abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64556411
Gelukkig maar snoopy.

J. kreeg een tijdje geleden wel een vergoeding van de verzekering toen 'Anna' de iphone op de grond had gegooid.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:13:52 #102
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64556427
GELUKKIG NIEUWJAAR .
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:29:48 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_64556812
Fijn Snoopy!

Mijn man is nu echt aan de beterende hand, maar hij heeft mij aangestoken. Kop vol snot, hoofdpijn en gigantisch hoesten. Geen lekkere combi als je zwanger bent. Nog even en ik hoest de baby er uit. Nou maar hopen dat ik snel opknap, voordat de bevalling begint. Puffen zou anders denk ik best veel snot opleveren.
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 16:39:00 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_64557020
Ach of het nu snotslierten of vliezenslierten zijn, slierten horen bij een bevalling Beterschap iig
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 januari 2009 @ 16:42:30 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64557103
Hier ligt er ook al eentje een paar uur op bed... Kon ik wel lekker rustig skispringen kijken trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:42:37 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_64557106
oi cattie das minder, beterschap!
stormy waters...
sailin'
pi_64557198
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef cattie het volgende:
Nog even en ik hoest de baby er uit.
*Proest!* Maar eh, beterschap natuurlijk

En iedereen gelukkig nieuwjaar
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64557252
gelukkig nieuwjaar everybody!

Hier begint het jaar niet zo happydepeppie, want lekkage!
Op Meikes kamertje is er een lek in de verwarmingsbuis en het komt door het plafond heen!
Storingsmonteur gebeld en die heeft het te druk en komt niet.
Begint ie ook nog over voorrijkosten....
Neem aan dat dat ook vergoed wordt door de verzekering?
Evenals de vloer die krom begint te trekken.....
En saus om het plafond opnieuw te sauzen?

Yuk 2009.... nou ja, het begin is #%$#&
dan kan het alleen maar beter worden
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64558570
bagger, Karin.....geen idee hoe dat verzekerngstechnisch zit.
Misschien nu wel even foto;s maken ? En morgen even de verzekering bellen....

Hier heerlijk de dag doorgeluierd...zometeen naar de postcodeloterijparty !
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:51:08 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64558841
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Thies lag gisteravond gewone tijd in bed, maar hoorde alle knallen op straat. Hij was heel relaxed en we hoorden nog een uur lang "Boem! Boem"door de babyfoon.
Verder heeft hij door alles heengeslapen.

Beterschap voor alle ziekepieken!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:51:50 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64558865
Oh bah Karin, wat een gedoe.
pi_64559499
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Thomas was echt een modelbaby vannacht. Heel de avond geslapen, dus ik kon lekker gourmetten, en daarna tv kijken. Om 00:00 heb ik m in de draagdoek gedaan, mee naar buiten, en hij sliep gewoon door!
Om 01:00 zijn we weer naar huis gegaan (we waren bij mn vader). Pas toen we thuis waren werd hij wakker, hij had honger .
pi_64560766
***oproep***

Ik zoek iemand, omgeving den haag, die een weekje op een superlieve golden retriever wilt passen. Hij is echt heel lief, kan bij kinderen en andere huisdieren zoals andere honden en katten en zelfs konijnen. Ik zoek dus, een beetje wanhopig, oppas voor een week in februari. Kan iemand mij helpen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator donderdag 1 januari 2009 @ 19:10:35 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64560896
Oe woonden we maar dichterbij Tico, en was Eva maar niet zo bang voor honden, dan had ik het zo gedaan, maar ja daar koop je niks voor he.
Karin wat een toestand, en snoopy wat een mazzel

Eva is met wat moeite naar haar eigen bedje gegaan en nu gaan ze hier ineens weer vuurwerk laten knallen Ik hoop dat ze eindelijk in slaap kan vallen nu, het was weer een erg angstige dag voor haar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64560995
Ik zou wel willen, Tico, maar ik woon niet bepaald in de buurt
pi_64561002
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef Ticootje het volgende:
***oproep***

Ik zoek iemand, omgeving den haag, die een weekje op een superlieve golden retriever wilt passen. Hij is echt heel lief, kan bij kinderen en andere huisdieren zoals andere honden en katten en zelfs konijnen. Ik zoek dus, een beetje wanhopig, oppas voor een week in februari. Kan iemand mij helpen?
Denk dat mijn zus dat super zou vinden, alleen woont ze in Utrecht.....
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:25:15 #117
108648 cattie
lieve moeder
pi_64561176
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:10 schreef Lois het volgende:
Oe woonden we maar dichterbij Tico, en was Eva maar niet zo bang voor honden, dan had ik het zo gedaan, maar ja daar koop je niks voor he.
Karin wat een toestand, en snoopy wat een mazzel

Eva is met wat moeite naar haar eigen bedje gegaan en nu gaan ze hier ineens weer vuurwerk laten knallen Ik hoop dat ze eindelijk in slaap kan vallen nu, het was weer een erg angstige dag voor haar.
Wat rot toch voor Eva en jullie. Hopelijk is het vuurwerk nu helemaal afgelopen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 januari 2009 @ 19:28:51 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64561283
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Denk dat mijn zus dat super zou vinden, alleen woont ze in Utrecht.....
check hier nog zo'-eentje, k had je graag geholpen Ticoo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 1 januari 2009 @ 19:33:38 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64561438
Ik woon wel in Den Haag, maar ik werk fulltime... beetje sielug voor hondlief. En ik denk dat 'ie mijn katten de stuipen op het lijf jaagt
pi_64561832
utrecht is ook goed!
pi_64561871
Aah arme Eva, wat sneu dat ze er zoveel last van heeft.

Wat handig dat Thomas zo lekker meewerkte Reinhilde!

Tja, de lekkage.... met wat doeken eromheen kunnen we voorkomen dat het plafond straks helemaal nat is. Morgen maar eens bellen naar de hulptroepen.
Er zijn ergere dingen he.

net nog even met Meike op youtube, grappige filmpjes kijken van katten, ze ligt helemaal in een deuk!
pi_64562518
Dan kan het bij ons wel, Tico Woon net iets onder Utrecht.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:10:18 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64562571
Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal

Lois ik hoop dat het vuurwerk echt klaar is voor Eva nu, wat zielig dat ze er zo door van streek raakt
Karin dat is niet leuk om het nieuwe jaar mee te beginnen (of elke andere dag natuurlijk ). Ik weet nog van toen mijn ouders een brandje hadden gehad door kortsluiting in een elektrisch kussen in bed, ze elk dingetje wat ermee te maken had vergoed kregen, weet natuurlijkniet hoe dat met voorrijkosten zit, succes ermee!

Wij hebben 2 heeeerlijke dagen gehad bij vrienden in het hoge noorden. Tobias was een schat, heeft goed geslapen daar (bij ons op de kamer, ging helemaal goed!) lief gespeeld met hun dochter van anderhalf en toen ik 'm kwam wakkermaken om 23.50 wilde hij liever verder slapen dan vuurwerk kijken. Prima lekker slapen jongen, maar een half uurtje later waren er toch wel heel veel knallen en werd hij er wakker van, dus alsnog even wezen kijken bij het raam, heerlijk om te zien hoe hij ervan genoot
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64563235
Amber is echt helemaal van slag. Ze raakt zelfs overstuur van een politieauto of brandweer die langs komt rijden....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:46:49 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64563913
Tico, ik wil het wel even met mijn man overleggen, maar kan de hond ook alleen zijn overdag?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:49:09 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64564011
Gelukkig nieuwjaar!!!!!
Sneu, al die kinderen zo overstuur. Luuke lijkt ervan af te zijn, ze heeft zelfs (;)) een sterretje afgestoken. Munnen dappere.

Hier ook nog even, De Ring. Dan ga ik daarna de bruidzilla uithangen in het trouwtopic. En dank jullie voor de felicitaties, lief en fijn!

Het is de meest linkse, aan dat blad. Ik heb een Verlovingsring, het moet toch niet gekker worden. O, en ik kan het iedereen aanraden, trouwplannen maken. Het is heerlijk om te dromen, te bedenken wat je perse wel en vooral niet wilt. En dat terwijl ik echt niet van trouwen hield tot voor kort.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_64564013
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Memmel het volgende:
Tico, ik wil het wel even met mijn man overleggen, maar kan de hond ook alleen zijn overdag?
Ja hoor. Hij kan heel goed alleen zijn, sloopt niets. Maar maximaal 8 uur, anders is het wel een beetje zielig.

Innepin heb ik een pm gestuurd, ik wacht even op haar antwoord. Maar jij woont meer in de buurt. Ik stuur je even een pm.
  Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 20:52:00 #128
5428 crew  miss_sly
pi_64564128
Lishe, ga je trouwens? Wat geweldig leuk
Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen en het plannen en dromen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:53:35 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64564164
Lishe wat een gave ring en heel veel plezier met alle voorbereidingen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 januari 2009 @ 20:54:32 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64564200
arme amber en eva en ook balen voor jou karin, k hoop dat je verzekering gewoon alles vergoed, dus ook voorijkosten, en wat een flauwekul dat hij het te druk heeft, heeft hij geen collega's dan ofzo

zo'n lief knulletje had ik ook gisterennacht reinhilde, sliep overal doorheen hoewel hij zostraks toch wat ondeugend was ik wilde het eten gaan opzetten, en vroeg aan johan of hij even naar de luier wilde kijken want die voelde behoorlijk vol.. ja hoor bingo, poepluier maar (nog) geen plasje .. ik loop er weer bij weg (wilde het niet uit zijn handen pakken, hoewel het verschonen wat onhandig ging ) ik ben nog geen twee stappen de kamer uit en ik hoor hem zeggen: he wat doe je nou toch?? heeft ie de handdoek, zijn kleertjes en bijna zijn papa ondergepiest kon ik dus alsnog helpen met verschonen, want dat vond papa toch wel wat lastig

en nu zit ik met een drinkende jr. die hoorbaar wéér zijn luier vol gebraficeerd heeft, nu is de buit voor mama dus...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 januari 2009 @ 20:56:25 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64564267
wauw lishe!! mooie ring!! gefeliciteerd
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 1 januari 2009 @ 20:58:45 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64564337
DJMO klinkt heel kneuterig
pi_64564392
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef DJMO het volgende:
arme amber en eva en ook balen voor jou karin, k hoop dat je verzekering gewoon alles vergoed, dus ook voorijkosten, en wat een flauwekul dat hij het te druk heeft, heeft hij geen collega's dan ofzo

ik snap hem ook wel, die wil natuurlijk het liefst niet op 1 januari komen opdraven.
Daarom zei hij ook dat we morgen maar weer moesten bellen, dan waren er meer collega's aan het werk.Ach en het kwaad is toch al geschied, en met wat doeken eromheen zingen we het wel uit tot morgen. Wel hopen dat er dan iemand kan komen, want anders zitten we er het hele weekend nog mee

Lishe, WOW! wat een mooie ring!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 januari 2009 @ 21:24:04 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64565138
ik had ook nooit achter mezelf gezocht dat ik zo kon reageren _Bar_ maar het is echt vertederend om te zien hoe voorzichtig en lief zo'n grote en stoere vent met zo'n klein mannetje omgaat

ik hoop voor je dat er morgen dan wel iemamd komt karin!!

donderdag 1 januari 2009 @ 21:28:17 #135
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_64565263
gelukkig nieuwjaar allemaal.
lishe gefeliciteerd!!

ik ben vanacht om 12 uur ook ten huwelijk gevraagt ik heb ja gezegt
wha en moest huilen
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:38:14 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64565568
Oh wat leuk babyfeet! Gefeliciteerd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 januari 2009 @ 21:40:51 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64565666
gefeliciteerd babyfeet!

pi_64565708
Gefeliciteerd babyfeet! Leuk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:46:18 #139
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_64565854
dank je wel allemaal ik wist echt niet wat me overkwam
klokslag 12 uur ging hij op zijn knieen en zei je hebt lang moeten wachten
opende het doosje en zei wil je met me trouwen heb echt een hele mooie ring gekregen

hij had eerder die dag rond 4en zijn moeder gebeld om het te zeggen en daarna mijn moeder om te zeggen dat hij me ging vragen ze waren helemaal overdonderd en ze hebben ook hun mond kunnen houden

Oh ja en nog iets we hebben ook een huis gekocht
pi_64565964
Lishe en babyfeet gefeliciteerd met jullie verloving
Saartje
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:50:09 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64565966
Oh, en uiteraard een heel erg gelukkig nieuw jaar voor iedereen!

Gisterenavond een hele rustige avond met z'n drietjes gehad. Sasha sliep, ik ook (eventjes) en F. vermaakte zich met tv en computer.
Toen om kwart voor 12 Sasha eruit gehaald, fles gegeven, om 0.00 zoenen en toen naar zolder met z'n drietjes om daar vuurwerk te kijken. Sasha keek zijn ogen uit.
Om kwart voor een was het knallen aardig afgenomen en heb ik hem weer in bed gelegd en hij viel zonder ook maar 1 kik te geven weer als een blok in slaap, tot 9 uur vanmorgen!

Toen vanmiddag nog visite van mijn schoonouders, die konden gisteren niet en daarna om 18.00 bij m'n ouders aan tafel aangeschoven. Lekker makkelijk!

Oh Vicky, we hebben vanavond ook binnen een uur mijn vader zijn schaatsen verkocht!
Wel sneu, ooit, lang geleden heeft hij ze nieuw gekocht, in Friesland bij die Viking-fabriek/importeur/dinges, 3 keer op geschaatst, toen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlang geen echt ijs meer en toen in 2002 een herseninfarct, en toen kon hij het dus niet meer. Te wankel op zijn benen. Nu, na heel veel wikken en wegen toch maar weg gedaan. Maar ja... hij had ze nog wel 10 jaar kunnen bewaren, schaatsen zal niet meer gebeuren.

En nu heb ik de mijne er ook maar op gezet dus. Ik pas geen van mijn schoenen meer, dus mijn schaatsen kan ik ook rustig vergeten. Ik ben benieuwd of iemand ze wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-01-2009 22:04:51 ]
pi_64566454
Gefeliciteerd alle verloofden!
BE, je klinkt echt zó vrolijk, schattig
Ik wil wel schaatsen kopen, welke maat?
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:05:05 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64566546
Mt 40, noren.
pi_64566613
Goede maat, maar als ik op noren sta val ik meteen om Je hebt me wel op een idee gebracht! * innepin gaat even marktplaats afstruinen...
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:08:23 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64566667
Haha, dan gaat het over.
Hopelijk zie je iets op MP.

Ik wacht voorlopig nog wel even tot Sasha het ijs op kan en dan kijk ik wel weer eens.
Ik had trouwens bijna wel die van mijn vader over kunnen nemen gezien mijn eigen nogal charmante maatje nu!
Hoewel, net niet geloof ik, ze zeggen toch altijd dat je schaatsen 1 maat te klein moet kopen...
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 22:42:24 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_64567855
Nee joh BE, psies pas, niet te klein en ook zeker niet te groot.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 januari 2009 @ 22:47:00 #147
13151 crew  Rewimo
pi_64567987
Babyfeet, wat leuk joh, gefeliciteerd!

En Lishe ook, weet niet meer of ik dat al gezegd had

Ik ga qltel maar eens gezelschap houden, moet morgen werken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_64568214
Lishe gefeliciteerd!
Babyfeet, jij ook!

Wij zitten al de hele dag in pyjama. Heeeeeeeerlijk! Echt even helemaal niets vandaag. Morgen komt er kraamvisite, en 's avonds nieuwjaarsdiner bij mijn vader . En zaterdag reunie van de zwangerschapsyoga, babies showen! Leuk leuk leuk! Daar heb ik echt zin in. En zondag verjaardag van mijn neefje, dus hele dag in Amsterdam.

Het nieuwe jaar begint lekker druk dus! Ik kan ook niet wachten tot mijn wond helemaal genezen is, en ik weer lekker kan gaan sporten en dingen mag dragen en weer mag stofzuigen!
pi_64568390
ticootje, ik weet niet of je inmiddels al iets geregeld hebt voor de hond. maar om welke week in februari gaat het precies? piet zou het geweldig vinden, en in sommige weken van februari is het rustig qua werk voor mij.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:02:07 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64568447
ik ben op oudjaar wezen schaatsen op natuurijs zo leuk, hoop zaterdag ook nog even te kunnen gaan schaatsen
pi_64572186
Ik ben eindelijk begonnen met m'n babyalbum. Vandaag alle foto's ingescand, alle losse blaadjes die er in zaten van het Groene Kruis enzo (per fles mochten er twee theelepels suiker in, 8 gram , voor kinderen van 4-7 maanden. 4 flessen per dag).

En de kaartjes met felicitaties Lekker retro. Ik ben alleen m'n geboortekaartje kwijt, dat moet ik nog zoeken.
En dan nog alle foto's bewerken, ruis eruit, vlekken eruit, kleuren corrigeren....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 07:16:57 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_64574105
babyfeet ook gefeliciteerd!! en wat een mooie ring Lishe!!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2009 @ 07:26:24 #153
13151 crew  Rewimo
pi_64574133
Ik heb helemaal geen zin om te werken

Gelukkig heb ik maandag vrij
pi_64574338
Gelukkg vannacht een redelijk goede nacht gehad. Amber is er uiteindelijk wel 1x uitgekomen maar ook weer gelijk in slaap gevallen.

Vandaag eindelijk de kerstboom weghalen. Dat ding staat me al een paar dagen in de weg maar ik mocht m nog niet weghalen van M. omdat Amber het zo leuk vind.. maar ik wil schoonmaken!!!

Amber wil ook oz graag schaatsen maar ik durf het ijs niet op, bang om te vallen en M. heeft hele zwakke enkelbanden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:33:07 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_64574380
hier gaat de boom ook weg vandaag, hoewel ie me zowaar nog niet in de weg staat
stormy waters...
sailin'
pi_64574402
Reinhilde, je klinkt echt stukken beter dan voor de kerst, super heb je je draai een beetje gevonden?

Wij hadden eergisteren de crematie van mij oma. Het was heel bijzonder! We hebben Sara meegenomen, zodat het ook voor haar begrijpelijk zou zijn. We hebben heel lang afscheid kunnen nemen van oma door een grove blunder van de uitvaartonderneming waren onze bloemen, die van mijn moeder en die van mijn tante (3 stukken) niet besteld. Er waren dus alleen maar wat bloemen van vrienden en bekenden, maar niets van de familie. Daardoor is de hele crematie 30 minuten later begonnen, omdat de uitvaartondernemer na heel veel gedoe, 3 andere bloemstukken heeft geregeld...zonder lint, en ook niet zo mooi... Het was zo verdrietig, geen bloemen voor mijn oma, mijn moeder en tante helemaal overstuur.... maar zo hebben we wel 30 minuten langer bij oma kunnen zitten
Sara vond het dus allemaal heel erg ok. Heeft oma aangeraakt en hele verhalen tegen haar gehouden. Tijdens de bijeenkomst van ze ook heel rustig, ze heeft gedanst op het ave maria, zo mooi en lief.
En nu is het ook echt voorbij voor d'r, ze kan er heel 'leuk' over vertellen, en vond het absoluut niet eng.

En verder gaat het zo zijn gangetje.... Vandaag maar een lekker stuk wandelen denk ik.

Oh en de kertsboom en alle kerstspullen heb ik gisteren weggehaald, ik werd er gek van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:50:00 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64574461
Op de eerste plaats de beste wensen voor 2009 van ons allemaal...

En verder we gaan straks op vakantie en volgens Fleur gaan we naar:

Duitseland, wat trouwens niet betekent dat je daar duizelijk wordt... en tot over 2 weken. Even lekker centerparcsen....
pi_64574798
Vanmiddag naar de WinterEfteling met de oudste draak
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:38:49 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64574885
Geniet ervan Chacama!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2009 @ 09:42:49 #160
13151 crew  Rewimo
pi_64574925
Fuente, wat een blunder zeg, die bloemen Sterkte nog!

Chaca, heel veel plezier! Geniet er maar lekker van met zijn allen

Ik ben onderweg naar mijn werk omgekeerd, het begon vreselijk te ijzelen Leve de laptop, nu kan ik thuis werken.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:00:10 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64575140
Wij wensen iedereen een geweldig 2009!!! Het gaat een mooi jaar worden

cattie sterkte met hoesten!
Chacama, veel plezier op vakantie. Ik hoop dat Jacob jullie veel tot dienst kan zijn
Lishe , trouwen, wat gaaf. Het is zo'n leuk feest. Ik kijk er nog steedsmet veel plezier op terug
Lekker douchen!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:02:17 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64575166
Jeetje Fuente, wat ongelofelijk slordig zeg...

Fijne vakantie Chacama
  Jubileum moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 10:04:17 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64575194
IJzelen?Brrr eng! Groot gelijk dat je omkeert.
Fuente wat een blunder joh jeetje zeg!
Chaca fijne vakantie!
Babyfeet gefeliciteerd

Hier is de boom er gisteren uitgegaan Hoewel hij de meiden nog niet in de weg stond vond ik het wel genoeg geweest. Als compromis staat de kerststal nog wel, en het kerstdorpje met verlichting op de vensterbank.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 januari 2009 @ 10:11:00 #164
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64575266
Hier is het wit
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64575408
Wij hebben oppas voor Tico!!!

Hij gaat een weekje logeren bij Innepin. Ik vind het echt super hoeveel mensen gewoon aanbieden om op een hond te passen. Terwijl we elkaar alleen van internet kennen. Echt super!
pi_64575839
Fuente wat een enorme blunder, wat verdrietig ook.

Chacama, heel veel plezier! Geniet ervan!

Mijn oom & tante zijn net op bezoek geweest, en we hebben een heel lief boekje gekregen voor Thomas: 'Jij bent de liefste'. Echt een heel mooi & lief boekje! Ik ga m vanavond al een gedichtje voorlezen eruit.

Ik zal het wel gemist hebben toen ik in Belgie zat, maar waar is Huup? Ik mis 'r!
pi_64576055
Fuente, wat een blunder...!

En jaaa, in februari krijgen wij Tico's Tico op bezoek! Helemaal leuk.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:36:35 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64576387
Ja Reinhilde!
Goed dat je het zegt. Ik bedacht het me gisteren ook. En toen had ik een database-error en toen heb ik de PC uit gezet en ben ik het weer vergeten te vragen.

Huupje, waar zit je joh? Je was eerst all over the place, en nu ben je zoek!
Is alles wel goed met je?
*PM en hyves aanslingert...
pi_64576471
Misschien vanwege haar verhuizing? Dat er nog geen internet is? Ik hoop dat alles goed is hoor!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:47:00 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64576711
Oh ja, dat zou nog wel kunnen idd. Ik heb alleen geen idee wanneer ze nou ging verhuizen.
Ze heeft als laatste op 2e kerstdag gepost.
Nou ja, we zullen het wel horen. Ik heb gePMd en een berichtje op haar hyves achtergelaten. Ik lijk wel een heuse stalker zo.
pi_64576740
De kerstboom is weer het huis uit en mijn huisje is weer helemaal schoon.. HEERLIJK

Alleen die laptop... nog ff en hij gaaf van 3 hoog naar beneden... Beeldscherm wil maar niet aanblijven.. flikkert elke keer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:49:17 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64576779
Ow irritant Vicky!

Ben je nu al voor de pret-echo geweest?
pi_64576828
nee morgen voor een geslachtsbepaling
om 8.45 uur Kan niet wachten..

En vandaag gaan we het wiegje bekjken/ophalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:55:16 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64576947
Spannend. Gelukkig wel morgenochtend al gelijk!
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:53 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_64577871
Fuente, wat een blunder, maar wat klink je verder tevreden.

Kom ik vanmorgen om 6:30 beneden liggen er 2 kindertjes op de bank te slapen Schijn ik vannacht tegen Cas gezegd te hebben dat ie maar naar beneden moest gaan, hij had eng gedroomd ik weet er echt niets van
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:30:52 #176
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64578191
Fuente, wat ontzettend vervelend is dat zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64578309
Huup is druk bezig in d`r huisje volgens mijn bronnen De aansluiting van the internetz zal nog wel op zich laten wachten
Saartje
pi_64578398
Pfff wat is het een gedoe om hulpmiddelen voor Tyler vergoed te krijgen zeg! Wat we nu nodig hebben kost zo'n 400,-. En volgens mij is dat niet eens voor de volledige tijd. Thuiszorg dacht het geregeld te hebben vanmorgen, dus niet.
Jullie hebben hier niks aan, maar moest het ff kwijt. Duimen maar dat het lukt!
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 14:39:28 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_64578495
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfff wat is het een gedoe om hulpmiddelen voor Tyler vergoed te krijgen zeg! Wat we nu nodig hebben kost zo'n 400,-. En volgens mij is dat niet eens voor de volledige tijd. Thuiszorg dacht het geregeld te hebben vanmorgen, dus niet.
Jullie hebben hier niks aan, maar moest het ff kwijt. Duimen maar dat het lukt!
Kan je dat niet beter zelf regelen met apotheek/verzekering/artsen?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:47:52 #180
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64578779
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!

Fuente wat stom zeg.. Erg treurig voor je moeder en tante en sneu dat zoiets zo moet verlopen.

Ingrid. Bummer! Hebben we jullie gisteren überhaubt wel gelukkig nieuwjaar enzo gewenst? Zoniet dan bij deze alsnog
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64578818
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Kan je dat niet beter zelf regelen met apotheek/verzekering/artsen?
Nou, de thuiszorg had de bestelling geplaatst. Normaal doen ze dat zo en is er geen probleem.
De apotheker is nu aan het bellen met verzekering, arts etc. we wachten het vandaag nog af. We hebben gelukkig genoeg spul voor het weekend. En als we het uitkoken voor de komende tijd zeker genoeg.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:02:09 #182
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_64579303
Hier ben ik weer!
Ik was, een pasar dagen bij, mijn gastgezin. Vanwehe Oud en Nieuw en omdat, mijn tante begraven is.
Nu ben ik bij, mijn opa en oma, lekker kokoskoeken bakken Ze zijn bijna, klaar.

Iedereen een goed 2009, gewenst!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:23:30 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64580049
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup is druk bezig in d`r huisje volgens mijn bronnen De aansluiting van the internetz zal nog wel op zich laten wachten
Ah ok. Dat is fijn om te horen.
pi_64580344
Ja het was echt stom.. maar goed.. verder was het een heel mooi afscheid gelukkig..

Ingrid, wat een gedoe! Hopelijk is het snel geregeld
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 januari 2009 @ 16:06:45 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64581595
vandaag heerlijk in Mondoverde rondgelopen, heb er gloeiwangen van gekregen
echt genoten, was leek t wel helemaal alleen daar!
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:08:08 #186
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64581647
Ik dacht toch echtdatik hier gepost had vanmorgen...

Fuentefijn dat het toch een mooi afscheid was.

Ingrid, misschien kunnen de mensen van MEE jullie helpen: http://www.mee.nl/nederland/
jullie hebben al zorgen genoeg aan je hoofd, gedoe over de vergoeding zit je zeker niet op tewachten.

Lishe en babyfeet gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!

Wij hebben de kerstboom op oudjaarsdag weg gedaan, de naalden én ballen vielen er uit. Nu is het weer opgeruimd en schoon in de huiskamer, klaar voor een baby!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64582896
Dank je voor de link Jelief.

Hopelijk lukt het nu dat de arts een machtiging met uitleg ondertekent dit opstuurt naar unive en dat hun accoord gaan. We wachten nu op telefoontje terug van de arts, of assistent. Lijkt me dat Unive het wel vergoed. Dit heeft hij gewoon nodig, als we niet (kunnen) spoelen komt hij weer terug in het ziekenhuis. DAt is voor unive ook weer duur. Hopelijk bekijken ze het zo.

Nu lekker bankhangen met Kim.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 januari 2009 @ 17:15:36 #188
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64584083
Hier staat de kerstboom nog vrolijk, ik vind het nog zo gezellig Misschien zondag toch maar opruimen, want als ik straks aan het werk ben, komt het er natuurlijk weer niet van.

Oh, en snoopy en Icicle: de KvK Den Haag geeft mooi geen champie! Ik kreeg pepermuntjes Maar goed, ik ben wel ingeschreven
pi_64584118
Yoni, wat goed gefeliciteerd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 17:37:51 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64585025
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:08 schreef Jelief het volgende:
Wij hebben de kerstboom op oudjaarsdag weg gedaan, de naalden én ballen vielen er uit. Nu is het weer opgeruimd en schoon in de huiskamer, klaar voor een baby!
je sig klopt niet meer
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:57:44 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64585807
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je sig klopt niet meer
Ha lady, hoest nog met jou nu?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 januari 2009 @ 17:59:02 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64585853
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ha lady, hoest nog met jou nu?
hoi, wilde je nog ff laten weten dat alles met Saar echt weer goed gaat
ze is zichzelf weer met al haar streken
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:03:59 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64586014
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoi, wilde je nog ff laten weten dat alles met Saar echt weer goed gaat
ze is zichzelf weer met al haar streken
Fijn!
'Stomme' beesten soms: ze laten je zo hard schrikken en ze kunnen zo weinig hebben.
Maar fijn dat Saar weer konijnenstreken uithaalt.
Ik mis mijn konijnen soms wel nog
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:05:24 #194
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_64586050
Iedereen een goed 2009 toegewenst!

Gisteren een rondje [schoon-]familie gehad met nieuwjaarwensen, tussendoor de kids weer naar mams gebracht en nu lekker genieten van mijn laatste vrije dag. Morgen weer werken, dat zal wel tegenvallen.

was vanmiddag ook aan het treuzelen, omdat hij niet weg wilde. Hij moest eigenlijk eerder vertrekken om zijn nieuwe stempelkaartjes, dienstregeling en dienstrooster op te halen, maar was net op tijd weg om nog op tijd te kunnen beginnen.

We hebben sinds vanochtend een buurjongetje:: Thijs .
Jongste zal wel een gat in de lucht srpingen als hij zondag weer thuiskomt. De afgelopen 2,5 jaar zijn er hier in de familie en bij vrienden en bekenden maar liefst 5 meiden geboren. Ons statisticus vond het onlogisch dat er weer een meisje geboren zou worden. Volgens hem kon het niet anders dan dat we een buurjongen zouden krijgen.

Geheel volgens traditie blijft onze boom hier staan tot Driekoningen. Woensdag is vrij en mag hij de boel weer afbreken. Dan is het ook kerstbomen inzamelen op het plein achter ons huis, dus hoeven we er niet veel moeite voor te doen om er vanaf te komen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:49:25 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64587442
Ik ben ook opgegroeid met de traditie om de boom te laten staan tot Driekoningen, maar ik heb die traditie vaarwel gezegd. Dus vandaag is de boom eruit gegaan. Wel jammer, het was echt een goede boom. Hij viel nauwelijks uit. Ik wil hem buiten nog wel een kans geven, maar ik vrees dat hij de vrieskou niet gaat overleven.
Elk jaar geef ik mijn Kerstbomen een kans buiten en in de 11 jaar dat we hier nu wonen heeft slechts één boom het gered.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_64588056
de boom was er hier al 3e kerstdag uit. Andere versieringen hangen nog wel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 januari 2009 @ 19:09:29 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64588224
hier staat hij ook nog, ik heb m opgetuigd, eens kijken of ik mijn ouders zo gek krijg of zij m aftuigen, daar heb ik altijd zo'n hekel aan
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:30:26 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_64589089
Yoni, gefeliciteerd!

De kerstboom is hier gisteren de deur uit gegaan en de box is daarna op de zelfde plek opgezet.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:31:05 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64589110
Yoni gefeliciteerd!

Hier staat e boom midden in de huiskamer om opgeruimd te worden (hij stond in een hoek mooi te zijn, maar dan moet ik op de bank staan de hele tijd om af te tuigen). Wmb hoort hij ook tot Driekoningen te staan, dan mogen de koningen ook pas de kerststal in (die poppetjes moet ik ook nog zoeken natuurlijk ) maar ik vind het wel lekker als met Tijn z'n verjaardag alles weg is en we met visite nergens last van hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 19:36:36 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64589315
Ik heb vandaag mijn verjaardagskadootje vast gehad, 2 maanden te vroeg but who cares. Ik zit op de bank met mijn EEE-tje op schoot
We kregen een beetje geld terug van de energierekening dus het kon, voor het weer opgaat aan boodschappen enzo.
Geweldig dit, moet alleen even heel erg mijn nagels kortwieken
Ow en Viev hij is niet roze, ze hadden alleen zwart en ik wilde niet meer wachten.

Yoni gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')