Ja leuk niet verbaggeren aub , heb hem niet in ONZ geopend thx homies 4 life en nu weer ontopicquote:
quote:
Gewoon voor de jolijtquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:20 schreef poepeneesje het volgende:
Oja waarom wil je dat eigenlijk weten?
Hello.quote:
Als het had gestaan 'Waar ben je geboren?' dan had ik ook 'Groningen' gekozenquote:
Een rood/wit schaakbord?quote:
quote:
Bij mij had dat niet uitgemaakt eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als het had gestaan 'Waar ben je geboren?' dan had ik ook 'Groningen' gekozen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
In Flevoland hebben ze nog geen internet..
quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:46 schreef Roi het volgende:
Amsterdam zou er apart bij moeten staan, een provincie/land opzich.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet wat te doen hebben als de rest niet zoveel aan is
Ja, daar woon ik ook gangster.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Noord-Holland, getto, je weet toch!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:22 schreef tisauch het volgende:
Spreekt voor zich lijkt me zow:![]()
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Rotterdam een Provincie?quote:
Agglomeratie heeft 1,5 keer meer inwoners dan de hele pronvincie Frieslandquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rotterdam een Provincie?
Waarschijnlijk heeft Lee niet zoveel met de provincie Zuid-Hollandquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rotterdam een Provincie?
begrijpelijk, ik heb ook niet veel met die provinciesquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Lee niet zoveel met de provincie Zuid-Holland.(dat heb ik overigens ook niet met Noord-Holland).
Ook dat. Naast Rotterdam en Den Haag is er weinig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Lee niet zoveel met de provincie Zuid-Holland.(dat heb ik overigens ook niet met Noord-Holland).
Govĭsümber?quote:
Zo te zien buitenland.quote:
Zwolle!quote:
En in de mooiste stadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
In de mooiste provincie van Nederland.
[ afbeelding ]
Spanje met een rivier erdoorheen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
In de mooiste provincie van Nederland.
[ afbeelding ]
Zwolle? ZWOLLE?! Het grootste infrastructurele gedrocht van Nederland. Daar vrijdagmiddag 17.00u met de bus van het CS wegrijdenquote:
Dat moet de IJssel voorstellen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:21 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Spanje met een rivier erdoorheen?
Komt door al die mensen van buiten Zwolle die hier naar toe willen, do'hquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zwolle? ZWOLLE?! Het grootste infrastructurele gedrocht van Nederland. Daar vrijdagmiddag 17.00u met de bus van het CS wegrijden_!
Goed geregeld hier hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zwolle? ZWOLLE?! Het grootste infrastructurele gedrocht van Nederland. Daar vrijdagmiddag 17.00u met de bus van het CS wegrijden_!
Whaha, jouw tagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed geregeld hier hè
Overijsel it is!
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moest deze poll maken voor danny
Marktonderzoek jeweets
Lucky bastard.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:20 schreef Perico het volgende:
Zuid-Limburg, aan de grens met de Duitse heuvelen
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Nog niemand heeft Utrecht gezegd he
Utrecht![]()
![]()
Wat hij zegtquote:
Ik welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zou jij het durven opbiechten als je er vandaan kwam?
Omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Groningen is nogal oververtegenwoordigd. En dat is niet iets om trots op te zijn
Dat is juist een niveauverhoging van het forum!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Omdat er te veel Groningers op Fok zitten! Dat kan niet goed zijn natuurlijk
dit is trouwens wel de lelijkste vlag die ik ooit gezien heb, welke kleurenblinde hebben ze dat laten ontwerpenquote:
ook Overijssel dusquote:
idd, doe dan mooie kleuren niet van die kleuren waarvan het lijkt alsof die vlag al 10x per dag in de was zitquote:Op zondag 4 januari 2009 13:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit is trouwens wel de lelijkste vlag die ik ooit gezien heb, welke kleurenblinde hebben ze dat laten ontwerpen
Dan vind ik die van Noord-Holland toch lelijker,quote:Op zondag 4 januari 2009 13:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit is trouwens wel de lelijkste vlag die ik ooit gezien heb, welke kleurenblinde hebben ze dat laten ontwerpen
zie TT.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
Den helder/Noord-Holland/nederland/benelux/europa/aarde etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |