Of je ogen, in het geval van de meeste vuurwerkslachtoffersquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
zolang je al je vingers nog maar overhebt
Ik vond 'm erg goedquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
Wat een waardeloze conference van Guido Weijers zeg..
Ik vond veel grappen erg matig, zo slecht en voorspelbaar... zonde. Wil wel graag Youp nog zien, maar moet even kijken of die wel ergens te zien is...quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg goed. Veel makkelijke grappen, maar dat mag op een oudejaarsconference
.
Gast, waarom ben je zo ontzettend geïnteresseerd in de escapades van Slari?quote:
Dat is inderdaad een hele dikke filmtip, absoluut de moeite waard. Gelukkig heb ik 'm op dvd, ga 'm over 'n tijdje wel weer eens kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond 22u Zwartboek op ned1.
Da's ook wel een geinige film ja...erg vermakelijk. Victor Navorskyquote:
This is Jazz.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele dikke filmtip, absoluut de moeite waard. Gelukkig heb ik 'm op dvd, ga 'm over 'n tijdje wel weer eens kijken.
[..]
Da's ook wel een geinige film ja...erg vermakelijk. Victor Navorsky
Daar kan je het beste oud en nieuw vierenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie gaat er dan ook naar zo'n pauperwijk met oud & nieuw?
Ohquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:55 schreef LastRequest het volgende:
Dat was Wageningen-city
Gewoon voor de kroeg..
Ik heb ze tenminste.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Gast, waarom ben je zo ontzettend geïnteresseerd in de escapades van Slari?
Nee iddquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt, maar ik heb zo'n donkerpaars vermoeden dan LR & Dup dat niet echt opzoeken of zo.
Ik las weer wat anders.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, mijn pijlenpakketje van 22,50 ownde natuurlijk de hele straat.
Lekker dan.quote:Afgestoken vuurwerk heeft in de eerste uren van 2009 in grote delen van Nederland ernstige smog door fijnstof veroorzaakt. De hoogste concentratie (277 microgram) werd vanochtend gemeten in Nijmegen.
Dat is aanzienlijk minder dan vorig jaar toen in Groningen 400 microgram werd geregistreerd. De concentraties zullen in de loop van de dag dalen, maar door het stabiele en rustige weer zal in het midden en zuiden van het land sprake blijven van matige smog.
In Nederland is er sprake van matige smog als de concentratie fijnstof hoger ligt dan 50 microgram per kubieke meter. Van ernstige smog wordt gesproken bij 200 microgram per kubieke meter of meer.
Het inademen van fijnstof kan invloed hebben op de gezondheid. Een verhoogde concentratie in de lucht kan, samen met een gelijktijdig optredend mengsel van andere luchtverontreiniging, leiden tot een toename van luchtwegklachten, zoals astma-aanvallen, benauwdheid en hoesten. Vooral bij mensen met longaandoeningen, zoals astma en COPD en mensen met hart- en vaatziekten, kunnen de klachten verergeren.
Ach dat valt allemaal mee met die smog. We zijn hier niks gewend.quote:
Dat was ook mijn bijdrage, maar ik hoorde dat het totaalbedrag aan vuurwerk bij ons en bedrag was dat de duizend euro ruim te boven gingquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, mijn pijlenpakketje van 22,50 ownde natuurlijk de hele straat.
Mannetje of 15. Maar er zitten twee fanaten bij die samen verreweg het grootste deel hebben betaald, puur omdat ze dat zelf willenquote:
Jup. Ze hebben daar een vast adres waar ze jaarlijks naartoe gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef IrishBastard het volgende:
Dan lopen de bedragen wel aardig op ja
Wel vet trouwens, in België gehaald?
Was zn liefste, aanstaande dropje/duifje/schatje/honneponnetje niet jarig vandaag of morgen ofzo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft CP eigenlijk alweer gepost?
Klopt ja, hij bleef een paar nachtjes slapen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:31 schreef Mikkie het volgende:
Was zn liefste, aanstaande dropje/duifje/schatje/honneponnetje niet jarig vandaag of morgen ofzo?
Knul toch!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
show van arieheb k er toch een gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |