Hé Fritsel !quote:
Jij was laterquote:
Strak planquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:04 schreef FANN het volgende:
ik ga nog effe een bakkie senseo erbij pakken.........
Bijlezen is voor watjes, dat weet je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jawel, helemaal wakker. Ik zit hier aan m'n eerste koffie.![]()
Maar ik heb een heleboel bij te lezen..
nopequote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:09 schreef FANN het volgende:heppie die sloffen nou al binnen Fritsel?
nopequote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bijlezen is voor watjes, dat weet je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
over watjes gesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bijlezen is voor watjes, dat weet je?
Hangt ervan af of blowen ook meetelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:11 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja en natuurlijk een![]()
Rookt U, meneer Frits?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt er nou gvd weer een RLS, moeten we het zelf doen ofzo?
* HiDiHo heeft nog wel vloeiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hangt ervan af of blowen ook meetelt.![]()
Dan wel.Maar m'n grote vloei is op.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja fann, nog wel![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
je kan natuurlijk effe een cake gaan bakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hangt ervan af of blowen ook meetelt.![]()
Dan wel.Maar m'n grote vloei is op.
![]()
Ja jesus, moet ik alweer 538 uitzetten om je YT's te luisterenquote:
mijn muziek is toch beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja jesus, moet ik alweer 538 uitzetten om je YT's te luisteren![]()
ok, wat hebben we nodig?quote:
Ja ik draai maar ff met rizla rood.quote:
Ben jij gek?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:20 schreef FANN het volgende:
Fritsel is dus nu een cake aan het bakken?
drama's enzo.........quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik draai maar ff met rizla rood.![]()
![]()
Zonde van de wiet eigenlijkis nog wel zulke goeie
Een nattequote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:21 schreef FANN het volgende:
[..]
drama's enzo.........
maar ik wil een vrolijke aflevering dus laat de drama's maar even voor wat het is......
effe denken.......... iets leuks..........
wat was jou laatste droom over Fok ?
Ga je een rls beginnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, wat hebben we nodig?
- huis
- 200 camera's
- servertje voor streams
- ....![]()
met een inhalerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:22 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe moet je die wiet naar binnen krijgen dan?
als pruimtabak?
kan ook
kleine vieze vleoiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:22 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe moet je die wiet naar binnen krijgen dan?
als pruimtabak?
kan ook
Too hot for tvquote:
Ja hoor frits, deel jij de enveloppen maar uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ga je een rls beginnen?![]()
Ik regisseer wel.![]()
Je hebt geluk, 538 stond nog uitquote:
Droom je erover?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:26 schreef FANN het volgende:
[..]
bij dezedenk ik altijd aan Coos......
wat seg ik.....
die smiley is Coos voor mij........
Coos is toch héél liefquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:29 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee nog nooit over Coos gedroomd nee........
goddank
quote:
dat komt niet goed over.........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:33 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaadat wel......... maar als ik over Coos ga dromen is er wel iets mis toch?
Dan wordt je nat wakker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:33 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaadat wel......... maar als ik over Coos ga dromen is er wel iets mis toch?
Teruglezen is voor mietjes, coosquote:
Goeie timing, music was just stoppedquote:
ow........ dat kunnen we niet hebben.............quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie timing, music was just stopped
Ze moeten toch eens een playlist maken zodat ie in een wachtlijst komt als ik hem aanklikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ dat kunnen we niet hebben.............
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten toch eens een playlist maken zodat ie in een wachtlijst komt als ik hem aanklik
mutsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:42 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ga nou niet technisch worden tegen mij hidi![]()
want dat gaat niet werken........
ja maar vanavond vroeg tot weet ik het iets van half 12 ofzo? weet ik niet eens meer......quote:
lekker slaap patroontjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar vanavond vroeg tot weet ik het iets van half 12 ofzo? weet ik niet eens meer......
ga zo wel weer erin.....
Vetquote:
laatste voor jou.........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lekker slaap patroontje![]()
Vrolijke muziek wel
Slaap lekker fanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:46 schreef FANN het volgende:
[..]
laatste voor jou.........Truste voor straks? of later........
en als Fritsel nog ergens rond loopt te lurken ook de groetjes enzo.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:46 schreef FANN het volgende:
[..]
laatste voor jou.........Truste voor straks? of later........
en als Fritsel nog ergens rond loopt te lurken ook de groetjes enzo.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door HiDiHo op 02-01-2009 05:59:22 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat is precies het probleem van kutritmes?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:01 schreef liesje1979 het volgende:Veel te vroeg is het! Serieus! Ik heb misschien 2 uur geslapen vs 6 uur naar het plafond staren, kutritmes!
![]()
Goedemorgen Fok!
Op zich niets mis mee, alleen wel als je dan opeens weer een ritme moet hebben!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem van kutritmes?
Raam dicht doenquote:
Heb ik dichtquote:
Ach, voelt als 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge Hidi!![]()
Alles goed bij paps en mams?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb ik dichtIk heb honger ook
daar ligt het aan
Over een half uur gaat de buurtsuper open dan ga ik even wat brandstof inslaan
Neuh!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop maar dat je een mooi plafond hebt
iig niet geel zoals in d'r rookhokquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop maar dat je een mooi plafond hebt
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor een tram langsrijden. Die moest ik eigenlijk hebben!
Frits! Lees je eens in ofzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je al zo lang weg en toch weer terug?
Hahaha ik zie nou pas dat er een hap uit je cookie is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor een tram langsrijden. Die moest ik eigenlijk hebben!
Ik was het ook niet van plan, mja. ik ben eenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je al zo lang weg en toch weer terug?
Werkse, maak er het beste vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:37 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, serieus, skatties, ik ga werken, beetje geld verdiennen enz. Iemand moet het toch doen hier?![]()
Fijne dag! en tot vannacht!![]()
Fritsaangenaam!
Hoop dat je snel iets vindt...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan, mja. ik ben een![]()
jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoop dat je snel iets vindt...![]()
Top 10% iigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
837e plaats geëndigd van de 10000 spelers. naja, ik was weer even zoet
quote:
Hoe laat is de winkel open?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik sla over.. m'n maag knort te hard.
Acht uur.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Acht uur.![]()
* FritsVanEgters gaat zich vast aankleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kipvleugeltjes opgewarmt heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eieren met spek is toch best machtig zo op een nuchtere maag..
Al opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hmm lekker..![]()
Eet smakelijk...
quote:
Goedemorgen hondjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:28 schreef hondjes het volgende:
morgeen,
goed begin van de dag ..kipvleugeltjes...
doe zelf maar even koffie met een spaans koekje, bepakt brood is in de garage.
maar daar kan ik niet in, daar staat mijn auto,
en aan de buitenkant , staat de auto mannetje..dus aan de hele volksverhuizing van autos ga ik voorlopig niet beginnen...
waar blijft Manu...of heb ik dingen gemist
Jij hebt Shownieuws opstaan hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ouders overleden, relatie zo goed als over. Ik ben ook geen fan van Dries, maar dat gun je niemand
Nog een beetje knap weer daar? hier 2 gr en morgen regenquote:
Alleen om de stilte te brekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij hebt Shownieuws opstaan hè?![]()
Goeiemorgen hondjes.![]()
Shit, ik ben vergeten koekjes te kopen voor bij de koffie..![]()
Als het een update is van een betrouwbare bron, bv voor die stick, toestaan anders weigerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:36 schreef hondjes het volgende:
en toen kwam de vraag.....hahaha
ding is iets te snel opeens....
krijg een waarschuwing dat iets op mijn comp wil, maar onbetrouwbaar is..
heb vista....
wat er op wil is..firmware opdate...?????????????????
je weet dat ik op die spaanse vodafone stick zat, toe kwam het erop,
dus de vraag is...eraf gooien of toestaan
Koud héquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:37 schreef hondjes het volgende:
ben vannacht thuisgekomen...13 uur in de auto gezeten
Weer terug in het koude nederlandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:37 schreef hondjes het volgende:
ben vannacht thuisgekomen...13 uur in de auto gezeten
Ja, beter van wel. Dan kun je beter een uitzondering maken voor die stick desnoodsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:42 schreef hondjes het volgende:
heb in spanje geweigergd,
maar ding blijft er staan, terwijl ik ook een winsows waarschuwing krijg
als ik daar op druk , blijkt dat firewall uitstaat, misschien uitgezrt door schoonzoon i.v.m. die stick
moet ik dat weer aanzetten
Ik ben alweer overgestapt op de Ludolfsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
stom hè?![]()
Ik had 't ook even opgezet... SBS..
Oh jee, dat vind ik zo erg daar kan ik niet naar kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben alweer overgestapt op de Ludolfs
mg, wat een gasten zijn dat![]()
Daar kan ik nu weer niet naar kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh jee, dat vind ik zo erg daar kan ik niet naar kijken![]()
![]()
Ik kijk nu Profiel over Albert Verlinde![]()
Het is echt humor..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar kan ik nu weer niet naar kijken
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is echt humor..![]()
Albert Verlinde vertelde net dat ie toen ie klein was Hans van Willigenburg naspeelde op de wc..
Defender controleert op mal/spyware, zou ik ook aanzettenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
zie dat windows defender ook uitgeschakeld staat...?????
maar mijn anti.virus is bezig te zoeken naar iets...mc affee, nniets gevonden..
wel heb die firewall maar aangezet....goed of niet...
Blomst,,het was zo rustig op de weg, dus we konden in een ruk naar huis.
alleen mistig tussen Dyon en Nancy en -1c, maar voor de rest was het wel -1c , maar niet glad. maar wat is het hier koud.
trouwens in frankrijk ook, we gingen van 14c , naar de -1c in Lyon.brrrrrr
Dus dat, hij vertrok toch dezelfde dag als jij hè? Hij zou allang terug moeten zijn, raar hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:02 schreef hondjes het volgende:
ben ook bang dat er wat mis is met Manu...
hij zou toch maar 4 dagen gaan...
misschien iets met vriendin,,,die was toch ook al ziek voor ze vertrokken...
thanks Hidiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Defender controleert op mal/spyware, zou ik ook aanzetten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Er is hier met oud en nieuw een putdeksel voor mijn deur opgeblazen met een lawinepijl. Groot gat in de stoep, dus ik -good citizen als ik ben- vanochtend de politie gebeld. 'Nee mevrouwtje (...), dan moet u de gemeente hebben.'
Okay, dus ik de gemeente bellen. Krijg een antwoordbandje 'Vanwege een collectieve vrije dag zijn we vanaf maandag weer bereikbaar. Gelukkig nieuwjaar!'.
Dus maar weer de politie gebeld. 'Nee, daar moet u de gemeente voor bellen.' 'Ja, dat heb ik gedaan, maar die hebben een collectieve vrije dag.'Oh, maar het is toch een probleem van de gemeente.' 'Kan wel wezen, maar die zijn er maandag pas weer en dan ligt dat gat hier nog drie dagen gevaarlijk te gapen. Lijkt mij niet een goeie optie.' 'Nee, daar heeft u gelijk in. We gaan wel iemand opsnorren. Dank u voor uw melding en wat is uw telefoonnummer?'
Gaan ze me dadelijk telefonisch bedreigen vanwege insubordinatie of zoiets.
Dankje wel, ik las dat je in spanje woont of gaat wonen, veel plezier daar hondjes, enne heb je ook hondjes ?quote:
't Zijn een stel simpele VMBO-ersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Dus maar weer de politie gebeld. 'Nee, daar moet u de gemeente voor bellen.' 'Ja, dat heb ik gedaan, maar die hebben een collectieve vrije dag.'Oh, maar het is toch een probleem van de gemeente.' 'Kan wel wezen, maar die zijn er maandag pas weer en dan ligt dat gat hier nog drie dagen gevaarlijk te gapen. Lijkt mij niet een goeie optie.' 'Nee, daar heeft u gelijk in. We gaan wel iemand opsnorren. Dank u voor uw melding en wat is uw telefoonnummer?'
Gaan ze me dadelijk telefonisch bedreigen vanwege insubordinatie of zoiets.
Oké, leuk want in spanje hebben ze weinig op met dieren, ben er een keer op vakantie geweest (costa brava), en hoe ze dieren behandelen daar, das bij de beesten af zeg maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:39 schreef hondjes het volgende:
nog niet, maar als we er voor vast gaan wonen, volgend jaar, dan ga ik naar asiel en twee honden halen.
neem ook 2 poezen, maar daar zorgt mijn dochter al voor,,,die heeft allemaal zwerfkatten rond haar huis, die ze eten geeft, en daar zit een stelletje, dus als ze nog leven, volgend jaar, neem ik deze twee mee, na ze eerst bij de dierenarts te laten castreren, en onderzoek op...allerlei ziektes en de nodige spuiten.
ga nu eerst douchen,,het is rustig...tot laterszzzzzzzz
Gelukkig nieuwjaar .quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt er nou gvd weer een RLS, moeten we het zelf doen ofzo?
Ik geloof net aan de voorspellingen van helga van leur. Maar wat is er allemaal voor moois voorspelt voor dit jaar? Of is het zoiets als het nieuws; geen bericht is goed berichtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar .
Wie heeft ervaringen of gelooft er in de voorspellingen van bijvoorbeeld paragnost Robert Raap,
Henk De Gier of Olaf Koning?
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik geloof net aan de voorspellingen van helga van leur. Maar wat is er allemaal voor moois voorspelt voor dit jaar? Of is het zoiets als het nieuws; geen bericht is goed bericht.
Ben benieuwd, DGK was leuk, maar echt interresant vind ik dat soort tv niet, leuk voor de deelnemers die hun bekendheid als springplank kunnen gebruiken naar andere bezigheden of erop voortborduren en dus schabbels eraan overhouden. Zowiezo is tv niet echt voeding, maar een soort vulling, kauwgom voor je ogenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009
Paragnost Robert Raap: Er komt een nieuwe kijkcijferhit bij RTL, a la Big Brother.
Ik geloof niet in dat soort van flauwekul.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar .
Wie heeft ervaringen of gelooft er in de voorspellingen van bijvoorbeeld paragnost Robert Raap,
Henk De Gier of Olaf Koning?
Ik zeg altijd: niets is zeker en zelfs dàt niet. Voor-spellingen, zijn dingen die kunnen gebeuren, maar niets hoeft. Dus ik hecht geen waarde aan zg voorspellingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort van flauwekul.....
Oh ik dacht dat het vier zenderbakjes waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, mooie nieuwe avatar.
Die lege mooie gekleurd omrande hokjes symboliseren lege streams/ lege gaten in je ziel.
Denk ik.
Dat is wel een hele gewaagde voorspelling.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009
Paragnost Robert Raap: Er komt een nieuwe kijkcijferhit bij RTL, a la Big Brother.
Kochten in het hotel een tijdschriftenpakket, dit staat in de Aktueel Primo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef hondjes het volgende:
heb je het uit paravisie..tuut..
welke voorspellingen zijn er nog meer..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:53 schreef tuinfluiter het volgende:
verder gaat er iets spelen met Ufo's,
Gezellig tot drie uur 's nachts, daarna werden de gastheer en L&B ietwat te dronken (amateursquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef hondjes het volgende:
hoe was Flensburg
Ik vond Janvier Guzman tegenvallen, maar misschien was ik niet voldoende in de stemming.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Edgar1974 het volgende:
jullie Dolf Jansen gister? Ik vond van t Hek en Jansen gewoonweg slecht.
Die heb ik nog heel ff gekeken nadat DJ was afgelopen, maar kon me niet echt boeien, was te moe geworden van DJquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond Janvier Guzman tegenvallen, maar misschien was ik niet voldoende in de stemming.
Joh, ik ken die lui niet eens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Edgar1974 het volgende:
Ohw, ik heb ff terug gelezen; draait hier eigenlijk om DGK fans, mensen die erg opkijken tegen of Brain of Huub of Jaap of "opkijken".... Iig fan zijn of fan geweest zijn ofzo...
jadolfpraatheelergsnelenhijlooptookheelergveelhardendaarhebikwelbewonderingvoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:00 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die heb ik nog heel ff gekeken nadat DJ was afgelopen, maar kon me niet echt boeien, was te moe geworden van DJ.
Ik ken ze ook niet persoonlijk, alleen van de act die ik een paar maal gezien heb op tv (RTL5), mag ik hier dan ook blijven postenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, ik ken die lui niet eens!![]()
en toch mag ik hier posten van NMNS
Coosie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Coos het volgende:
Joh, ik ken die lui niet eens!![]()
en toch mag ik hier posten van NMNS
Turbotong noem ik 'mquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
jadolfpraatheelergsnelenhijlooptookheelergveelhardendaarhebikwelbewonderingvoor
Tof!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef blomst het volgende:
Zo, de kestboom eindelijk het huis uit.
en ik kan de kleur van mijn auto weer zien
u OOKquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag, iedereen een zeer goed 2009 gewenst....![]()
[..]
't Zijn een stel simpele VMBO-ers
Drain? Nee, heb niets met drainen te maken gehad iigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je de vraag van de Drain al gehad??
Welkom en de vraag is simpel. Heb je een drain?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef Edgar1974 het volgende:
Drain? Nee, heb niets met drainen te maken gehad iig.
Maar stel je vraag
Nee, ik heb geen drain, hopelijk zal ik die nooit krijgen ook, tenzij ik rijk word en een groot grasveld in m'n achtertuin zal kunnen drainerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom en de vraag is simpel. Heb je een drain?
Voor iedereen die ik nog niet gesproken heb, een gelukkig en gezond 2009.
wit, sneeuw???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Sporti het volgende:
Heel erg glad en alles wit hierben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor
goeiesmiddags
Er zijn in Nederland ook veel ongelukken gebeurd door de gladheid vanochtend maar wit was het hier niet. IJzel, je weetzzzzz.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Sporti het volgende:
Heel erg glad en alles wit hierben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor
goeiesmiddags
ja die komen af op topic titels als huttefluttekuttevreugdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Het is een klooncheck Edgar maar het zegt niet zoveel. Aan je naam te zien ben je een man maar ook dat zegt niet zoveel. Waarom vullen sommige users dat niet in?
Zo danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Het is een klooncheck Edgar maar het zegt niet zoveel. Aan je naam te zien ben je een man maar ook dat zegt niet zoveel. Waarom vullen sommige users dat niet in?
Zou je denken? Mij zegt een TT niet veel, behalve als ik ONZ en KLB check.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef Sporti het volgende:
ja die komen af op topic titels als huttefluttekuttevreugde
Nu nog een leuke fotoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Zo dangeslacht bepaald, geaardheid: hetero
.
Wat een grappige toevalligheid trouwens dat dat eerste topic waar je op klikte deze SC is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef Edgar1974 het volgende:
My fipo op Fok!.
Hoi luitjes ik heb zomaar een regel aangeklikt, gelukkig nieuwjaar allemaal!
Het gaat hier over ???
Dus niks geen mooie zeemansliederen en oude Oostzee sterke verhalen in Flensburg he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wel(alsof ik er over ga
)
Mata Hari had ook een mooi FOBO, zegt dus niks blommeke.quote:
Is dat wel een goede deal?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een grappige toevalligheid trouwens dat dat eerste topic waar je op klikte deze SC is!
Heus.
Ga in ruil voor nasi mijn neefje helpen met krantjes vouwen. Niet koken.
Maar dat viel je vorige keer toch bar teugen, je rug enzo. Nah ja, nasi maakt alles goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Ga in ruil voor nasi mijn neefje helpen met krantjes vouwen. Niet koken.
M'n neefje maakt 't niet zelf. Dat doet zijn moeder. Geloof ik. Hoop ik.quote:
Maar een leuke foto is toch nooit wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mata Hari had ook een mooi FOBO, zegt dus niks blommeke.
dan komen de opruimingfoldersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
M'n neefje maakt 't niet zelf. Dat doet zijn moeder. Geloof ik. Hoop ik.
En de kersttijd is voorbij, dus het aantal folders zal wel geslonken zijn. Geloof ik. Hoop ik.
Kut.quote:
Dat is een fantastisch argument, zou van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Plus. Ik heb een hekel aan bezoekbezoekjes. Dan heb ik wat om handen.
Tot drie uur was 't reuze gezellig en waren er verhalen genoeg. Maar ja, toen moest de wijn plaats maken voor whisky en zag ik de bui (ken hem al een tijdjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus niks geen mooie zeemansliederen en oude Oostzee sterke verhalen in Flensburg he?
k moet er niet aan denken al dat oude zeer van een ander en dan ook nog met een slok op
Misschien over een tijdje, heb geen foto op m'n computer momenteelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar een leuke foto is toch nooit weg
Verstandige beslissing, in dat soort situaties hou ik ook liever het hoofd koelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot drie uur was 't reuze gezellig en waren er verhalen genoeg. Maar ja, toen moest de wijn plaats maken voor whisky en zag ik de bui (ken hem al een tijdje) al aankomen. Voor mij een reden om direct over te stappen op koffie.
Jij begint!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar een leuke foto is toch nooit weg
Mooi, ik heb tot 12 januari vrij genomen van mijn dagbesteding, om de verhalen hoe vreselijk leuk de feestdagen waren te kunnen ontlopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
6 januari is de laatste dag toch waarop je dat behoort te doen?
Beheersen van neuronen en bijbehorende netwerkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:19 schreef Smash-it het volgende:
Oh en Edgar de Nieuweling, wat doet een neuronaut?
Een beklemde zenuw klinkt als een hernia. Toch maar een röntgenfoto laten maken. Kan ook een verschoven wervel zijn, die schiet dan na een paar dagen en het slikken van diazepam wel weer terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef Smash-it het volgende:
Gister door mijn rug gegaan (verkeerde beweging) en ik dacht, dat trekt wel weg na een nachtje slapen. Nee dus. Ik stort telkens in. Net naar de dokter geweest en die zegt dat er een zenuw verkeerd zit. Vooral veel bewegen, en dat kan juist niet..
Ik ben sip
Ooooh, dus jij kunt Smash-it wel helpen. Handig, een dokter in da house.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:21 schreef Edgar1974 het volgende:
Beheersen van neuronen en bijbehorende netwerken
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Wisten jullie dat nootjes heel erg gezond zijn omdat er veel onverzadigde vetten inzitten?
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
gezond als vervanging van hoor
dus niet als extraatje naast chips en mac's .
Voorkomen is beter als genezen, om te voorkomen is veel bewegen noodzakelijk, genezen doet het lichaam zelf en niemand of niets anders, en als je vaak last hebt van je rug, dan raad ik een ostheopaat of een orthomanueel therapeut aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, dus jij kunt Smash-it wel helpen. Handig, een dokter in da house.
Ja ik heb ook pillen gekregen, dus ik kijk het nog even een paar dagen aan. Het is gewoon stom, ik zou vandaag en de rest van het weekend eindelijk al mn spullen naar A'dam gaan verhuizen enzo. Iedereen opgetrommeld om te helpen en nu gaat het niet door en lig ik plat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef beequeen het volgende:
Een beklemde zenuw klinkt als een hernia. Toch maar een röntgenfoto laten maken. Kan ook een verschoven wervel zijn, die schiet dan na een paar dagen en het slikken van diazepam wel weer terug.
Bewegen is hel, ik weet er alles van.
Ik heb zelf ook een koolhydraten tik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Ik eet verhoudingsgewijs teveel koolhydraten en te weinig vet (al 4 maanden), ik geloof dat minimaal 20 procent van je energiebehoefte uit vetten moet komen.
Dus vandaar voor vanavond nootjes, met veel gezonde vetten.![]()
Hoop alleen dat ik de discipline kan opbrengen de zak over meerdere dagen te verdelen, dat wil bij mij nog wel eens een probleem zijn.
Knap hoor. Helemaal alleen de wereld rondreizen, en dan door je rug gaan als je thuis de afstandbediening probeert te pakken zonder op te staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja ik heb ook pillen gekregen, dus ik kijk het nog even een paar dagen aan. Het is gewoon stom, ik zou vandaag en de rest van het weekend eindelijk al mn spullen naar A'dam gaan verhuizen enzo. Iedereen opgetrommeld om te helpen en nu gaat het niet door en lig ik plat.
Ze was vast spullen aan het klaar zetten ivm de verhuizing, en vertilde zichquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Knap hoor. Helemaal alleen de wereld rondreizen, en dan door je rug gaan als je thuis de afstandbediening probeert te pakken zonder op te staan![]()
Of nee, wat probeerde je eigenlijk?
dat bedoel ik..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Knap hoor. Helemaal alleen de wereld rondreizen, en dan door je rug gaan als je thuis de afstandbediening probeert te pakken zonder op te staan![]()
Of nee, wat probeerde je eigenlijk?
Rugpijn is ook moeilijk te logenstraffen, en schijnt een vd ergste pijnen te kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat bedoel ik..![]()
maar rugpijn is errug hoor, dsn denk je , had ik maar koppijn, nou ja..ik..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef Smash-it het volgende:
Gister door mijn rug gegaan (verkeerde beweging) en ik dacht, dat trekt wel weg na een nachtje slapen. Nee dus. Ik stort telkens in. Net naar de dokter geweest en die zegt dat er een zenuw verkeerd zit. Vooral veel bewegen, en dat kan juist niet..
Ik ben sip
Is ook erg gericht op het moeten kopen van producten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een koolhydraten tik.
http://www.vitamins.nl/vitamins.html
Nog veel meer tips over voeding en sport, tis een beetje veel en ze draven soms wat ver door, maar niet alles moet gelukkig.
Het betekent 3 verschillende dingen: dombewonderend -verheerlijkt -schijnheiligquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het betekent 3 verschillende dingen: dombewonderend -verheerlijkt -schijnheilig
Gaat het nu om oprechte of onoprechte bewondering?
Van de sitequote:De omschrijving 'dombewonderend' of 'schijnheilig' lijkt mij in dit verband een tikkeltje misplaatst, maar het kan natuurlijk ook de persoonlijke mening zijn van degene die dit in het puzzelwoordenboek heeft geplaatst. 'Gelukzalig' of 'verheerlijkt' daarentegen voldoen beter aan de oorspronkelijke betekenis. "Een beate glimlach' voegt de DvD toe, of "Hij keek beaat naar haar op"
Ik koop er soms Meussli, en een paar andere reformartikelen, die ik moeilijk kan krijgen waar ik woon.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is ook erg gericht op het moeten kopen van producten.
Gebruik je dat?
Ook van dat brood wat gemaakt is van koren wat bij volle maan geplukt is enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik koop er soms Meussli, en een paar andere reformartikelen, die ik moeilijk kan krijgen waar ik woon.
Waar ik vandaan kom betekent het: Welja, prima, okeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het betekent 3 verschillende dingen: dombewonderend -verheerlijkt -schijnheilig
Gaat het nu om oprechte of onoprechte bewondering?
Beaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom betekent het: Welja, prima, okee
Daar kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom betekent het: Welja, prima, okee
Volendam toevallig, of edam, daar woont geen enkele "buitenlander"; allemaal koophuizen en nog een paar redenenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar zeggen ze wel meer gekke dingen. Ook niet zo gek als iedereen familie van elkaar is
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ook van dat brood wat gemaakt is van koren wat bij volle maan geplukt is enzo?
Kijkt beaat naar de postquote:
Nee, 'bij ons' heeft het een andere reden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Volendam toevallig, of edam, daar woont geen enkele "buitenlander"; allemaal koophuizen en nog een paar redenen.
Maar wel gelovig toch ?
Dat is best zielig cq triestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, 'bij ons' heeft het een andere reden.
Drank
Hoi FANN, nee geen neuroot, soms ben ik het wel; neurotischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef FANN het volgende:
Ow..... spannend een nieuwe
Welkom Edgar op de Huttefluttekuttevreugde.........
en je ben neuroot van beroep? of las ik dat verkeerd?
Hoi allemaal............
mmmmmm very interesting yes..........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Hoi FANN, nee geen neuroot, soms ben ik het wel; neurotisch. Maar ben neuronaut; dwz ach kijk dit filmpje maar ff, als je geen engels verstaat, dan kijk je de film maar FANN
.
En dit filmpje voor verslaafde aan bv drank of sex![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi Fann, was vanmiddag in jouw fobo, het is niet mogelijk om een boodschap achter te laten.
quote:
dat seg ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn hier helemaal geen verslaafden...
We zijn gewoon gek
Of andersom, als je aan je moeder denkt ga je draadjes vlees maken en eten enz..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmm very interesting yes..........
maar ook weer niks nieuws eigenlijk toch?
Je hersensen reageren op geur, smaak, muziek etc. en daar zijn ''moods'' aan verbonden zeg maar.....
dus als ik en KC en the sunshineband ga draaien waan ikmezelf weer in de disco?
als ik draadjesvlees eet denk ik aan mijn moeder....
und so weiter?
mwa die sla ik effe over....... misschien later op de avondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
En dit filmpje voor verslaafde aan bv drank of sex![]()
Neuh, niet speciaal opgelet op iemand ofzo, ben niet zo analytisch aangelegd, alhoewel ik wel bijna iedereen irl analyseer waarmee ik te maken krijg, maar dat doet iedereen denk ik altijd....Maar jij bent een beetje neurotisch, omdat je mij daarvoor aanzagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa die sla ik effe over....... misschien later op de avond![]()
heb je dit kliekje al lang geobserveerd en zijn je dingen opgevallen
zo ja?
bij wie? en wat?
ach so.........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Of andersom, als je aan je moeder denkt ga je draadjes vlees maken en eten enz..
En als je eigenlijk jezelf te oud vind voor de disco ga je Keesie draaiien.
Maar tis een fragment uit een duco/film, gevolgd door de ogen van iemand die doof is, wat erg interresant is is het gedeelte met water, superrr vind ik zelf.
Gek, jullie beleven de omgeving ff anders dan de mensen om je heen, i like that !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn hier helemaal geen verslaafden...
We zijn gewoon gek
verkeerde diagnose my friend.........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Neuh, niet speciaal opgelet op iemand ofzo, ben niet zo analytisch aangelegd, alhoewel ik wel bijna iedereen irl analyseer waarmee ik te maken krijg, maar dat doet iedereen denk ik altijd....Maar jij bent een beetje neurotisch, omdat je mij daarvoor aanzag.
Ik praat niet verder overm'n werk, doe ik al op m'n werk, en als ik thuis kom, sommige zeggen dat ze christen zijn, anderen weer boeddist, dus ik ben neuronaut, lang zo gek nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ach so.........
en hoe lang moet je studeren voor neuroot? eh neuronaut? en waar kan je dan werken?
in een lab ofzo........
oké fair enoughquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Ik praat niet verder overm'n werk, doe ik al op m'n werk, en als ik thuis kom, sommige zeggen dat ze christen zijn, anderen weer boeddist, dus ik ben neuronaut, lang zo gek nog niet
Relaxed om je neuroses de baas te kunnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
verkeerde diagnose my friend.........![]()
ik ben juist zeer relaxed vandaar dat het mij helemaal niet uitmaakt wie wat van mij denkt,
maar ik ben wél nieuwschierig van aard.......
dat dan weer wel..........
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Gek, jullie beleven de omgeving ff anders dan de mensen om je heen, i like that !
Ah, dat gaat je kosten. De volgende keer ben je weer aan de beurt door je systeem. van Dobben kroketten waren heerlijk en nu uitbuiken bij "Dances with Wolves".quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Copycat het volgende:
Drie verschillende krantjes en iets van dertien folders. Maar mijn systeem was slim. Ik stond zelf versteld.
En de nasi was zeer goed te nassen.
Niet alleen kijken naar de foto's ook iets achterlaten, een youtube ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef FANN het volgende:
weet ik poepie..... wilde je een boodschappie voor me neerzetten ?
![]()
wat wilde je dan zeggen .......
speciaal voor jou heb ik hem opengezetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet alleen kijken naar de foto's ook iets achterlaten, een youtube ofzo.
Je ontkomt er bijna niet aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef dieenebart het volgende:
Waar moet je je melden als verslaafde?(of heb ik het weer verkeerd begerepen?)
Anyway, heuj, gelukkig nulnegen. Dat iedereen dit jaar maar mag afkicken van de cola-light en andere aspartaamhoudende producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |