* -Hans- wappert een partij vrolijk meequote:Op woensdag 31 december 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft klotsende oksels
zit me hier toch een partijtje met mn armen te wapperen
Ze doen rare dingen: De mens....quote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ze kappen toch niet zomaar een mix af omdat ie t niet haalt?
Halen ze wel.. al is het elk jaar wel bijzonder krap. Denk dat ze de reclame skippenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ze kappen toch niet zomaar een mix af omdat ie t niet haalt?
Gelukkig zit Giel er nietquote:Op woensdag 31 december 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze doen rare dingen: De mens....
Je weet nooit.. Maar ik verwacht van niet..
ik had er persoonlijk voor gezorgd (als ie er wel bij was) dat die puistekop met zn fikken van de knopjes afbleefquote:
Nog even volhouden Eliza !quote:Op woensdag 31 december 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wappert nog met de armen
*hijg puf steun*
Hoeveel ongeveer? hier is 'ie al 125 MBquote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
t bestand wat ik heb opgenomen is voorlopig niet groter dan een TIF-foto
52mbquote:Op woensdag 31 december 2008 21:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoeveel ongeveer? hier is 'ie al 125 MB
Het is niet de beste mix ooit gehoord. Maar ik heb wel echt heerlijk genoten van deze....quote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef Intrepidity het volgende:
matige overgangplaten passen niet echt bij elkaar
En als ze dan die domme reclame skippen....quote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Erg jammer want door Duffy kon je Anouk al horen. Met 1 min extra was het gelukt.
Dat is altijd zo'n zandstorm geluid. Mis je niet heel veel aan, maar verdomd jammer dat er net te weinig tijd was.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Het was maar Anouk, die werd geskipt... Maar misschien had Sander nog een einde....
Hetzelfde. Een gelukkig, muzikaal en gezond 2009 toegewenst.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Intrepidity het volgende:
Kut![]()
Nouja, ik ga m'n ma maar verblijden met mijn gezelschap.. Fijne jaarwisseling allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |