Shit dat ik die neit kon vindenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hier staat al een leuke review:
Marc-Marie Huijbregts: Opdat ik niet vergeet (9-12-08)
Dat vind ik juist een van zijn mindere punten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij kan trouwens echt schitterend zingen... daar kwam ik toen pas achter![]()
BEDANKT!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
[ afbeelding ]
Registratie van de cabaretvoorstelling Opdat ik niet vergeet van Marc-Marie Huijbregts
Datum: Zaterdag 3 januari 2009
Om: 20:25 uur, Nederland 1
Was een erg leuke voorstellingAl is het alweer even terug, dus kijk er naar uit om hem nog eens te zien.
dat was bij ons ook zo, hele gesprekken met iemand die achterin de zaal zat. Hilarisch als je er aan terug denkt. Ging volgens mij over ontmoeting met de koninginquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef Cee het volgende:
Hij stelt vaak vragen aan het publiek en geeft commentaar op laatkomers en speelt daar geweldig grappig op in. Bij 'ons' pakte dat goed uit, hopelijk heeft hij voor deze gefilmde voorstelling ook een paar mooie 'slachtoffers' weten te vinden.![]()
En let op het eind.
Mee eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef rubbereend het volgende:
één van de beste dingen die ik ooit in het theater heb gezien
Zijn vorige show was briljantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit een theatershow van hem gezien, ben dus erg benieuwd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Specularium het volgende:
En die is/zijn wel op DVDquote:
Idem.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg Brabo-humor.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg Brabo-humor.
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet onaardig tegenover het publiek. Juist tegenovergesteld. Dat doen andere caberetiers véél erger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat er cabaret aan is om heel lang iemand uit het publiek in de zeik te nemen.
Dat is humor ten koste van iemand die geen microfoon heeft.
Ik vind helemaal niet dat hij ze in de zeik neemt. Hij 'buurt' gewoon met die mensen zoals je ze ook ziet doen wanneer mensen elkaar na een lange tijd tegenkomen op straat, in de supermarkt, etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat er cabaret aan is om heel lang iemand uit het publiek in de zeik te nemen.
Dat zeg ik, niks speciaals.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij ze in de zeik neemt. Hij 'buurt' gewoon met die mensen zoals je ze ook ziet doen wanneer mensen elkaar na een lange tijd tegenkomen op straat, in de supermarkt, etc.
Ik herken in z'n manier van doen (en praten) m'n hele familie.
En toch vind ik het wel iets dat je aan het denken zet. Niet heel diepgaand maar je moet maar even volhouden tot het eind dan he.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:38 schreef happyme28 het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Wat kan hij lullen zeg! Niet allemaal even grappig, maar het kijkt lekker weg.
Welke gasten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef N.icka het volgende:
Waarom moeten al die gasten toch zonodig zingen?
Hij betrok ze erbij, ik heb er in ieder geval van genoten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat is humor ten koste van iemand die geen microfoon heeft.
Zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik heb ervan genoten.
Ja precies. Het was tenminste niet zo'n vaag 'kutliedje met een boodschap' zoals je zo vaak hoort.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
Vond dat lied op het laatst toch erg mooi gezongen, wat is daar mis mee dan?
Klopt, dat was zn vorige show, daar kwamen ook die Harry, Annie etc. in voor. Die show vond ik ook beter!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt heel leuk/goed, maar ik vond die show met het prinsje enzo wel beter. Als je die nog niet hebt gezien moet je dat echt doen (heet die niet MM Hujibregts?).
Interactie met publiek was leuk, en juist helemaal niet onrespectvol oid!
The Rose (van Bette Midler).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:35 schreef AgeEll het volgende:
hoe heet het laatste nr dat hij zingt. kan er niet op komen van wie dat is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
The Rose (van Bette Midler Amanda McBroom ).
quote:
ik heb show in Oss gezien dan daar was hij weer compleet andersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:35 schreef AgeEll het volgende:
hoe heet het laatste nr dat hij zingt. kan er niet op komen van wie dat is.
ik was er in Zaandam heen gegaan, toen had ie ook een leuke interactie omdat iemand in het publiek ook een slechte ervaring met Bea had gehad, dat was erg leuk. Ik vond zijn zang ook erg mooi en krachtig. Erg leuke show.
had hij toen ook heel veel interactie met de zaal en hing meer dan de helft van de voorstellinig van improvisatie aan elkaar?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond dit echt een prachtige show en ben blij dat ik hem vorig jaar heb gezien.
En mijn verwachtingen waren niet eens hoog. Maar wauw!
Ja het licht was aan in de zaal en er was veel interactie.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had hij toen ook heel veel interactie met de zaal en hing meer dan de helft van de voorstellinig van improvisatie aan elkaar?
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb show in Oss gezien dan daar was hij weer compleet anders
Marc-Marie is erg sterk in interactie met de zaal en kan dat in zijn show een goede plaats geven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1 JOURNAAL 20 UUR 2.375.000 2 MARC MARIE HUYBREGTS OPDAT IK NIET... 1.678.000 3 KASSA 1.662.000 4 SPORTJOURNAAL 1.531.000 5 JOURNAAL 18 UUR 1.467.000 6 GEBAK VAN KRUL 1.351.000 7 HART VAN NEDERLAND 1.300.000 8 SHOWNIEUWS 1.243.000 9 SCHAATSEN NK SPRINT 1000 MTR HEREN 1.239.000 10 DARTS PDC WORLD CHAMPIONSHIPS 1.124.000 |
jij hebt liever SBS-Guido Wijers Humor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef crossover het volgende:
Inderdaad geen cabaret
Mensen vinden hem al grappig als een gil geeft, er zit geen inhoud in, waar blijven de grappen?
ik heb 'm gisteren niet gezien, maar wel in de stadsschouwburg van Zoetermeer vorig jaar, érg érg leukquote:Op zondag 4 januari 2009 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het licht was aan in de zaal en er was veel interactie.
Over improvisatie durf ik me niet uit te laten. Ik denk dat we dat vaak ten onrechte veronderstellen.
In elk geval was het een mooie, meeslepende, kwetsbare en verschrikkelijk geestige show, wat mij betreft (smaken verschillen). Ik heb tranen over mijn wangen gehad van het lachen.
Zelfs als het mijn smaak niet was gebleken had ik het wel een hele tedere en indringend oprechte voorstelling gevonden, denk ik.
Ik kan 'm niet vinden..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef kevin85 het volgende:
Komt ie nog ergens online?
Vind hem altijd erg sterk en heb het helaas gemist..![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef kevin85 het volgende:
Komt ie nog ergens online?
Vind hem altijd erg sterk en heb het helaas gemist..![]()
Hij staat op usenetquote:
dat klinkt echt alsof je het heel minderwaardig vindtquote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt liever SBS-Guido Wijers Humor?
Dit is juist een cabaretier met inhoud, die een écht verhaal verteld, net zoals bijvoorbeeld Harrie Jekkers
De trend van 'grof-grappige-cabaretiers' is gelukkig wat over..
Ook Herman Finkers heeft het in zijn nieuwe show m.i. goed begrepen, inhoud, niet alleen maar 'grappen'![]()
In die nieuwsgroepen ben ik helaas echt totaal niet thuis..quote:Op zondag 4 januari 2009 13:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
[..]
Hij staat op usenetZoeken op "marc-marie" en dan vind je hem wel.
Is niet zo 1-2-3 uit te leggen. Probeer het eens in DIG.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef kevin85 het volgende:
Niemand?
Als het iets heel dringends is, kun je misschien zijn management (of impresario) bellen of mailen. Ik heb al even gegoogled maar kan zo snel niets vinden. Misschien heeft iemand een oude CD waar het op staat vermeld?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef maranea het volgende:
Ik ben net hier net lid geworden om jullie wat te vragen.
Ik ben dringend op zoek naar de twee nummers die Marc-Marie gezongen heeft.
The Rose heb ik al dankzij een van jullie maar ik zoek nu nog de gospel.
Kan iemand me daaraan helpen of vertellen welke dat was?
Ik kan nl niet wachten tot de cd uitkomt half februari, dan is het helaas al te laat.
Ik kan je niet helpen met een mp3 maar misschien helpt dit je, ik heb gegoogled onder een regel die ik me nog wist te herinneren en kwam op dit:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef maranea het volgende:
The Rose heb ik al dankzij een van jullie maar ik zoek nu nog de gospel.
Kan iemand me daaraan helpen of vertellen welke dat was?
Ik kan nl niet wachten tot de cd uitkomt half februari, dan is het helaas al te laat.
En? Hoe vond je 'm?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga vanavond kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |