abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64571312
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In mindere mate, want jij was in een - in mijn ogen - serieuze discussie betrokken en tong hing zoals altijd de wannabe-clown uit.
Dat vind ik dan maar raar en ineens super gevoelig. Heel merkwaardig. Ik reageerde gewoon op een grappige opmerking van golfer. Maar als jij wilt geloven dat ik jullie White Power jongeren vind, dan geloof je dat toch lekker. Is ook al weer van dat slachtoffergedrag.
pi_64571335
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we zijn het gewoon redelijk eens alleen beide vanuit een wat andere benadering ik ben ook niet tegen straffen enzo maar pak de problemen ook eens bij de wortel aan. Op straat met jongerenwerkers e.d. daar is een wereld te winnen.
Ja, zeker. Als ik programma's als PREMtime mag geloven zijn de jongerenwerkers de enigen die de probleemjongeren kunnen benaderen en in dialoog kunnen. Het is een langzaam proces en de gevolgen zijn nu nog niet echt zichtbaar, en dat is jammer. Er zijn nog meer oplossingen te bedenken voor een deel van het probleem, zoals het bestrijden van vroegtijdige schooluitval. Het totaalpakket moet het gaan doen, denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64571338
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef SCH het volgende:

[..]

En we moeten niet vergeten dat de meeste criminatliteit natuurlijk nog altijd door jongeren van autochtone afkomst wordt gepleegd. Dat mag dan ook wel weer benoemd worden.
Sowieso kan je dat niet weten.
Niet alle criminaliteit staat namelijk geregistreerd in cijfertjes.
pi_64571354
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik dan maar raar en ineens super gevoelig. Heel merkwaardig. Ik reageerde gewoon op een grappige opmerking van golfer. Maar als jij wilt geloven dat ik jullie White Power jongeren vind, dan geloof je dat toch lekker. Is ook al weer van dat slachtoffergedrag.
Die White Power opmerking paste anders prima in de lijn van je Wilders-opmerkingen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_64571369
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sowieso kan je dat niet weten.
Niet alle criminaliteit staat namelijk geregistreerd in cijfertjes.
Haha, heb ik het ook een keer over cijfers. Dus alles wat Engcatjuh en Bliksemschigt zeggen over cijfers, dat moeten we dus niet geloven volgens jou?
pi_64571373
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef SCH het volgende:

[..]

En we moeten niet vergeten dat de meeste criminatliteit natuurlijk nog altijd door jongeren van autochtone afkomst wordt gepleegd. Dat mag dan ook wel weer benoemd worden.
Niet zo gek hè, als je uitgaat van absolute cijfers.
pi_64571386
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha, heb ik het ook een keer over cijfers. Dus alles wat Engcatjuh en Bliksemschigt zeggen over cijfers, dat moeten we dus niet geloven volgens jou?
Nee je begrijpt me verkeerd.
Ik weet niet of allochtonen of autochtonen meer criminaliteit plegen omdat simpelweg niet alles geregistreerd wordt.
pi_64571387
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Die White Power opmerking paste anders prima in de lijn van je Wilders-opmerkingen...
Die Wilders-opmerkingen kloppen dan ook volledig, het zijn vrijwel allemaal Wilderiaanse teksten die je hier post. Over jeugdhoken en atlasgebergte en theedrinken en al die cijfers enz. Het is letterlijk PVV-materiaal. Geeft niks, maar waarom mag ik dat niet opmerken?
pi_64571400
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik weet niet of allochtonen of autochtonen meer criminaliteit plegen omdat simpelweg niet alles geregistreerd wordt.
Volgens BS en Engcatjuh staat dat vast. Daar gaat de hele discussie over.
pi_64571410
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Niet zo gek hè, als je uitgaat van absolute cijfers.
Nou, het zou me niks verbazen als de meeste mensen dat helemaal niet weten.
pi_64571421
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Die Wilders-opmerkingen kloppen dan ook volledig, het zijn vrijwel allemaal Wilderiaanse teksten die je hier post. Over jeugdhoken en atlasgebergte en theedrinken en al die cijfers enz. Het is letterlijk PVV-materiaal. Geeft niks, maar waarom mag ik dat niet opmerken?
Je mag het wel opmerken, maar dan is je White Power grapje ook opeens geen grapje meer.

Trouwens, als dit al PVV materiaal is, dan zijn de VVD, de nieuwe lijn van de PVDA, D66, e.a. ook allemaal kopiën van Wilders.
pi_64571429
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, zeker. Als ik programma's als PREMtime mag geloven zijn de jongerenwerkers de enigen die de probleemjongeren kunnen benaderen en in dialoog kunnen. Het is een langzaam proces en de gevolgen zijn nu nog niet echt zichtbaar, en dat is jammer. Er zijn nog meer oplossingen te bedenken voor een deel van het probleem, zoals het bestrijden van vroegtijdige schooluitval. Het totaalpakket moet het gaan doen, denk ik.
Verdomd, we zitten eigenlijk ontzettend op dezelfde lijn
pi_64571462
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je mag het wel opmerken, maar dan is je White Power grapje ook opeens geen grapje meer.
Nou, dat was in ieder geval helemaal niet zo bedoeld. Kaalkopje van me
quote:
Trouwens, als dit al PVV materiaal is, dan zijn de VVD, de nieuwe lijn van de PVDA, D66, e.a. ook allemaal kopiën van Wilders.
D66 zegt dit absoluut niet op deze manier. De PvdA overschreeuwt zichzelf en de VVD, tja
pi_64571463
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens BS en Engcatjuh staat dat vast. Daar gaat de hele discussie over.
Van de geregistreerde cijfers wel, maar daar naast is er nog een heel groot grijs gebied.

Vanuit mijn referentie kader heb ik natuurlijk een ander beeld dan mensen die niet bij de politie hebben gezeten.
Heb niet meer allochtonen dan autochtonen opgepakt en vice versa.
Ook heb je bijvoorbeeld misdrijven waarin autochtonen wel hoger scoren (zoals verkrachtingen) en allochtonen weer hoger scoren ( diefstal met geweld) om maar 2 voorbeelden aan te dragen (vanuit mijn ervaring)
pi_64571465
quote:

[..]

Nee, maar statistisch gezien moet je er maar van uitgaan dat criminaliteit door allochtonen even vaak niet wordt geregistreerd als criminaliteit door autochtonen, dus de relatieve cijfers zullen niet gek veel beïnvloed worden door wat jij zegt.

Geen idee of het echt zo is, jij hebt de praktijkervaring natuurlijk.
pi_64571487
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, dat was in ieder geval helemaal niet zo bedoeld. Kaalkopje van me
[..]

D66 zegt dit absoluut niet op deze manier. De PvdA overschreeuwt zichzelf en de VVD, tja
Ze zeggen het niet, maar ze bedoelen het wel. Maar ok, je geeft toe dat het niet alleen Wilders-uitspraken zijn. Het zijn (centrum)rechtse uitspraken, geen extreem rechtse uitspraken.
pi_64571494
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee, maar statistisch gezien moet je er maar van uitgaan dat criminaliteit door allochtonen even vaak niet wordt geregistreerd als criminaliteit door autochtonen, dus de relatieve cijfers zullen niet gek veel beïnvloed worden door wat jij zegt.

Geen idee of het echt zo is, jij hebt de praktijkervaring natuurlijk.
Maar mijn praktijk ervaring is weer niet relevant voor een ander gebied in Nederland, simpelweg omdat er in Amsterdam gewoon een groot percentage allochtoon is.
pi_64571500
Als je die white power grap niet leuk vind, kan je ook beter maar geen cabaret meer kijken met die tere zieltjes.
pi_64571527
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Als je die white power grap niet leuk vind, kan je ook beter maar geen cabaret meer kijken met die tere zieltjes.
SCH vergelijken met een cabaratier is je kat vergelijken met Balkenende
pi_64571538
quote:

[..]

quote:
Prem Radhakishun moet weer rennen voor leven

Arme Prem Radhakishun. Onze favoriete NPS-schreeuwer heeft weer een minder prettige ervaring met Marokkaanse capuchonklootzakjes achter de rug. Onlangs was de programmamaker in Den Haag om opnames te maken voor een nieuw TV-dingetje. Toen die er om vijf uur op zaten, werd hij samen met zijn crew buiten opgewacht door tientallen kansenjongeren. U moet weten, sinds een paar maanden is het in Vogelaarwijken volkssport nummer een om tegels/stenen/flesjes naar het hoofd van Radhakishun te gooien. Naar eigen zeggen werd de sympathieke TV-Surinamer in de Stuwstraat gedwongen tot een sprint om niet volledig in elkaar gebeukt te worden. Daarom was Prem vanochtend in het radioprogramma Lunch! te horen om lekker oprecht en incorrect de frustratie van zich af te praten. Prem is namelijk doodziek. Van alle Marokkaanse huftertjes die hem opjagen terwijl hij het jarenlang voor hen heeft opgenomen. Maar ook van alle Yes-We-Can apologisten die het gedrag van dat oliedomme niet-Westers klotevolk goedpraten. Dat hij het teringtuig niet terug kan meppen zonder als racist in een showproces te eindigen. Dat hij zich tegenwoordig tussen witte Lonsdale-racisten een stuk veiliger voelt. Dat de politie hem verzoekt kalm te blijven en burgers adviseert geen tasjes op de bijrijdersstoel te leggen. Prem is bijkans radeloos: Hoe lang moet hij zich nog inhouden? Waarom doet de regering geen moer? Prem is toch geen Wilders? Hij wordt verdomme gewoon rechts van. En politici zich maar afvragen waar dat gevoel van onbehagen vandaan komt. [Ernstige blik. Camera drie inzoomen] En DAT... vindt Prem veel belangrijker dan de verkiezing van president Obama. De hartverscheurende noodkreet HIERRR.
pi_64571549
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar mijn praktijk ervaring is weer niet relevant voor een ander gebied in Nederland, simpelweg omdat er in Amsterdam gewoon een groot percentage allochtoon is.
Dat snap ik, maar het was niet van: 'Allochtone crimineel, dit registreren we' en 'Autochtone crimineel, dit registreren we niet', neem ik aan.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:59:19 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64571561
quote:

In Bloemendaal wel.
Daar zijn ze gek op cijfers.

6% alle 3 fietsendiefstallen vorig jaar werden gepleegd door Afghanen van Limburgse afkomst.
Het aantal inbraken bij miljonairs in Bloemendaal is met 64 % afgenomen sinds het faillissement van Icesave en de laatste 3 snelrechtprocedures vanwege het ongeoorloofd gooien met rotjes naar de plaatselijke veldwachter waren na 9 minuten afgelopen.

Overigens is ook elektronisch geregistreerd hoe vaak ene SCH de gemeentegrens van Bloemendaal heeft overschreden. Die cijfers zijn over 50 jaar op te vragen bij het nu nog gesloten gemeente-archief.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64571571
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het was niet van: 'Allochtone crimineel, dit registreren we' en 'Autochtone crimineel, dit registreren we niet', neem ik aan.
Nee klopt.
pi_64571577
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]
Ja, dat weet ik. Prem is ook geen jongerenwerker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 januari 2009 @ 01:00:12 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64571587
quote:

[..]

Dat zeker, één dingetje kan nooit de oplossing zijn. Maar blijkbaar moet het eerst goed misgaan. In Gouda loopt het nu ook ineens heel anders
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')