Shit dat ik die neit kon vindenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hier staat al een leuke review:
Marc-Marie Huijbregts: Opdat ik niet vergeet (9-12-08)
Dat vind ik juist een van zijn mindere punten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij kan trouwens echt schitterend zingen... daar kwam ik toen pas achter![]()
BEDANKT!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
[ afbeelding ]
Registratie van de cabaretvoorstelling Opdat ik niet vergeet van Marc-Marie Huijbregts
Datum: Zaterdag 3 januari 2009
Om: 20:25 uur, Nederland 1
Was een erg leuke voorstellingAl is het alweer even terug, dus kijk er naar uit om hem nog eens te zien.
dat was bij ons ook zo, hele gesprekken met iemand die achterin de zaal zat. Hilarisch als je er aan terug denkt. Ging volgens mij over ontmoeting met de koninginquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef Cee het volgende:
Hij stelt vaak vragen aan het publiek en geeft commentaar op laatkomers en speelt daar geweldig grappig op in. Bij 'ons' pakte dat goed uit, hopelijk heeft hij voor deze gefilmde voorstelling ook een paar mooie 'slachtoffers' weten te vinden.![]()
En let op het eind.
Mee eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef rubbereend het volgende:
één van de beste dingen die ik ooit in het theater heb gezien
Zijn vorige show was briljantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit een theatershow van hem gezien, ben dus erg benieuwd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Specularium het volgende:
En die is/zijn wel op DVDquote:
Idem.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg Brabo-humor.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg Brabo-humor.
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet onaardig tegenover het publiek. Juist tegenovergesteld. Dat doen andere caberetiers véél erger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat er cabaret aan is om heel lang iemand uit het publiek in de zeik te nemen.
Dat is humor ten koste van iemand die geen microfoon heeft.
Ik vind helemaal niet dat hij ze in de zeik neemt. Hij 'buurt' gewoon met die mensen zoals je ze ook ziet doen wanneer mensen elkaar na een lange tijd tegenkomen op straat, in de supermarkt, etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat er cabaret aan is om heel lang iemand uit het publiek in de zeik te nemen.
Dat zeg ik, niks speciaals.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij ze in de zeik neemt. Hij 'buurt' gewoon met die mensen zoals je ze ook ziet doen wanneer mensen elkaar na een lange tijd tegenkomen op straat, in de supermarkt, etc.
Ik herken in z'n manier van doen (en praten) m'n hele familie.
En toch vind ik het wel iets dat je aan het denken zet. Niet heel diepgaand maar je moet maar even volhouden tot het eind dan he.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:38 schreef happyme28 het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Wat kan hij lullen zeg! Niet allemaal even grappig, maar het kijkt lekker weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |