TS van het hardlopen?![]()
Eerst dit hier posten en dan stiekum per PM bieden hè??
Plaatsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:23 schreef afspreken het volgende:
ik heb trouwens al 2 reacties gekregen via de mail LOL maar is niet helemaal wat ik zoek helaas. ik betaal goed, dus ik verwacht ook een goed verzorgd uiterlijk :p
Hij stuurde geen foto meequote:
Je familie zat toch ook op Fok?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Voor een gloednieuwe Mini Cooper S kom ik wel ff langs
wees dan duidelijk en zeg wat je precies zoekt, scheelt een hoop gezeik?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:23 schreef afspreken het volgende:
ik heb trouwens al 2 reacties gekregen via de mail LOL maar is niet helemaal wat ik zoek helaas. ik betaal goed, dus ik verwacht ook een goed verzorgd uiterlijk :p
Nu zijn haar 2 ooms druk bezig spaarvarkentjes omkeren & samen te leggenquote:
Waarom vraag je het dan op Fok!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef afspreken het volgende:
ja had misschien wat duidelijker moeten zijn, maar het lijkt mij ook voor de hand liggend dat ik niet ga betalen voor iemand die er niet zo goed uitziet.
reacties posten? nee dat ga ik zeker niet doen uit respect voor diegene die het mailte stuurt. zou echt asociaal zijn.
Niet dat ik weet hoor!quote:
Maar het is een kerstcadeautje voor mijn vriendjuhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:32 schreef afspreken het volgende:
Lol at piepeloi :-)
als we een paar jaar afspreken kan je hem zelf kopen waarschijnlijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |