wit, sneeuw???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Sporti het volgende:
Heel erg glad en alles wit hierben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor
goeiesmiddags
Er zijn in Nederland ook veel ongelukken gebeurd door de gladheid vanochtend maar wit was het hier niet. IJzel, je weetzzzzz.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Sporti het volgende:
Heel erg glad en alles wit hierben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor
goeiesmiddags
ja die komen af op topic titels als huttefluttekuttevreugdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Het is een klooncheck Edgar maar het zegt niet zoveel. Aan je naam te zien ben je een man maar ook dat zegt niet zoveel. Waarom vullen sommige users dat niet in?
Zo danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Het is een klooncheck Edgar maar het zegt niet zoveel. Aan je naam te zien ben je een man maar ook dat zegt niet zoveel. Waarom vullen sommige users dat niet in?
Zou je denken? Mij zegt een TT niet veel, behalve als ik ONZ en KLB check.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef Sporti het volgende:
ja die komen af op topic titels als huttefluttekuttevreugde
Nu nog een leuke fotoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Zo dangeslacht bepaald, geaardheid: hetero
.
Wat een grappige toevalligheid trouwens dat dat eerste topic waar je op klikte deze SC is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef Edgar1974 het volgende:
My fipo op Fok!.
Hoi luitjes ik heb zomaar een regel aangeklikt, gelukkig nieuwjaar allemaal!
Het gaat hier over ???
Dus niks geen mooie zeemansliederen en oude Oostzee sterke verhalen in Flensburg he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wel(alsof ik er over ga
)
Mata Hari had ook een mooi FOBO, zegt dus niks blommeke.quote:
Is dat wel een goede deal?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een grappige toevalligheid trouwens dat dat eerste topic waar je op klikte deze SC is!
Heus.
Ga in ruil voor nasi mijn neefje helpen met krantjes vouwen. Niet koken.
Maar dat viel je vorige keer toch bar teugen, je rug enzo. Nah ja, nasi maakt alles goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Ga in ruil voor nasi mijn neefje helpen met krantjes vouwen. Niet koken.
M'n neefje maakt 't niet zelf. Dat doet zijn moeder. Geloof ik. Hoop ik.quote:
Maar een leuke foto is toch nooit wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mata Hari had ook een mooi FOBO, zegt dus niks blommeke.
dan komen de opruimingfoldersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
M'n neefje maakt 't niet zelf. Dat doet zijn moeder. Geloof ik. Hoop ik.
En de kersttijd is voorbij, dus het aantal folders zal wel geslonken zijn. Geloof ik. Hoop ik.
Kut.quote:
Dat is een fantastisch argument, zou van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Plus. Ik heb een hekel aan bezoekbezoekjes. Dan heb ik wat om handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |