Kan je dat niet beter zelf regelen met apotheek/verzekering/artsen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfff wat is het een gedoe om hulpmiddelen voor Tyler vergoed te krijgen zeg! Wat we nu nodig hebben kost zo'n 400,-. En volgens mij is dat niet eens voor de volledige tijd. Thuiszorg dacht het geregeld te hebben vanmorgen, dus niet.
Jullie hebben hier niks aan, maar moest het ff kwijt. Duimen maar dat het lukt!
Nou, de thuiszorg had de bestelling geplaatst. Normaal doen ze dat zo en is er geen probleem.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter zelf regelen met apotheek/verzekering/artsen?
Ah ok. Dat is fijn om te horen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup is druk bezig in d`r huisje volgens mijn bronnenDe aansluiting van the internetz zal nog wel op zich laten wachten
je sig klopt niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:08 schreef Jelief het volgende:
Wij hebben de kerstboom op oudjaarsdag weg gedaan, de naalden én ballen vielen er uit. Nu is het weer opgeruimd en schoon in de huiskamer, klaar voor een baby!
hoi, wilde je nog ff laten weten dat alles met Saar echt weer goed gaatquote:
Fijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi, wilde je nog ff laten weten dat alles met Saar echt weer goed gaat
ze is zichzelf weer met al haar streken
mini-laptopquote:
hoeveel inch heb je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
Verwacht alleen even geen grote lappen tekst van mij want het tikken gaat nog erg langzaam
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Lois het volgende:
10 hoor ik hier naast meJoh het maakte mij niks uit, ik wilde er 1 met windows. Toen liet Vivi mij van de week een lieve roze zien en toen waren specs niet meer belangrijk, ik wilde een roze
![]()
Daarna weer tot bedaren gekomen en uiteindelijk deze uitgekozen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Lois het volgende:
Ik heb vandaag mijn verjaardagskadootje vast gehad, 2 maanden te vroeg but who cares. Ik zit op de bank met mijn EEE-tje op schoot
We kregen een beetje geld terug van de energierekening dus het kon, voor het weer opgaat aan boodschappen enzo.
Geweldig dit, moet alleen even heel erg mijn nagels kortwieken
Ow en Viev hij is niet roze, ze hadden alleen zwart en ik wilde niet meer wachten.
Yoni gefeliciteerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
Kijk nou Rocka
[ afbeelding ]
en nu ga ik bubbelen
En als je straks echt jarig bent kun je nog een leuke skin voor je Eeepc vragenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Lois het volgende:
10 hoor ik hier naast meJoh het maakte mij niks uit, ik wilde er 1 met windows. Toen liet Vivi mij van de week een lieve roze zien en toen waren specs niet meer belangrijk, ik wilde een roze
![]()
Daarna weer tot bedaren gekomen en uiteindelijk deze uitgekozen.
En terecht!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Lois het volgende:
Gaaf Macka!
Ik zag die roze plaid skin en begon verrukt te gillen "die past bij mijn tasje!!" (roze burberry handtas)![]()
Nu zit jeroen me keihard uit te lachen....
nah.. ik blijf je laarzen toruwens wel mooi vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Lois het volgende:
Is dit nu wat ze noemen een geschokte stilte???
ik niet, want ik zit ondertussen te nagellakkenstempelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Lois het volgende:
Ah valt mee Mous is niet geschokt te krijgenIk zal eens een foto maken als ik weer eens in een rokje loop....
Nee die hadden ze zélf zeker opgeslurpt gisteren!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Yoni het volgende:
Oh, en snoopy en Icicle: de KvK Den Haag geeft mooi geen champie! Ik kreeg pepermuntjesMaar goed, ik ben wel ingeschreven
![]()
mét handtas danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Lois het volgende:
Ah valt mee Mous is niet geschokt te krijgenIk zal eens een foto maken als ik weer eens in een rokje loop....
Nee, niet in de zin van 'weg met vakantie'.quote:
behoorlijk. Ze stond net op de deur te bonken en wilde al weer ons bed in, maar ik heb d'r direct naar d'r eigen bed gedirigeerd. Anders krijgen we d'r nooit meer in d'r eigen bed. Maar ze was helemaal overstuur... mama ik hoor vuurwerk, ik ben bang.. Naar buiten durft ze wel alleen met slapen 's avonds is ze doodsbang. Hoop dat het snel over is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Lois het volgende:
Ah Vicky wat rot he? Wij hebben Eva vandaag over de drempel moeten sleuren want die durft nog steeds niet naar buiten. Huilen joh, ik voelde me zo'n beul
ziet er al heel netjes uit!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Webkim het volgende:
Ik vind vuurwerk nog steeds best eng.![]()
Stiekem nog even een ogen update:
Mijn oogs vandaag.
En nog een.
Of je refresht even voor je iets stoms zegt BE...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, jij topic-killer, niemand weet meer wat ze zeggen moeten!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef dutchie het volgende:
Webkim.![]()
Ongelukje gehad met vuurwerk begrijp ik?
bijfluistert: ooglidcorrectiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het dus nog veel erger is geweest?
Doe dan Australie, daar is het ook lekker warm.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef dutchie het volgende:NEE!
Onze Web?
Wat een kut-opmerking van mij dan zeg.![]()
Mag ik gewoon even heel diep onder een steen kruipen, onder de grond, richting China dan ofzo?
Ik zit weer een beetje meer rechtop maar na elk half uur rondkijken, moet ik even slapen om bij te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki, hoe is het eigenlijk met de ziekenboeg bij jullie thuis?
Wacht inderdaad nog maar even je bent nog niet beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
... Kerst & Nieuw...
Oh, ik heb er nog een paar gekregen van moeders de oma vandaag! Helemaal vergeten. En ook ananas-flappersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef dutchie het volgende:
Maneki. Appelbeignets zijn nog het hele jaar acceptabel en vaak ook lekkerder.
Heerlijke humor he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef bixister het volgende:
zitten jullie ookSjakie & de Chocoladefabriek
te kijken?
hier net Ice Age II gekekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef bixister het volgende:
zitten jullie ookSjakie & de Chocoladefabriek
te kijken?
Ja, mijn bips is door de helftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
Oeh Rocka, dat is niet zo mooi. Niks gebroken?
Nee ik kijk geen Sjakie. De DVD ligt hier wel.
We hebben nog wat in te halen, grapjasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef sjak het volgende:
[..]
Wacht inderdaad nog maar even je bent nog niet beter![]()
Sterkte
Kun jij Italiaans schrijven?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef sjak het volgende:
Kent iemand trouwens nog een goed online woordenboek NL-IT / IT-NL?
Heb sinds kort weer wat contacten met vroeger, alleen is het bijna 20 jaar geleden dat ik Italiaans heb geschreven ik mis hier en daar dus wat woorden
De prisma heb ik hier wel liggen maar ik heb geen zin om met een woordenboek bij de computer te gan zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kun jij Italiaans schrijven?Geweldig!
![]()
Kun je het ook spreken?
Ik wil in de toekomst (waarschijnlijk komende september) een cursus Italiaans gaan volgen. Ik ben echt gek op Italie![]()
Ik weet btw geen goed online woordenboek maar ik heb zelf de Prisma woordenboeken NL-IT / IT-NL gekregen, dus als je eens iets moet weten en je kan het online niet vinden dan stuur maar een PM ofzo...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef dutchie het volgende:
Webkim.![]()
Ongelukje gehad met vuurwerk begrijp ik?
ikheb nog wel een rol beschuit voor jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me toch een vreetbui ineens!![]()
Heb al m&m's op, en nu net 2 beschuitjes met kaas, maar die smaken altijd naar mee. En we hebben er niet meer. Er is nog wel chips, en een hele fruitschaal vol lekker fruit en... en... Ik heb trouwens ook wel dorst. Mss moet ik eerst maar eens wat drinken.
En een dagboek kopen, is mss ook wel een idee.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
En een dagboek kopen, is mss ook wel een idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |