Oh ik dacht dat het vier zenderbakjes waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
HiDi, mooie nieuwe avatar.
Die lege mooie gekleurd omrande hokjes symboliseren lege streams/ lege gaten in je ziel.
Denk ik.
Dat is wel een hele gewaagde voorspelling.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een van de voorspellingen voor het jaar 2009
Paragnost Robert Raap: Er komt een nieuwe kijkcijferhit bij RTL, a la Big Brother.
Kochten in het hotel een tijdschriftenpakket, dit staat in de Aktueel Primo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef hondjes het volgende:
heb je het uit paravisie..tuut..
welke voorspellingen zijn er nog meer..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:53 schreef tuinfluiter het volgende:
verder gaat er iets spelen met Ufo's,
Gezellig tot drie uur 's nachts, daarna werden de gastheer en L&B ietwat te dronken (amateursquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef hondjes het volgende:
hoe was Flensburg
Ik vond Janvier Guzman tegenvallen, maar misschien was ik niet voldoende in de stemming.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Edgar1974 het volgende:
jullie Dolf Jansen gister? Ik vond van t Hek en Jansen gewoonweg slecht.
Die heb ik nog heel ff gekeken nadat DJ was afgelopen, maar kon me niet echt boeien, was te moe geworden van DJquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond Janvier Guzman tegenvallen, maar misschien was ik niet voldoende in de stemming.
Joh, ik ken die lui niet eens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:56 schreef Edgar1974 het volgende:
Ohw, ik heb ff terug gelezen; draait hier eigenlijk om DGK fans, mensen die erg opkijken tegen of Brain of Huub of Jaap of "opkijken".... Iig fan zijn of fan geweest zijn ofzo...
jadolfpraatheelergsnelenhijlooptookheelergveelhardendaarhebikwelbewonderingvoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:00 schreef Edgar1974 het volgende:
[..]
Die heb ik nog heel ff gekeken nadat DJ was afgelopen, maar kon me niet echt boeien, was te moe geworden van DJ.
Ik ken ze ook niet persoonlijk, alleen van de act die ik een paar maal gezien heb op tv (RTL5), mag ik hier dan ook blijven postenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, ik ken die lui niet eens!![]()
en toch mag ik hier posten van NMNS
Coosie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Coos het volgende:
Joh, ik ken die lui niet eens!![]()
en toch mag ik hier posten van NMNS
Turbotong noem ik 'mquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
jadolfpraatheelergsnelenhijlooptookheelergveelhardendaarhebikwelbewonderingvoor
Tof!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:09 schreef blomst het volgende:
Zo, de kestboom eindelijk het huis uit.
en ik kan de kleur van mijn auto weer zien
u OOKquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag, iedereen een zeer goed 2009 gewenst....![]()
[..]
't Zijn een stel simpele VMBO-ers
Drain? Nee, heb niets met drainen te maken gehad iigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je de vraag van de Drain al gehad??
Welkom en de vraag is simpel. Heb je een drain?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef Edgar1974 het volgende:
Drain? Nee, heb niets met drainen te maken gehad iig.
Maar stel je vraag
Nee, ik heb geen drain, hopelijk zal ik die nooit krijgen ook, tenzij ik rijk word en een groot grasveld in m'n achtertuin zal kunnen drainerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom en de vraag is simpel. Heb je een drain?
Voor iedereen die ik nog niet gesproken heb, een gelukkig en gezond 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |