Denk dat mijn zus dat super zou vinden, alleen woont ze in Utrecht.....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef Ticootje het volgende:
***oproep***
Ik zoek iemand, omgeving den haag, die een weekje op een superlieve golden retriever wilt passen. Hij is echt heel lief, kan bij kinderen en andere huisdieren zoals andere honden en katten en zelfs konijnen. Ik zoek dus, een beetje wanhopig, oppas voor een week in februari. Kan iemand mij helpen?
Wat rot toch voor Eva en jullie. Hopelijk is het vuurwerk nu helemaal afgelopen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:10 schreef Lois het volgende:
Oe woonden we maar dichterbij Tico, en was Eva maar niet zo bang voor honden, dan had ik het zo gedaan, maar ja daar koop je niks voor he.
Karin wat een toestand, en snoopy wat een mazzel
Eva is met wat moeite naar haar eigen bedje gegaan en nu gaan ze hier ineens weer vuurwerk laten knallen![]()
Ik hoop dat ze eindelijk in slaap kan vallen nu, het was weer een erg angstige dag voor haar.
check hier nog zo'-eentje, k had je graag geholpen Ticooquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Denk dat mijn zus dat super zou vinden, alleen woont ze in Utrecht.....
Ja hoor. Hij kan heel goed alleen zijn, sloopt niets. Maar maximaal 8 uur, anders is het wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Memmel het volgende:
Tico, ik wil het wel even met mijn man overleggen, maar kan de hond ook alleen zijn overdag?
ik snap hem ook wel, die wil natuurlijk het liefst niet op 1 januari komen opdraven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef DJMO het volgende:
arme amber en evaen ook balen voor jou karin, k hoop dat je verzekering gewoon alles vergoed, dus ook voorijkosten, en wat een flauwekul dat hij het te druk heeft, heeft hij geen collega's dan ofzo
Kan je dat niet beter zelf regelen met apotheek/verzekering/artsen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfff wat is het een gedoe om hulpmiddelen voor Tyler vergoed te krijgen zeg! Wat we nu nodig hebben kost zo'n 400,-. En volgens mij is dat niet eens voor de volledige tijd. Thuiszorg dacht het geregeld te hebben vanmorgen, dus niet.
Jullie hebben hier niks aan, maar moest het ff kwijt. Duimen maar dat het lukt!
Nou, de thuiszorg had de bestelling geplaatst. Normaal doen ze dat zo en is er geen probleem.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter zelf regelen met apotheek/verzekering/artsen?
Ah ok. Dat is fijn om te horen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup is druk bezig in d`r huisje volgens mijn bronnenDe aansluiting van the internetz zal nog wel op zich laten wachten
je sig klopt niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:08 schreef Jelief het volgende:
Wij hebben de kerstboom op oudjaarsdag weg gedaan, de naalden én ballen vielen er uit. Nu is het weer opgeruimd en schoon in de huiskamer, klaar voor een baby!
hoi, wilde je nog ff laten weten dat alles met Saar echt weer goed gaatquote:
Fijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi, wilde je nog ff laten weten dat alles met Saar echt weer goed gaat
ze is zichzelf weer met al haar streken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |