aangenaam!
 aangenaam!   

Ik was het ook niet van plan, mja. ik ben eenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je al zo lang weg en toch weer terug?

Werkse, maak er het beste vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:37 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, serieus, skatties, ik ga werken, beetje geld verdiennen enz. Iemand moet het toch doen hier?
Fijne dag! en tot vannacht!
Fritsaangenaam!

Hoop dat je snel iets vindt...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan, mja. ik ben een

jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoop dat je snel iets vindt...
 thx
 thx

Top 10% iigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
837e plaats geëndigd van de 10000 spelers. naja, ik was weer even zoet

quote:

dan maar
 dan maar

Hoe laat is de winkel open?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik sla over.. m'n maag knort te hard.

Acht uur.quote:

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Acht uur.
* FritsVanEgters gaat zich vast aankleden

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst

Kipvleugeltjes opgewarmt heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eieren met spek is toch best machtig zo op een nuchtere maag..

Al opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hmm lekker..
Eet smakelijk...

quote:

Goedemorgen hondjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:28 schreef hondjes het volgende:
morgeen,
goed begin van de dag ..kipvleugeltjes...
doe zelf maar even koffie met een spaans koekje, bepakt brood is in de garage.
maar daar kan ik niet in, daar staat mijn auto,
en aan de buitenkant , staat de auto mannetje..dus aan de hele volksverhuizing van autos ga ik voorlopig niet beginnen...
waar blijft Manu...of heb ik dingen gemist

eerst koffie, brood kan wachten
 eerst koffie, brood kan wachten   

Jij hebt Shownieuws opstaan hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]

Ouders overleden, relatie zo goed als over. Ik ben ook geen fan van Dries, maar dat gun je niemand

Nog een beetje knap weer daar? hier 2 gr en morgen regenquote:

Alleen om de stilte te brekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij hebt Shownieuws opstaan hè?
Goeiemorgen hondjes.
Shit, ik ben vergeten koekjes te kopen voor bij de koffie..

Als het een update is van een betrouwbare bron, bv voor die stick, toestaan anders weigerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:36 schreef hondjes het volgende:
en toen kwam de vraag.....hahaha
ding is iets te snel opeens....
krijg een waarschuwing dat iets op mijn comp wil, maar onbetrouwbaar is..
heb vista....
wat er op wil is..firmware opdate...?????????????????
je weet dat ik op die spaanse vodafone stick zat, toe kwam het erop,
dus de vraag is...eraf gooien of toestaan

Koud héquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:37 schreef hondjes het volgende:
ben vannacht thuisgekomen...13 uur in de auto gezeten

Weer terug in het koude nederlandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:37 schreef hondjes het volgende:
ben vannacht thuisgekomen...13 uur in de auto gezeten

Ja, beter van wel. Dan kun je beter een uitzondering maken voor die stick desnoodsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:42 schreef hondjes het volgende:
heb in spanje geweigergd,
maar ding blijft er staan, terwijl ik ook een winsows waarschuwing krijg
als ik daar op druk , blijkt dat firewall uitstaat, misschien uitgezrt door schoonzoon i.v.m. die stick
moet ik dat weer aanzetten

Ik ben alweer overgestapt op de Ludolfsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
stom hè?
Ik had 't ook even opgezet... SBS..
 (discovery)
 (discovery) 

Oh jee, dat vind ik zo erg daar kan ik niet naar kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben alweer overgestapt op de Ludolfs
mg, wat een gasten zijn dat

Daar kan ik nu weer niet naar kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh jee, dat vind ik zo erg daar kan ik niet naar kijken

Ik kijk nu Profiel over Albert Verlinde

Het is echt humor..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar kan ik nu weer niet naar kijken

Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is echt humor..
Albert Verlinde vertelde net dat ie toen ie klein was Hans van Willigenburg naspeelde op de wc..

Defender controleert op mal/spyware, zou ik ook aanzettenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
zie dat windows defender ook uitgeschakeld staat...?????
maar mijn anti.virus is bezig te zoeken naar iets...mc affee, nniets gevonden..
wel heb die firewall maar aangezet....goed of niet...
Blomst,,het was zo rustig op de weg, dus we konden in een ruk naar huis.
alleen mistig tussen Dyon en Nancy en -1c, maar voor de rest was het wel -1c , maar niet glad. maar wat is het hier koud.
trouwens in frankrijk ook, we gingen van 14c , naar de -1c in Lyon.brrrrrr

Dus dat, hij vertrok toch dezelfde dag als jij hè? Hij zou allang terug moeten zijn, raar hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:02 schreef hondjes het volgende:
ben ook bang dat er wat mis is met Manu...
hij zou toch maar 4 dagen gaan...
misschien iets met vriendin,,,die was toch ook al ziek voor ze vertrokken...

thanks Hidiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Defender controleert op mal/spyware, zou ik ook aanzetten

.
  .

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Er is hier met oud en nieuw een putdeksel voor mijn deur opgeblazen met een lawinepijl. Groot gat in de stoep, dus ik -good citizen als ik ben- vanochtend de politie gebeld. 'Nee mevrouwtje (...), dan moet u de gemeente hebben.'
Okay, dus ik de gemeente bellen. Krijg een antwoordbandje 'Vanwege een collectieve vrije dag zijn we vanaf maandag weer bereikbaar. Gelukkig nieuwjaar!'.
Dus maar weer de politie gebeld. 'Nee, daar moet u de gemeente voor bellen.' 'Ja, dat heb ik gedaan, maar die hebben een collectieve vrije dag.'Oh, maar het is toch een probleem van de gemeente.' 'Kan wel wezen, maar die zijn er maandag pas weer en dan ligt dat gat hier nog drie dagen gevaarlijk te gapen. Lijkt mij niet een goeie optie.' 'Nee, daar heeft u gelijk in. We gaan wel iemand opsnorren. Dank u voor uw melding en wat is uw telefoonnummer?'
Gaan ze me dadelijk telefonisch bedreigen vanwege insubordinatie of zoiets.

...
 ... ...
 ...

Dankje wel, ik las dat je in spanje woont of gaat wonen, veel plezier daar hondjes, enne heb je ook hondjes ?quote:

't Zijn een stel simpele VMBO-ersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Dus maar weer de politie gebeld. 'Nee, daar moet u de gemeente voor bellen.' 'Ja, dat heb ik gedaan, maar die hebben een collectieve vrije dag.'Oh, maar het is toch een probleem van de gemeente.' 'Kan wel wezen, maar die zijn er maandag pas weer en dan ligt dat gat hier nog drie dagen gevaarlijk te gapen. Lijkt mij niet een goeie optie.' 'Nee, daar heeft u gelijk in. We gaan wel iemand opsnorren. Dank u voor uw melding en wat is uw telefoonnummer?'
Gaan ze me dadelijk telefonisch bedreigen vanwege insubordinatie of zoiets.

Oké, leuk want in spanje hebben ze weinig op met dieren, ben er een keer op vakantie geweest (costa brava), en hoe ze dieren behandelen daar, das bij de beesten af zeg maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:39 schreef hondjes het volgende:
nog niet, maar als we er voor vast gaan wonen, volgend jaar, dan ga ik naar asiel en twee honden halen.
neem ook 2 poezen, maar daar zorgt mijn dochter al voor,,,die heeft allemaal zwerfkatten rond haar huis, die ze eten geeft, en daar zit een stelletje, dus als ze nog leven, volgend jaar, neem ik deze twee mee, na ze eerst bij de dierenarts te laten castreren, en onderzoek op...allerlei ziektes en de nodige spuiten.
ga nu eerst douchen,,het is rustig...tot laterszzzzzzzz
 ...Wat een cultuurverschil met bv amerika waar ze met hun huisdier naar de psych kunnen. Maar geweldig dat je ze uit het asiel haalt, hopen dat ze met de katten overweg kunnen
 ...Wat een cultuurverschil met bv amerika waar ze met hun huisdier naar de psych kunnen. Maar geweldig dat je ze uit het asiel haalt, hopen dat ze met de katten overweg kunnen  .
 .

Gelukkig nieuwjaar .quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt er nou gvd weer een RLS, moeten we het zelf doen ofzo?

Ik geloof net aan de voorspellingen van helga van leur. Maar wat is er allemaal voor moois voorspelt voor dit jaar? Of is het zoiets als het nieuws; geen bericht is goed berichtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar .
Wie heeft ervaringen of gelooft er in de voorspellingen van bijvoorbeeld paragnost Robert Raap,
Henk De Gier of Olaf Koning?
 .
 .

Een van de voorspellingen voor het jaar 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik geloof net aan de voorspellingen van helga van leur. Maar wat is er allemaal voor moois voorspelt voor dit jaar? Of is het zoiets als het nieuws; geen bericht is goed bericht.

Ben benieuwd, DGK was leuk, maar echt interresant vind ik dat soort tv niet, leuk voor de deelnemers die hun bekendheid als springplank kunnen gebruiken naar andere bezigheden of erop voortborduren en dus schabbels eraan overhouden. Zowiezo is tv niet echt voeding, maar een soort vulling, kauwgom voor je ogenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009
Paragnost Robert Raap: Er komt een nieuwe kijkcijferhit bij RTL, a la Big Brother.
 .
 .

Ik geloof niet in dat soort van flauwekul.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar .
Wie heeft ervaringen of gelooft er in de voorspellingen van bijvoorbeeld paragnost Robert Raap,
Henk De Gier of Olaf Koning?

Ik zeg altijd: niets is zeker en zelfs dàt niet. Voor-spellingen, zijn dingen die kunnen gebeuren, maar niets hoeft. Dus ik hecht geen waarde aan zg voorspellingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort van flauwekul.....

Oh ik dacht dat het vier zenderbakjes waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, mooie nieuwe avatar.
Die lege mooie gekleurd omrande hokjes symboliseren lege streams/ lege gaten in je ziel.
Denk ik.

Dat is wel een hele gewaagde voorspelling.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009
Paragnost Robert Raap: Er komt een nieuwe kijkcijferhit bij RTL, a la Big Brother.

Kochten in het hotel een tijdschriftenpakket, dit staat in de Aktueel Primo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef hondjes het volgende:
heb je het uit paravisie..tuut..
welke voorspellingen zijn er nog meer..

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:53 schreef tuinfluiter het volgende:
verder gaat er iets spelen met Ufo's,

Gezellig tot drie uur 's nachts, daarna werden de gastheer en L&B ietwat te dronken (amateursquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef hondjes het volgende:
hoe was Flensburg
 ), waarbij de eerste het nodig vond om met steun van z'n gasten? oude vetes met z'n vriendin uit te vechten en de laatste alleen maar kon lachen om alles (totdat er hoofdpijn en misselijkheid om de hoek kwamen kijken).
 ), waarbij de eerste het nodig vond om met steun van z'n gasten? oude vetes met z'n vriendin uit te vechten en de laatste alleen maar kon lachen om alles (totdat er hoofdpijn en misselijkheid om de hoek kwamen kijken).  

.
 .

Ik vond Janvier Guzman tegenvallen, maar misschien was ik niet voldoende in de stemming.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Edgar1974 het volgende:
jullie Dolf Jansen gister? Ik vond van t Hek en Jansen gewoonweg slecht.

Die heb ik nog heel ff gekeken nadat DJ was afgelopen, maar kon me niet echt boeien, was te moe geworden van DJquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond Janvier Guzman tegenvallen, maar misschien was ik niet voldoende in de stemming.
 .
 .

Joh, ik ken die lui niet eens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Edgar1974 het volgende:
Ohw, ik heb ff terug gelezen; draait hier eigenlijk om DGK fans, mensen die erg opkijken tegen of Brain of Huub of Jaap of "opkijken".... Iig fan zijn of fan geweest zijn ofzo...

jadolfpraatheelergsnelenhijlooptookheelergveelhardendaarhebikwelbewonderingvoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:00 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die heb ik nog heel ff gekeken nadat DJ was afgelopen, maar kon me niet echt boeien, was te moe geworden van DJ.

Ik ken ze ook niet persoonlijk, alleen van de act die ik een paar maal gezien heb op tv (RTL5), mag ik hier dan ook blijven postenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, ik ken die lui niet eens!
en toch mag ik hier posten van NMNS
 .
 .

Coosie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Coos het volgende:
Joh, ik ken die lui niet eens!
en toch mag ik hier posten van NMNS

Turbotong noem ik 'mquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
jadolfpraatheelergsnelenhijlooptookheelergveelhardendaarhebikwelbewonderingvoor
 .
 .

Tof!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef blomst het volgende:
Zo, de kestboom eindelijk het huis uit.
en ik kan de kleur van mijn auto weer zien

u OOKquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag, iedereen een zeer goed 2009 gewenst....
[..]
't Zijn een stel simpele VMBO-ers

Drain? Nee, heb niets met drainen te maken gehad iigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je de vraag van de Drain al gehad??
 .
 . 

Welkom en de vraag is simpel. Heb je een drain?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef Edgar1974 het volgende:
Drain? Nee, heb niets met drainen te maken gehad iig.
Maar stel je vraag

Nee, ik heb geen drain, hopelijk zal ik die nooit krijgen ook, tenzij ik rijk word en een groot grasveld in m'n achtertuin zal kunnen drainerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom en de vraag is simpel. Heb je een drain?
Voor iedereen die ik nog niet gesproken heb, een gelukkig en gezond 2009.
 .
 . .
 .

ben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor
  ben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor   goeiesmiddags
  goeiesmiddags

wit, sneeuw???quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Sporti het volgende:
Heel erg glad en alles wit hierben blij dat de auto in de garage staat, pppfffff ik ben dus echt geen held, maar nu tijd voor
goeiesmiddags

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |