"Even" iemand regelen die ook puur alleen voor de seks gaat & klaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
LOL, i get the point.
Met "gebruiken" bedoel ik niet voor 1x he, ik bedoel iemand aan het lijntje houden puur voor de sex. Zelfs ik vind dat not done indien de ander denk dat je een perfecte relatie hebt. Als je beide weet dat het puur daarom draait is het een heel ander verhaal natuurlijk.
Handig als je iemand zo op oproep basis hebtquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Ik ga weer slapen. Of neuken, ik kies nog wel.
welke??quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat Blu-Ray films liggen, denk dat ik die er zo eens in schuif... Of die bewaar ik voor vanavond.. Dillema's!
Eergisteren nog Kung Fu Panda zitten kijken, erg leuk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat Blu-Ray films liggen, denk dat ik die er zo eens in schuif... Of die bewaar ik voor vanavond.. Dillema's!
Kijk, vrouwen zijn ook gewoon helemaal van deze tijd en snappen dat er onderscheid kán zijn tussen liefde, sex en behoeftenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Even" iemand regelen die ook puur alleen voor de seks gaat & klaar![]()
Goeiemiddag ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
Mogge! ik ben ook weer ontwaakt uit mn nieuwjaarscoma
Iederen een leuke jaarwisseling gehad? Ikke wel hoor, lekker rustig en nog slap geouwehoerd met een stel dronken polen buiten
Anyway.... Happy New Year allemaal
Ik heb even gekeken voor je en hij is mooi blankquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel blank ja
op de een of andere manier gaat daar mn voorkeur naar uit
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nieuwe pc is nog zo goed als leeg, dus ben met 2 seconden klaar!
zou er wel wat programma's op kunnen gaan zetten....
nee heb ik geen zin in
ik heb zin om
nou ja dat weet je al waar ik zin in heb
ik laatst Wall-E op fullHD, dat was ook een erg leuke film en mooie graphics! Zelfs ontroerend af en toequote:Op donderdag 1 januari 2009 14:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eergisteren nog Kung Fu Panda zitten kijken, erg leuk.
Wall -E hadden ze laatst alleen nog op dvd, dus heb die toen maar gehuurd ivm vrouwelijk gezelschap.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik laatst Wall-E op fullHD, dat was ook een erg leuke film en mooie graphics! Zelfs ontroerend af en toe
Kung Fu Panda trekt me op de een of andere manier niet.. Net zoals Shrek, wel grappig, maar niet bijzonder. Ice-Age vind ik dan wel weer leuk
Rare smaak...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:55 schreef RealZeus het volgende:
De eerste de beste man die met jou in een bed belandt heeft volgens mij de volgende morgen zijn ballen compleet vacuum en heeft de vellen aan zijn peimel hangen. Compleet opgebruikt en stuk gemaakt.
Regel dat dan, dan hoef je dat ook niet meer dagelijks te meldenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met jou wil ik wel es een beschuitje eten
Wordt dan wel stil hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Regel dat dan, dan hoef je dat ook niet meer dagelijks te melden
Misschien regelen ze het nu per PM?quote:
Gewoon gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
Zou het vanavond druk zijn in de bioscoop? Maw, moet ik reserveren of gewoon gaan?
Hier hebben ze een heel rek vol met DVD's, en maar 2 blu-ray films...quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wall -E hadden ze laatst alleen nog op dvd, dus heb die toen maar gehuurd ivm vrouwelijk gezelschap.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]!!
De eerste de beste man die met jou in een bed belandt heeft volgens mij de volgende morgen zijn ballen compleet vacuum en heeft de vellen aan zijn peimel hangen. Compleet opgebruikt en stuk gemaakt.
Gelukkig Nieuwjaar iedereen en ik zie dat Cue goed bezig is.
Welke opmerking heb je gemaakt.quote:Kreeg gelijk al een fijne opmerking van een vriendinnetje van mijn nichtje :"Wanneer zoek jij nou eens een vriendin, je bent al 32."
![]()
En heb een heerlijk domme opmerking gemaakt waar ik zelf ook heel erg om moest lachen.
Maar het zal mij benieuwen wat dit jaar brengt: ik hoop sowieso op een nieuwe baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |