Ga Nederlands leren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
lekker boeiend. Je zit hier toch zowieso niet op een taalpuristen forum? Ga je ergens anders druk over maken
Hap hap hap.quote:
Jij snapt 'm niet, hè?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ik heb overigens een hekel om anderen te corrigeren. Who cares dat er fouten zijn.
Ik was de OP aan het lezen en dacht ondertussen: "Goh, 't ventje heeft eigenlijk wel een punt. Het niveau is vaak om te janken."quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
Klacht: Niveau van de jeugd in de Nederlandse taal is om te janken. Daarnaast zie ik mijn HBO-klasgenoten even grote taalfouten maken.![]()
Tjonge jonge, heb je de hele dag op de pot zitten schijten ofzo. Lees alles nog eens terug, voordat je stront praat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Jij snapt 'm niet, hè?
Er staat geen fout in die zin....
Nog een keer:
Nederlands spellen, schrijven of spreken is makkelijker als je denkt...
Dat is denk ik niet weggelegd voor eenzame zielen als jij. Open er anders 'n topic over. Velen gingen u voor.quote:
Niet zozeer. Wel denk ik dat ik meer respect heb gekregen voor mensen die toch een beetje buiten de maatschappij vallen. Buitenbeentjes als JuicyHil. Respect in de zin van: "Wauw, dat zo'n figuur nog steeds geen zelfmoord heeft gepleegd, zeg. Knap!"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Biels het volgende:
Ben je milder geworden in 2009, Beauregard?
Hoezo? Gaan we nog iets anders doen in dit topic dan flamen?quote:
TS leest zo te zien vakkundig over alle flames heen. Hulde voor zijn inzet en het vermogen om de OP up-to-date te houden! We hebben hier waarschijnlijk te maken met een van de zeldzame hoogvliegers op HBO niveau.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan we nog iets anders doen in dit topic dan flamen?
Ik moet nog wel poepen, misschien kan ik het combineren... Alsof ik tussen alle flames nog een nuttige reply ga vinden..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Tjonge jonge, heb je de hele dag op de pot zitten schijten ofzo. Lees alles nog eens terug, voordat je stront praat.
quote:
If we work together we can take over the world!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan we nog iets anders doen in dit topic dan flamen?
Dat is privé.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |