ik heb nog geen enkele vaste date staanquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Goed begin, met wie heb je al een afspraakje.
Adol, nu misschien mrbox.
Hij moet zijn badkamer afmaken??quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog geen enkele vaste date staan
en met adol is geen date he, pure sex met de duidelijke afspraak dat er geen verliefdheid enzo bij komt kijken
maar die moet eerst zn badkamer afmaken....
ja we gaan bij hem in bad enzo...quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij moet zijn badkamer afmaken??
Ik deel je hele mening over ergernissen bij grote intellectuele verschillen wel hoor. Ik kan me ook behoorlijk ergeren aan dommere mensen. Vooral irritant wordt het als je lekker cynisch bezig bent en de ander dat absoluut niet doorheeft (laat staan dat die weet wat cynisme is). Ook de lekker domme discussies kan je dan niet voeren, en uiteindelijk gaan alle gesprekken over wat er gebeurd is op het werk, en meer niet. Vandaar ook dat ik een soort van minimum toelatingseis van HBO niveau heb, alleen mijn vrienden vinden dat dan weer een absurde eis.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee we konden het ook eens zijn over dingen
maar hij was gewoon niet in staat om bijvoorbeeld een discussie te voeren
hij denkt nergens over na, gesprekken over het verleden kon ook niet, dat was toch al gebeurd.
Gesprekken over bv het geloof kon niet, hij is gedoopt en heeft de communie gedaan gaat met kerst naar de kerk en komt hij in een kerk om wat voor reden steekt hij een kaarsje op. OMDAT DAT ZO HOORT. Maar als je vraagt wat hij er verder zelf van vind dan heeft hij er geen idee over.
echt nergens kon hij over praten (en nam dan ook niet de moeite)
en zelfs als het over auto's etc ging dan was hetgeen uit zijn mond kwam mbt een bepaalde mening iets wat hij op tv gehoord had.
zoiets wil ik gewoon niet meer meemaken.
en het is dan niet dat ik iemand niet in zijn waarde laat of mijzelf meer vind ofzo, maar voor mij werkt het gewoonweg niet. Ik wil afentoe intelectueel uitgedaagd worden en eens met zinnige, logische redenaties onderuit gelult worden
Jij ook de beste wensen Boxquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:11 schreef mrbox het volgende:
Goedemiddag iedereen!! Beste wensen voor 2009, dat er veel succesvolle dates mogen zijn.
zo te lezen heb je een leuke avond achter de rug!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:22 schreef MNR het volgende:
@Cue: leuk dat je zo'n toffe avond hebt gehad![]()
![]()
Aan je enthousiame en de hoeveelheid smileys te zien, heb je er goed van genoten.
Goedemorgen, allemaal gelukkig nieuwjaar!
Ben al ruim 1,5 uur wakker, maar net al heerlijk gedouched. Ook hier een gezellig Oud en Nieuw gehad. Uiteindelijk zijn we nog hier gebleven ook (joehoe!). Geen boeiende gesprekken gehad, wel veel cultuurverhalen gehoord, haha (we waren hier met 7 verschillende nationaliteiten). En toen ben ik erachter gekomen dat ze in Finland de gewoonte hebben om met O&N een witte broek aan te doen met allerlei brands erop. Best geinig moest ik zeggen, ik vond dat wel z'n charmes hebben. En in Turkije hebben ze blijkbaar een gewoonte dat wanneer je 10 minuten met een meid praat en in haar ogen kijkt, je haar mag zoenen. Ik wist niet of dat ook op mij gericht was, maar ik heb het ook niet afgewacht.
Uiteindelijk hing ik weer samen met mijn 3 vertrouwde maatjes (en nog wat anderen) 's avonds op de bank, pratend over koetjes en kalfjes.
En dan ga ik nu eens kijken wie er al wakker is, gaan we dadelijk schoonmaken. Zou je denken, daar is niets aan, maar ik heb er zin in: muziekje op, samen keten, lachen en dan tegen het avondeten genieten van je hardverdiende werk (wanneer de dip straks toeslaat). We zijn zo'n goed team
![]()
Trouwens... hier was helemaal geen mist, besef ik me nu. Bij jullie wel?
Dat had ik begrepen, maar volgens mij heeft hij toch al een bad, daar maakte hij gisteren nog gebruik van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja we gaan bij hem in bad enzo...
gezellig weer iemand erbij!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:24 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik deel je hele mening over ergernissen bij grote intellectuele verschillen wel hoor. Ik kan me ook behoorlijk ergeren aan dommere mensen. Vooral irritant wordt het als je lekker cynisch bezig bent en de ander dat absoluut niet doorheeft (laat staan dat die weet wat cynisme is). Ook de lekker domme discussies kan je dan niet voeren, en uiteindelijk gaan alle gesprekken over wat er gebeurd is op het werk, en meer niet. Vandaar ook dat ik een soort van minimum toelatingseis van HBO niveau heb, alleen mijn vrienden vinden dat dan weer een absurde eis.
Ps. Ik voeg me maar gewoon ff in deze topicreeks, je weet hoe dat gaat: lange tijd single, dan zijn het de feestdagen en dan pas merk je echt hoe single je eigenlijk bent
Het enthousiasme druipt er vanafquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja we gaan bij hem in bad enzo...
Uhuh, much more fun! Bij jou hebben de kids meegeholpen, las ik. Tof hoor en echt wel heel lief van ze!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:24 schreef Duimelot het volgende:
zo te lezen heb je een leuke avond achter de rug!
En dalijk nog even doorgaan
met een groepje opruimen is veel leuker he!
have fun
hij zei:quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar volgens mij heeft hij toch al een bad, daar maakte hij gisteren nog gebruik van.
Ik vroeg me af of hij zijn laatste zin nu ook cynisch bedoelde (dus reageerde maar niet).quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
gezellig weer iemand erbij!
Maak dan ook je badkamer af.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enthousiasme druipt er vanaf
Wordt ook steeds drukker hier geloof ik zo!Hier was trouwens ook geen mist, een beetje heiig, maar verder goed te doen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij zei:
ik moet maar snel mijn badkamer afmaken
(ik denk dus dat het nu een zooitje is waar je niet opgewonden van raakt
Het is nu inderdaad een bouwput, waar een badkuip op een paar balken rust, zodat ik me nog kan soppen enzo, maar verder.. uuh.. nou ja, een bouwput dusquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enthousiasme druipt er vanaf
Wordt ook steeds drukker hier geloof ik zo!Hier was trouwens ook geen mist, een beetje heiig, maar verder goed te doen.
Ik zeg ook niet voor niks "een soort van toelatings eis". Tuurlijk is het slechts een leiddraad en kan er vanaf geweken worden. Maar ik merk gewoon toch vaak dat wanneer ik er vanaf wijk je weer merkt dat er toch wat mist.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gezellig weer iemand erbij!
ik 'eis' geen bepaalde afgeronde opleiding, iemand die alleen zn mavo bijwijze van heeft afgemaakt kan ook well toch intelligent zijn (alleen geen zin in door leren ofzo) maar dus puur een eis dat ik er wel een gesprek mee kan voeren
Ik hoef ook niet perse alleen maar intelectuele gesprekken te voeren, slap ouw hoeren met de lager 'opgeleiden' kan ik ook heel goed
komt vanzelf vast en zekerquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:38 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor niks "een soort van toelatings eis". Tuurlijk is het slechts een leiddraad en kan er vanaf geweken worden. Maar ik merk gewoon toch vaak dat wanneer ik er vanaf wijk je weer merkt dat er toch wat mist.
Maarja, ik kan wel zeuren, het zou fijn zijn als ik uberhaupt een geschikte kandidate tegen zou komen
Nee, nu een nieuw concertquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:44 schreef Adolecens het volgende:
Zo, concert is afgelopen, nu het schansspringen zo...
ouwe lulquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:44 schreef Adolecens het volgende:
Zo, concert is afgelopen, nu het schansspringen zo...
jaja, burgerlijk enzoquote:
luxaflex (of hoe schrijf je dat) schoonmaken :Squote:Op donderdag 1 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jaja, burgerlijk enzoach, wat moet je anders op zo'n dag als vandaag
2 jaarquote:
Je kon haar helemaal kneden zoals je zou willen, zoiets gooi je weg?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
2 jaarEn wat ik toen had was met zo'n type die jij omschrijft welke nog net weet hoe ze d'r reet moet afvegen
![]()
Dat had ik dus ook snel weer gezien...
dat is al een tijdje jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
2 jaarEn wat ik toen had was met zo'n type die jij omschrijft welke nog net weet hoe ze d'r reet moet afvegen
![]()
Dat had ik dus ook snel weer gezien...
RELATIEquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
2 jaar he... da's wel erg lang...
in de tussentijd helemaal niks gehad??
Ik meende dat vrouwen nooit voorstanders waren van mannen die vrouwen gebruiken voor de sexquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al een tijdje ja
en de sex was ook niet goed genoeg om dr te houden en te leren hoe ze dr reet moet afvegen?
je bent zeker nog jong??quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik meende dat vrouwen nooit voorstanders waren van mannen die vrouwen gebruiken voor de sex
was je niet met de luxaflex bezig?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al een tijdje ja
en de sex was ook niet goed genoeg om dr te houden en te leren hoe ze dr reet moet afvegen?
LOL, i get the point.quote:
welcome to the real worldquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik meende dat vrouwen nooit voorstanders waren van mannen die vrouwen gebruiken voor de sex
*speelt spelletje op pc*quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was je niet met de luxaflex bezig?
ga je computer opruimen, alle documenten netjes in mapjes maken. Foto's sorteren, een beetje terug kijken, de leuke eruit halen en naar mij doorsturenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*speelt spelletje op pc*
nee begin er maar niet aan, komen toch nieuwe gordijnen
mensen ik verveel me!
(en de kids zijn stront vervelend)
Jij ook!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Ik ga weer slapen. Of neuken, ik kies nog wel.
nieuwe pc is nog zo goed als leeg, dus ben met 2 seconden klaar!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ga je computer opruimen, alle documenten netjes in mapjes maken. Foto's sorteren, een beetje terug kijken, de leuke eruit halen en naar mij doorsturenWat leuke muziekmapjes maken etc. Ook leuk tijdverdrijf en je kan erbij blijven zitten
ruilen??quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Ik ga weer slapen. Of neuken, ik kies nog wel.
jij hebt zin in Bolletje!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nieuwe pc is nog zo goed als leeg, dus ben met 2 seconden klaar!
zou er wel wat programma's op kunnen gaan zetten....
nee heb ik geen zin in
ik heb zin om
nou ja dat weet je al waar ik zin in heb
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
Edwinuss is te beroerd om zelf te typen en alleen maar op de quote toets te klikken?
volgens mij is zn toetsenbord gewoon kapotquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
Edwinuss is te beroerd om zelf te typen en alleen maar op de quote toets te klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |