"Even" iemand regelen die ook puur alleen voor de seks gaat & klaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
LOL, i get the point.
Met "gebruiken" bedoel ik niet voor 1x he, ik bedoel iemand aan het lijntje houden puur voor de sex. Zelfs ik vind dat not done indien de ander denk dat je een perfecte relatie hebt. Als je beide weet dat het puur daarom draait is het een heel ander verhaal natuurlijk.
Handig als je iemand zo op oproep basis hebtquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!![]()
Ik ga weer slapen. Of neuken, ik kies nog wel.
welke??quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat Blu-Ray films liggen, denk dat ik die er zo eens in schuif... Of die bewaar ik voor vanavond.. Dillema's!
Eergisteren nog Kung Fu Panda zitten kijken, erg leuk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat Blu-Ray films liggen, denk dat ik die er zo eens in schuif... Of die bewaar ik voor vanavond.. Dillema's!
Kijk, vrouwen zijn ook gewoon helemaal van deze tijd en snappen dat er onderscheid kán zijn tussen liefde, sex en behoeftenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Even" iemand regelen die ook puur alleen voor de seks gaat & klaar![]()
Goeiemiddag ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
Mogge! ik ben ook weer ontwaakt uit mn nieuwjaarscoma
Iederen een leuke jaarwisseling gehad? Ikke wel hoor, lekker rustig en nog slap geouwehoerd met een stel dronken polen buiten
Anyway.... Happy New Year allemaal
Ik heb even gekeken voor je en hij is mooi blankquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel blank ja
op de een of andere manier gaat daar mn voorkeur naar uit
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nieuwe pc is nog zo goed als leeg, dus ben met 2 seconden klaar!
zou er wel wat programma's op kunnen gaan zetten....
nee heb ik geen zin in
ik heb zin om
nou ja dat weet je al waar ik zin in heb
ik laatst Wall-E op fullHD, dat was ook een erg leuke film en mooie graphics! Zelfs ontroerend af en toequote:Op donderdag 1 januari 2009 14:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eergisteren nog Kung Fu Panda zitten kijken, erg leuk.
Wall -E hadden ze laatst alleen nog op dvd, dus heb die toen maar gehuurd ivm vrouwelijk gezelschap.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik laatst Wall-E op fullHD, dat was ook een erg leuke film en mooie graphics! Zelfs ontroerend af en toe
Kung Fu Panda trekt me op de een of andere manier niet.. Net zoals Shrek, wel grappig, maar niet bijzonder. Ice-Age vind ik dan wel weer leuk
Rare smaak...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:55 schreef RealZeus het volgende:
De eerste de beste man die met jou in een bed belandt heeft volgens mij de volgende morgen zijn ballen compleet vacuum en heeft de vellen aan zijn peimel hangen. Compleet opgebruikt en stuk gemaakt.
Regel dat dan, dan hoef je dat ook niet meer dagelijks te meldenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met jou wil ik wel es een beschuitje eten
Wordt dan wel stil hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Regel dat dan, dan hoef je dat ook niet meer dagelijks te melden
Misschien regelen ze het nu per PM?quote:
Gewoon gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
Zou het vanavond druk zijn in de bioscoop? Maw, moet ik reserveren of gewoon gaan?
Hier hebben ze een heel rek vol met DVD's, en maar 2 blu-ray films...quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wall -E hadden ze laatst alleen nog op dvd, dus heb die toen maar gehuurd ivm vrouwelijk gezelschap.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]!!
De eerste de beste man die met jou in een bed belandt heeft volgens mij de volgende morgen zijn ballen compleet vacuum en heeft de vellen aan zijn peimel hangen. Compleet opgebruikt en stuk gemaakt.
Gelukkig Nieuwjaar iedereen en ik zie dat Cue goed bezig is.
Welke opmerking heb je gemaakt.quote:Kreeg gelijk al een fijne opmerking van een vriendinnetje van mijn nichtje :"Wanneer zoek jij nou eens een vriendin, je bent al 32."
![]()
En heb een heerlijk domme opmerking gemaakt waar ik zelf ook heel erg om moest lachen.
Maar het zal mij benieuwen wat dit jaar brengt: ik hoop sowieso op een nieuwe baan.
Wall-E is superrrrrrrrrrrr eerst in de bios gezien en daarna maar meteen de dvd aangeschaftquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik laatst Wall-E op fullHD, dat was ook een erg leuke film en mooie graphics! Zelfs ontroerend af en toe
Kung Fu Panda trekt me op de een of andere manier niet.. Net zoals Shrek, wel grappig, maar niet bijzonder. Ice-Age vind ik dan wel weer leuk
Rare smaak...
Hier hebben ze al een aardige collectie blu-ray , welke met de nieuwste releases word aangevuld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier hebben ze een heel rek vol met DVD's, en maar 2 blu-ray films...
Zelfs hier hebben ze blu-rays en dit is echt geen stadquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier hebben ze al een aardige collectie blu-ray , welke met de nieuwste releases word aangevuld.![]()
Misschien in een echte stad gaan wonen?
Nou, jou zien we dus binnenkort niet meer in dit topic!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar effe over gister he.. nu ik niet meer zo aangeschoten ben
Het was best vaag. Vanaf het moment dat ie binnenkwam hebben we gewoon over van alles en niks gepraat. En als je niet weet wat je moet verwachtten en je krijgt af en toe toch van die leuke opmerkingen van dat je denkt wat moet ik hiermee? Van bedoelt ie er iets mee haha.
En dan later blijkt dat hij eig een heel verlegen jongen is die nooit zelf snel op iemand zou afstappen maar omdat ik schijnbaar (achteraf) toch wel de signalen heb gegeven![]()
En de mogelijkheid bestaat dat ie hier wel eens meeleest
Ow en hij gelooft ook niet meer in mijn lief/schattig en onschuldig zijne
Ik moet de nieuwe James Bond nog steeds zienquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wall-E is superrrrrrrrrrrr eerst in de bios gezien en daarna maar meteen de dvd aangeschaft
Kung fu panda nog niet gezien, de kids wel ze vinden m leuk
shrek wel vermakelijk
en ice age mwah....
het lijkt erger dan het is hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]!!
Hoe zou dat nu komen Cue.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was best vaag. Vanaf het moment dat ie binnenkwam hebben we gewoon over van alles en niks gepraat. En als je niet weet wat je moet verwachtten en je krijgt af en toe toch van die leuke opmerkingen van dat je denkt wat moet ik hiermee? Van bedoelt ie er iets mee haha.
En dan later blijkt dat hij eig een heel verlegen jongen is die nooit zelf snel op iemand zou afstappen maar omdat ik schijnbaar (achteraf) toch wel de signalen heb gegeven![]()
Disney,s zijn ideaal om de vrouwen plat te krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wall-E is superrrrrrrrrrrr eerst in de bios gezien en daarna maar meteen de dvd aangeschaft
Kung fu panda nog niet gezien, de kids wel ze vinden m leuk
shrek wel vermakelijk
en ice age mwah....
ik woon nog in een deel van Nederland, dat volgens de EG aangemerkt is als ontwikkelingsland...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier hebben ze al een aardige collectie blu-ray , welke met de nieuwste releases word aangevuld.![]()
Misschien in een echte stad gaan wonen?
Haha dat weet ik niet. Weet niet of dit de serieuze relatie kant op zal gaan.. of gewoon lang leve de lol..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Adolecens het volgende:
Nou, jou zien we dus binnenkort niet meer in dit topic!Goed gedaan
Enne... hoezo niet meer lief, schattig en onschuldig??
Ik las:quote:
Dat is bij collega's zo leuk. Ze kennen alleen dat gedeelte van het werk. En was dat super verlegen dan wel leuk? Wel een omslag hehe..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat herken ik wel cue. Ik heb dat ook gehad bij een collega en die had toen opeens ook zoiets "jij bent helemaal niet zo netjes en braaf" en hij was opeens super verlegen.
ik heb m in de bios gezienquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet de nieuwe James Bond nog steeds zienEn ik wil hem in de bios zien...!
Zodra je niet meer ongie bent, hem weer uitnodigen, zelfde outfitje aan, maar dan zonder het hemdje/topjequote:Op donderdag 1 januari 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dat weet ik niet. Weet niet of dit de serieuze relatie kant op zal gaan.. of gewoon lang leve de lol..
Maar ik heb zoiets van ik zet mijn principes opzij want ten eerste wil ik het gewoon en ten tweede kan het alle kanten op. Ik zie het wel
Tja dat onschuldig.. daar geloven veel mensen niet meer in
quote:
Dat hadden we samen al bedachtquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zodra je niet meer ongie bent, hem weer uitnodigen, zelfde outfitje aan, maar dan zonder het hemdje/topjeEn hem platneuken! Heb je dat in ieder geval weer gehad
of ie nu spectaculair is of niet, ik vind deze james bond ook geen klap aan, het is niet meer het echte Bond gevoel, maar ik wil hem gewoon in de bios zien, tradities hequote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb m in de bios gezien
had op de site zien staan dat ie bijna 3 uur zou duren
moest op n gegeven moment naar de plee
kwam terug en toen was ie afgelopen![]()
(klopte dus niet wat op die site stond)
Vond m niet zo heel spectaculair eigenlijk.
Geniet van wat er is, niet te veel denken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dat weet ik niet. Weet niet of dit de serieuze relatie kant op zal gaan.. of gewoon lang leve de lol..
Maar ik heb zoiets van ik zet mijn principes opzij want ten eerste wil ik het gewoon en ten tweede kan het alle kanten op. Ik zie het wel
Tja dat onschuldig.. daar geloven veel mensen niet meer in
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hadden we samen al bedacht
Dat probeer ik ook gewoon niet te doen. Er in ieder geval geen stempel op willen gaan drukken van wat voo iets het zal zijn/is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geniet van wat er is, niet te veel denken.
leuk als ie meeleest wahahahaquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha, ja inderdaad. Op een gegeven moment sloeg het weer om. Ik had toen alleen de keuze gemaakt niets met een collega te willen.... (en nu heeft hij ontslag genomen haha)quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is bij collega's zo leuk. Ze kennen alleen dat gedeelte van het werk. En was dat super verlegen dan wel leuk? Wel een omslag hehe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |