die heb ik pas sinds 2-3 maanden terwijl ik mn peecee met vista al wat langer hebquote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren over vastlopers
Windows 7 is uitgelekt, misschien is dat wat?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...ben heel blij met mn vista...XP heb ik al gehad
en dat is een nieuwe ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Windows 7 is uitgelekt, misschien is dat wat?
Eerst maar wachten tot 'ie officieel uitkomt, wat er nu is uitgelekt is de testversie; synoniem voor Microsoftquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat is een nieuwe ofzo?
hallow, alsof ik de techneut ben![]()
![]()
Ja. Maar de uitgelekte versie is een bèta, oftewel een testversie die nog lang niet klaar is, dus blijf maar lekker bij Vista plakken tot in de loop van 2009quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
zou wel is handig zijn als iemand dat zou zijn thuis je klaagt er al zolang overquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
dat ie soms op tilt ging met bluescreen enz zijn we al achter gekomen, foute software van de nieuwe muis die ik heb. Dat windows soms helemaal vastloopt en ik een uur moet wachten voor dat ding überhaubt een foutmelding geeft is me een raadselquote:Op woensdag 31 december 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou wel is handig zijn als iemand dat zou zijn thuis je klaagt er al zolang over
Heeft iemand de uitleg van Michiel nog ergens op audio... Die is ook meesterlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:47 schreef Intrepidity het volgende:
fokked up kids? die uitleg wordt gewoon nog steeds gehanteerd?![]()
oeh! MARSquote:Op woensdag 31 december 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft iemand de uitleg van Michiel nog ergens op audio... Die is ook meesterlijk.
Zullen we Kids of Mars dan maar aanvragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |