quote:Op woensdag 31 december 2008 20:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb er nog één overigens, en dat is vaker te gaan thermaalbadderen. Was een goede vriend van mij het mee eens, dus er staat meteen een afspraak voor overmorgen
ik zou t niet op mn eerste date willen horenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die twee voornemens kun je natuurlijk ook prima combineren
.
Maar ik vond hem nu wel gepast eigenlijk...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij heeft altijd plagiaat grappen
Goh, heb je zin om een keer lekker relaxed met mij te gaan thermaalbadderen?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die twee voornemens kun je natuurlijk ook prima combineren
.
Oh, oke.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou t niet op mn eerste date willen horen
rijst bijna de pan uitquote:Op woensdag 31 december 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien...is de mix al aan het rijzen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou t niet op mn eerste date willen horen
Er loopt voor de zekerheid hier al een recorder mee. Just in case.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is bang dat dr peecee vastloopt straksjes
doet ie wel vaker de laatste tijd
installeer dat kreng dan is opnieuwquote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is bang dat dr peecee vastloopt straksjes
doet ie wel vaker de laatste tijd
Als je haar al een keer wat schaarser gekleed gezien hebt bedoel je?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh, maar als je een paar stapjes verder bent
.
nuquote:Op woensdag 31 december 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
installeer dat kreng dan is opnieuw
En dan meteen met Windows XP ipv Vistaquote:Op woensdag 31 december 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
installeer dat kreng dan is opnieuw
idd, of op een dag die speciaal is en er evt war meer schaarser gekleedheid kan volgenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je haar al een keer wat schaarser gekleed gezien hebt bedoel je?
Dat dusquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je haar al een keer wat schaarser gekleed gezien hebt bedoel je?
neeh...ben heel blij met mn vista...XP heb ik al gehadquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
En dan meteen met Windows XP ipv Vista
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
Domien, log even in op die PC voor C., kan ze ook even internetten. Ze zit nu naar een saai inlogschermpje te kijken...
Dan moet je ook niet zeuren over vastlopersquote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...ben heel blij met mn vista...XP heb ik al gehad
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie is C.
oh wacht...girlfriend![]()
die heb ik pas sinds 2-3 maanden terwijl ik mn peecee met vista al wat langer hebquote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren over vastlopers
Windows 7 is uitgelekt, misschien is dat wat?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...ben heel blij met mn vista...XP heb ik al gehad
en dat is een nieuwe ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Windows 7 is uitgelekt, misschien is dat wat?
Eerst maar wachten tot 'ie officieel uitkomt, wat er nu is uitgelekt is de testversie; synoniem voor Microsoftquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat is een nieuwe ofzo?
hallow, alsof ik de techneut ben![]()
![]()
Ja. Maar de uitgelekte versie is een bèta, oftewel een testversie die nog lang niet klaar is, dus blijf maar lekker bij Vista plakken tot in de loop van 2009quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
zou wel is handig zijn als iemand dat zou zijn thuis je klaagt er al zolang overquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
dat ie soms op tilt ging met bluescreen enz zijn we al achter gekomen, foute software van de nieuwe muis die ik heb. Dat windows soms helemaal vastloopt en ik een uur moet wachten voor dat ding überhaubt een foutmelding geeft is me een raadselquote:Op woensdag 31 december 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou wel is handig zijn als iemand dat zou zijn thuis je klaagt er al zolang over
Heeft iemand de uitleg van Michiel nog ergens op audio... Die is ook meesterlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:47 schreef Intrepidity het volgende:
fokked up kids? die uitleg wordt gewoon nog steeds gehanteerd?![]()
oeh! MARSquote:Op woensdag 31 december 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft iemand de uitleg van Michiel nog ergens op audio... Die is ook meesterlijk.
Zullen we Kids of Mars dan maar aanvragen!
We zijn geen lid meer van de FOK-nieuwsbrief.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:47 schreef Intrepidity het volgende:
Mars!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft iemand de uitleg van Michiel nog ergens op audio... Die is ook meesterlijk.
Zullen we Kids of Mars dan maar aanvragen!
I remember jaquote:Op woensdag 31 december 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
blijft de historische betekenisquote:Op woensdag 31 december 2008 20:47 schreef Intrepidity het volgende:
Ik wist niet dat er een 2008 versie was... Die originalequote:82. Gusto - Disco's Revenge 2008
Ik las het. En "genoot" er weer vanquote:Op woensdag 31 december 2008 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I remember ja.
Veenstra reageerde nog ff op me @ twitter toen ik 'm nog ff wees op z'n 9 Crimes-versie.
jah mn nieuwjaarswens aan je op de radio voorgelezen door Domienquote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Moest Nova even uitlaten, ze liep te piepen...
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijft de historische betekenis
quote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief wordt gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep doet. De naam wordt vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck.
Een veel voorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids". Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, echter dit idee is net zo snel weer verworpen als bedacht.
Dan luister ik dat strakjes even terugquote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah mn nieuwjaarswens aan je op de radio voorgelezen door Domien
Hoe gaat het met Nova?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Moest Nova even uitlaten, ze liep te piepen...
Ej !quote:
Nog steeds redelijk. De DA zag geen reden om haar wéér medicijnen te geven, maar wil haar wel goed in de gaten blijven houden.quote:
Happy New Year (alvast)quote:Op woensdag 31 december 2008 20:59 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo. Fijne avond! Geniet van Sandstorm!!
Moby - Disco Lies. Ben echt fan van die plaatquote:Op woensdag 31 december 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
Tracklist 3FM Yearmix 2008
1. Coldplay ft Jay-Z - Lost
2. Jay Z - Roc Boys
3. The Opposites - Vandaag
4. Shwayze - Buzzin'
5. M.I.A. - Paper Planes
6. NAS - Hero
7. De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
8. Kanye West & Chris Martin - Homecoming
9. Amy Macdonald - This Is The Life
10. The Script - We Cry
11. Snoop Dogg - My Medicine
12. Alphabeat - Fascination
13. Robyn - Handle Me
14. Queens Of The Stone Age - Make It With Chu
15. Everlast - Folsom Prison Blues
16. Kate Nash - Pumpkin Soup
17. Jamie Lidell - Little Bit Of feel Good
18. Reverend And The Makers - Open Your Window
19. Ilse Delange - So Incredible
20. Missy Elliot - Ching A Ling
21. Kid Rock - All Summer Long
22. Maroon 5 & Rihanna - If I Never See Your Face Again
23. Alphabeat – Boyfriend
24. Mark Ronson ft Amy Winehouse - Valerie
25. Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
26. Shantel - Disko Boy
27. Adele - Cold Shoulder
28. Robin Thicke - Magic
29. Lenny Kravitz - Love Love Love
30. Gym Class Heroes - Cookie Jar
31. Kraak & Smaak - Squeeze Me
32. Racoon - Clean Again
33. Sonny J & Donna Hightowers - Handsfree
34. Keane - Spiralling
35. Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Me
36. Hercules & Love Affair - Blind
37. Madonna - 4 Minutes
38. Metallica - Day That Never Comes
39. AC/ DC - Rock 'n Roll Train
40. Moby - Disco Lies
41. Justice - DVNO
42. Snoop Dogg - Sexual Eruption
43. Roisin Murphy - Let Me Know
44. Santogold - L.E.S. Artistes
45. Novastar - Because
46. Kanye West - Love Lockdown
47. Estelle - American Boy
48. Stereo MC's - Black Gold
49. Sneaky Sound System - Pictures
50. The Verve - Love Is Noise
51. Junkie XL - More
52. Jeugd Van Tegenwoordig - Dat Vind Je Leuk He
53. Extince - Repper-De-Klep
54. Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
55. Sarah Bareilles - Love Song
56. Robin S - Show Me Love 2008
57. Alain Clark - Blow Me Away
58. Rihanna - Disturbia
59. David Guetta - Delerious
60. SIA - Girl You Lost To Cocaine
61. Alex Gaudino - Watch Out
62. Milow - Ayo Technology
63. The Partysquad - Stuk
64. Roisin Murphy - You Know Me Better
65. Ron Carroll - Walking Down The Street
66. Kylie Minogue - Wow
67. Pink - So What
68. Calvin Harris - Acceptable In The 80s
69. AKA The Junkies - Konijntje
70. Utah Saints - Something Good 2008
71. Hot Chip - Ready For The Floor
72. Jean Claude Ades - Shing A Ling
73. Atlantic Ocean - Waterfall 2009
74. Duffy - Mercy
75. Eric Prydz - Pjanoo
76. Junkie XL - Cities In Dust
77. Snow Patrol - Take Back The City
78. Booty Luv - Dance Dance
79. Christina Aguilera - Keeps Getting Better
80. Ida Engberg - Disco Volante
81. Guru Josh Project - Infinity 2008
82. Gusto - Disco's Revenge 2008
83. Rio - Shine On
84. Freemasons - When You Touch Me
85. Madcon - Beggin'
86. The Chemical Brothers - Midnight Madness
87. Kate Perry - I Kissed A Girl
88. Polarkreis 18 - Allein Allein
89. The Killers - Human (Armin Van Buuren Remix)
90. Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In And Out Of Love
91. Coldplay - Viva La Vida
92. Voicst - Every Day I Work On The Road
93. Duffy - Rain On Your Parade
94. Anouk - If I Go
Bedankt! jij ook een fijne avond en een gelukkig 2009quote:Op woensdag 31 december 2008 20:59 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo. Fijne avond! Geniet van Sandstorm!!
the dark Knightquote:Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef -Hans- het volgende:
VET !!!!!!! intro van The Dark Night
And here we go !!!!!
Geilquote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Recorder loopt, (320 kbit met de AC+ stream)
is dat veel? 320 kbit? wat heeft een normaal mens op zn puter?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
gezelliequote:Op woensdag 31 december 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroeg van een vriend van me. Heerlijk avond met Dj Vinils en Dj Bart.
Hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ga er vandoor. Fijne jaarwisselling, allen.
doei Roeliequote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat liefquote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga hem op usenet posten, Eliza, ik heb je hyve als link erbij gezet.
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jij ok alvast hè!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hetzelfde. Nog een gelukkig en gezond 2009 toegewenst.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
AAC+ stream is toch maar 64kbps? Wat is dan het nut van opnemen op 320?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Misschien encode hij de AAC+ stream naar 320kbps MP3.. is redelijk vergelijkbaar volgensmij..quote:Op woensdag 31 december 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AAC+ stream is toch maar 64kbps? Wat is dan het nut van opnemen op 320?
* Sirolf kan atm niet luisteren. Zit bij familie.
Denk dan eerder dat de reclame van Samsung bezig is...quote:Op woensdag 31 december 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Robin Thicke - Magic heb ik nooit echt leuk gevonden.
lolquote:Op woensdag 31 december 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Denk dan eerder dat de reclame van Samsung bezig is...
Wat te denken van nummer 36: Hercules & Love Affairquote:Op woensdag 31 december 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
34. Keane - Spiralling35. Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Me
Jammer dat Madonna er doorheen zit....quote:Op woensdag 31 december 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van nummer 36: Hercules & Love Affair
Overigens een rare combi. Dadelijk eens goed luisteren!quote:44. Santogold - L.E.S. Artistes
45. Novastar - Because
46. Kanye West - Love Lockdown
47. Estelle - American Boy
Daarom is het ook radio, gekkiequote:Op woensdag 31 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
En dan de overgang naar Justice - DVNO. Niet te filmen dit![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die jaarmix is pure fail, geen Kings of Leon - Sex On Fire, geen Jason Mraz - I'm Yours.
De overgang van Kanye West naar American Boy vond ik bijzonder zwak.. Minpuntje..quote:Op woensdag 31 december 2008 21:32 schreef Intrepidity het volgende:
Matig stukje dit vind ik.. beetje abrupte overgangen
mn man zoenen en daarna vuurwerk kijken achter t raam *te koud buiten*quote:Op woensdag 31 december 2008 21:35 schreef sandesh het volgende:
En mensen. Wat gaan jullie allemaal doen rond 00.00?
Vreselijk slecht en goedkoop gedaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:37 schreef Intrepidity het volgende:
Zo'n verschrikkelijk matig nummer dat show me love
Ik dacht die wel goed zou zijn...quote:Op woensdag 31 december 2008 21:35 schreef Intrepidity het volgende:
Is het ook vanwege de matige champagne dat het je ex-baas is?
Klopt "origineel" is beter:quote:Op woensdag 31 december 2008 21:37 schreef Intrepidity het volgende:
Zo'n verschrikkelijk matig nummer dat show me love
Die is vet ja !quote:Op woensdag 31 december 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
With my Nikies on!
Daar hebben ze toch ook die Joran remix op gemaakt?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
With my Nikies on!
En so truequote:Op woensdag 31 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is vet ja !
Flow in de plaat is zo!
Henk westbroekquote:Op woensdag 31 december 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die gene die dat roept, heeft iets in zn stem wat weg heeft van Gerard zn stem
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeuh ! hoor die overgang naar Konijntje. Het past ook precies
Die overgang was geniaal ja, dat welquote:Op woensdag 31 december 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeuh ! hoor die overgang naar Konijntje. Het past ook precies
* -Hans- wappert een partij vrolijk meequote:Op woensdag 31 december 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft klotsende oksels
zit me hier toch een partijtje met mn armen te wapperen
Ze doen rare dingen: De mens....quote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ze kappen toch niet zomaar een mix af omdat ie t niet haalt?
Halen ze wel.. al is het elk jaar wel bijzonder krap. Denk dat ze de reclame skippenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ze kappen toch niet zomaar een mix af omdat ie t niet haalt?
Gelukkig zit Giel er nietquote:Op woensdag 31 december 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze doen rare dingen: De mens....
Je weet nooit.. Maar ik verwacht van niet..
ik had er persoonlijk voor gezorgd (als ie er wel bij was) dat die puistekop met zn fikken van de knopjes afbleefquote:
Nog even volhouden Eliza !quote:Op woensdag 31 december 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wappert nog met de armen
*hijg puf steun*
Hoeveel ongeveer? hier is 'ie al 125 MBquote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
t bestand wat ik heb opgenomen is voorlopig niet groter dan een TIF-foto
52mbquote:Op woensdag 31 december 2008 21:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoeveel ongeveer? hier is 'ie al 125 MB
Het is niet de beste mix ooit gehoord. Maar ik heb wel echt heerlijk genoten van deze....quote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef Intrepidity het volgende:
matige overgangplaten passen niet echt bij elkaar
En als ze dan die domme reclame skippen....quote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Erg jammer want door Duffy kon je Anouk al horen. Met 1 min extra was het gelukt.
Dat is altijd zo'n zandstorm geluid. Mis je niet heel veel aan, maar verdomd jammer dat er net te weinig tijd was.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Het was maar Anouk, die werd geskipt... Maar misschien had Sander nog een einde....
Hetzelfde. Een gelukkig, muzikaal en gezond 2009 toegewenst.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Intrepidity het volgende:
Kut![]()
Nouja, ik ga m'n ma maar verblijden met mijn gezelschap.. Fijne jaarwisseling allemaal
Ik snap dat ook echt niet. Zeker de reclame van H&M met dat stomme mens ' oh, je bent al weg! '. Draai dan na het nieuws een langer reclameblokquote:Op woensdag 31 december 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En als ze dan die domme reclame skippen....
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten... Douchen en weg!
Iedereen een fijne wisseling van 2008 -> naar -> 2009.
Heel erg fijne en goede jaarwisseling en dat geldt ook voor L - Lquote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Intrepidity het volgende:
Kut![]()
Nouja, ik ga m'n ma maar verblijden met mijn gezelschap.. Fijne jaarwisseling allemaal
Ik ook niet. Ik heb die reclame wel te vaak gehoord. Ik ken hem nu wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet. Zeker de reclame van H&M met dat stomme mens ' oh, je bent al weg! '. Draai dan na het nieuws een langer reclameblok
EDITORS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prettige jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Oh, deze luister ik nog even mee....
Jij ook bedankt! 10e zal ik zeker onthouden..! kan alleen niks belovenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks Hans! U ook...
En als je de 10de niks te doen hebt...
Het slaat gewoon nergens op want het is oudejaarsavond en dan denkt dat mens dat we nu naar de H&M gaan om kleding te scoren. Op maandagochtend (06:00) hoorde ik die reclame ook al. Echt te kansloos gewoon.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb die reclame wel te vaak gehoord. Ik ken hem nu wel.
PRettige jaarwisseling en een gelukkig, muzikaal en gezond 2009,quote:Op woensdag 31 december 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:doeii mensen die nu gaan...heel goede jaarwisseling
![]()
![]()
Thank you very Muts.quote:
quote:
dank jequote:
Voordat ik iedereen vergeet begin ik alvastquote:Op woensdag 31 december 2008 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank je
ik zit overigens nog gewoon in 2008 hoor
Ik hoop dat 'ie ergens op z'n geheel komt, want ik vind het eigenlijk jammer van 3FM.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb Sander gemaild en gesmeekt of ik de mix in zn geheel kan horen.
Fijne jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:46 schreef sandesh het volgende:
Hey mensen ik ga naar het café. Allemaal een fijne avond toegewenst en een gelukkig nieuw jaar!![]()
![]()
![]()
quote:
Goed om te horen, want ik vergeet te kijkenquote:
Tot volgend jaarquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:00 schreef Briggy het volgende:
[..]
Goed om te horen, want ik vergeet te kijken
zit mobiel hoeveel posts nog ?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:01 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd, of het nieuwe topic in 2008 is, of toch in 2009!
komt wel dicht dit jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit mobiel hoeveel posts nog ?
dan moeten we heel langzaam gaan postenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:04 schreef gerbenp het volgende:
Nog 6 als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |