Daarom moet je dat ook niet proberen. Ik kreeg van een vriend zes keer dezelfde sms, daar ging ook iets niet helemaal goed. Maar dat was allemaal tussen twaalf en één. Ik heb m'n smsjes na half twee ofzo verstuurd, was er niks aan de hand.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
en wat een hel was dat zeg, smssen gisteravond
had m maar gewoon geopend, 9 vd 10 topics daar zijn toch een hoaxquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net toen ik dreigde een KLB-topic te gaan openen dat iedereen moest stoppen met sms'en, werden ze ineens allemaal verstuurd.
Ik was wel bezig, maar klikte toen een verkeerd tabblad weg in Firefox, en had geen zin om opnieuw te beginnenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had m maar gewoon geopend, 9 vd 10 topics daar zijn toch een hoax
Ik houd het wel simpel, denk ik... zit een beetje vol van al die appelflappenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef morgane het volgende:
Dat mag ook wel na al die feestdagenen vanavond fonduen!
whehe, goed beginquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
men, gisteren een plee ondergekotst en gewoon doorgegaan, niet normaal hoe erg ik mezelf nu veracht
Ja was erg leuk. Eerst gegourmet met z'n 8en, daarna beetje poolen, conference kijken, bier drinken, vuurwerk afsteken, champgne drinken whatever you likequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
jij ook piet, gisteravond overleefd?
Staat Youp niet op uitzendinggemist dan? Ik heb er ook niks van gezien, misschien mezelf zo maar even op de bank nestelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, waarom zijn de oudejaarsconferences nergens te downloaden.
Ik heb echt nooit om hem kunnen lachen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
Wat een waardeloze conference van Guido Weijers zeg..
Direct lijntjequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik had gewoon om fucking vier seconden over 12 mijn moeder aan de lijn. Wat nou netwerk
Ik heb laatst één conference van hem gezien die wel aardig was, maar deze heb ik dus meteen af gezet. Ik ga mooi Sophie Scholl af kijken waarbij ik laatst in slaap gevallen benquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit om hem kunnen lachen.
lag inmiddels... ? vertelquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
slari, wie ligt er in je bedpics or it didnt happen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef Slarioux het volgende:
Damn Dupje, wat een avond. En jij ookal LR. Wat een uiteindes hebben we allemaal
Maar het was ook gezellig!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een nieuwjaarsperikelen dupje en lr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |