2 jaarquote:
Je kon haar helemaal kneden zoals je zou willen, zoiets gooi je weg?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
2 jaarEn wat ik toen had was met zo'n type die jij omschrijft welke nog net weet hoe ze d'r reet moet afvegen
![]()
Dat had ik dus ook snel weer gezien...
dat is al een tijdje jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
2 jaarEn wat ik toen had was met zo'n type die jij omschrijft welke nog net weet hoe ze d'r reet moet afvegen
![]()
Dat had ik dus ook snel weer gezien...
RELATIEquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
2 jaar he... da's wel erg lang...
in de tussentijd helemaal niks gehad??
Ik meende dat vrouwen nooit voorstanders waren van mannen die vrouwen gebruiken voor de sexquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al een tijdje ja
en de sex was ook niet goed genoeg om dr te houden en te leren hoe ze dr reet moet afvegen?
je bent zeker nog jong??quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik meende dat vrouwen nooit voorstanders waren van mannen die vrouwen gebruiken voor de sex
was je niet met de luxaflex bezig?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al een tijdje ja
en de sex was ook niet goed genoeg om dr te houden en te leren hoe ze dr reet moet afvegen?
LOL, i get the point.quote:
welcome to the real worldquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik meende dat vrouwen nooit voorstanders waren van mannen die vrouwen gebruiken voor de sex
*speelt spelletje op pc*quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was je niet met de luxaflex bezig?
ga je computer opruimen, alle documenten netjes in mapjes maken. Foto's sorteren, een beetje terug kijken, de leuke eruit halen en naar mij doorsturenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*speelt spelletje op pc*
nee begin er maar niet aan, komen toch nieuwe gordijnen
mensen ik verveel me!
(en de kids zijn stront vervelend)
Jij ook!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Ik ga weer slapen. Of neuken, ik kies nog wel.
nieuwe pc is nog zo goed als leeg, dus ben met 2 seconden klaar!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ga je computer opruimen, alle documenten netjes in mapjes maken. Foto's sorteren, een beetje terug kijken, de leuke eruit halen en naar mij doorsturenWat leuke muziekmapjes maken etc. Ook leuk tijdverdrijf en je kan erbij blijven zitten
ruilen??quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Ik ga weer slapen. Of neuken, ik kies nog wel.
jij hebt zin in Bolletje!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nieuwe pc is nog zo goed als leeg, dus ben met 2 seconden klaar!
zou er wel wat programma's op kunnen gaan zetten....
nee heb ik geen zin in
ik heb zin om
nou ja dat weet je al waar ik zin in heb
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
Edwinuss is te beroerd om zelf te typen en alleen maar op de quote toets te klikken?
volgens mij is zn toetsenbord gewoon kapotquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
Edwinuss is te beroerd om zelf te typen en alleen maar op de quote toets te klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |