Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is echt humor..
Albert Verlinde vertelde net dat ie toen ie klein was Hans van Willigenburg naspeelde op de wc..

Defender controleert op mal/spyware, zou ik ook aanzettenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
zie dat windows defender ook uitgeschakeld staat...?????
maar mijn anti.virus is bezig te zoeken naar iets...mc affee, nniets gevonden..
wel heb die firewall maar aangezet....goed of niet...
Blomst,,het was zo rustig op de weg, dus we konden in een ruk naar huis.
alleen mistig tussen Dyon en Nancy en -1c, maar voor de rest was het wel -1c , maar niet glad. maar wat is het hier koud.
trouwens in frankrijk ook, we gingen van 14c , naar de -1c in Lyon.brrrrrr

Dus dat, hij vertrok toch dezelfde dag als jij hè? Hij zou allang terug moeten zijn, raar hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:02 schreef hondjes het volgende:
ben ook bang dat er wat mis is met Manu...
hij zou toch maar 4 dagen gaan...
misschien iets met vriendin,,,die was toch ook al ziek voor ze vertrokken...

thanks Hidiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Defender controleert op mal/spyware, zou ik ook aanzetten

.
  .

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Er is hier met oud en nieuw een putdeksel voor mijn deur opgeblazen met een lawinepijl. Groot gat in de stoep, dus ik -good citizen als ik ben- vanochtend de politie gebeld. 'Nee mevrouwtje (...), dan moet u de gemeente hebben.'
Okay, dus ik de gemeente bellen. Krijg een antwoordbandje 'Vanwege een collectieve vrije dag zijn we vanaf maandag weer bereikbaar. Gelukkig nieuwjaar!'.
Dus maar weer de politie gebeld. 'Nee, daar moet u de gemeente voor bellen.' 'Ja, dat heb ik gedaan, maar die hebben een collectieve vrije dag.'Oh, maar het is toch een probleem van de gemeente.' 'Kan wel wezen, maar die zijn er maandag pas weer en dan ligt dat gat hier nog drie dagen gevaarlijk te gapen. Lijkt mij niet een goeie optie.' 'Nee, daar heeft u gelijk in. We gaan wel iemand opsnorren. Dank u voor uw melding en wat is uw telefoonnummer?'
Gaan ze me dadelijk telefonisch bedreigen vanwege insubordinatie of zoiets.

...
 ... ...
 ...

Dankje wel, ik las dat je in spanje woont of gaat wonen, veel plezier daar hondjes, enne heb je ook hondjes ?quote:

't Zijn een stel simpele VMBO-ersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
Dus maar weer de politie gebeld. 'Nee, daar moet u de gemeente voor bellen.' 'Ja, dat heb ik gedaan, maar die hebben een collectieve vrije dag.'Oh, maar het is toch een probleem van de gemeente.' 'Kan wel wezen, maar die zijn er maandag pas weer en dan ligt dat gat hier nog drie dagen gevaarlijk te gapen. Lijkt mij niet een goeie optie.' 'Nee, daar heeft u gelijk in. We gaan wel iemand opsnorren. Dank u voor uw melding en wat is uw telefoonnummer?'
Gaan ze me dadelijk telefonisch bedreigen vanwege insubordinatie of zoiets.

Oké, leuk want in spanje hebben ze weinig op met dieren, ben er een keer op vakantie geweest (costa brava), en hoe ze dieren behandelen daar, das bij de beesten af zeg maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:39 schreef hondjes het volgende:
nog niet, maar als we er voor vast gaan wonen, volgend jaar, dan ga ik naar asiel en twee honden halen.
neem ook 2 poezen, maar daar zorgt mijn dochter al voor,,,die heeft allemaal zwerfkatten rond haar huis, die ze eten geeft, en daar zit een stelletje, dus als ze nog leven, volgend jaar, neem ik deze twee mee, na ze eerst bij de dierenarts te laten castreren, en onderzoek op...allerlei ziektes en de nodige spuiten.
ga nu eerst douchen,,het is rustig...tot laterszzzzzzzz
 ...Wat een cultuurverschil met bv amerika waar ze met hun huisdier naar de psych kunnen. Maar geweldig dat je ze uit het asiel haalt, hopen dat ze met de katten overweg kunnen
 ...Wat een cultuurverschil met bv amerika waar ze met hun huisdier naar de psych kunnen. Maar geweldig dat je ze uit het asiel haalt, hopen dat ze met de katten overweg kunnen  .
 .

Gelukkig nieuwjaar .quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt er nou gvd weer een RLS, moeten we het zelf doen ofzo?

Ik geloof net aan de voorspellingen van helga van leur. Maar wat is er allemaal voor moois voorspelt voor dit jaar? Of is het zoiets als het nieuws; geen bericht is goed berichtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar .
Wie heeft ervaringen of gelooft er in de voorspellingen van bijvoorbeeld paragnost Robert Raap,
Henk De Gier of Olaf Koning?
 .
 .

Een van de voorspellingen voor het jaar 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef Edgar1974 het volgende:
Ik geloof net aan de voorspellingen van helga van leur. Maar wat is er allemaal voor moois voorspelt voor dit jaar? Of is het zoiets als het nieuws; geen bericht is goed bericht.

Ben benieuwd, DGK was leuk, maar echt interresant vind ik dat soort tv niet, leuk voor de deelnemers die hun bekendheid als springplank kunnen gebruiken naar andere bezigheden of erop voortborduren en dus schabbels eraan overhouden. Zowiezo is tv niet echt voeding, maar een soort vulling, kauwgom voor je ogenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009
Paragnost Robert Raap: Er komt een nieuwe kijkcijferhit bij RTL, a la Big Brother.
 .
 .

Ik geloof niet in dat soort van flauwekul.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar .
Wie heeft ervaringen of gelooft er in de voorspellingen van bijvoorbeeld paragnost Robert Raap,
Henk De Gier of Olaf Koning?

Ik zeg altijd: niets is zeker en zelfs dàt niet. Voor-spellingen, zijn dingen die kunnen gebeuren, maar niets hoeft. Dus ik hecht geen waarde aan zg voorspellingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort van flauwekul.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |