quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Houniet het volgende:
Happel, ik heb mijn router aangepast, join over een minuut eens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even testen op de FOK! server.
[ Bericht 3% gewijzigd door Paul op 01-01-2009 21:53:28 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag 1 keer in het jaarquote:
Ik ga zo een filmpje opzetten en naar bedquote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag 1 keer in het jaar
En weet nog geen eens of ik de stad in gaDikke mist hier en het is al -7
BOOM! Headshotquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:24 schreef Happel het volgende:
Ik ook, weer lekker joden knallen in het nieuwe jaar.
Hangt ervan af waar je hem voor gebruiktquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Is het sneu dat ik Pauls ip inmiddels uit mn hoofd ken?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Is het sneu dat ik Pauls ip inmiddels uit mn hoofd ken?
En ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal TIM-owner.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal stumperd!
Paul is de ultieme timownerquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal TIM-owner.
Man wat ben jij slecht
Doe eens liefquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal TIM-owner.
Man wat ben jij slecht
Gebruik dan ook gewoon een USB muis. Met een laptop en touchpad zou ik ook zo zuigen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul is de ultieme timowner
To my defence, ik zit op mijn laptop, en tegelijk de touchpad bedienen, én lopen is al lastig.
Maaar dan moet ik diekopenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gebruik dan ook gewoon een USB muis. Met een laptop en touchpad zou ik ook zo zuigen.
Ik heb een mooie game-muis.
Ik ben middelmaat, houniet en sjimz 0wnen mij ook keihardquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sorry Paul, jij bent geweldigEn Tim kan het vast wel op een normale computer.
En ik en Happel danquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben middelmaat, houniet en sjimz 0wnen mij ook keihard
En Jojoortje is ook goed
Nu nog niet?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef sjimz het volgende:
Hoi!
Ik ben vanavond ook weer van de partij als ik zu hause ben.
Weet ik ut weet alleen dat timmm wel slecht is maar die wordt vanzelf beter ik ben ook nog steeds niet heel goed, maar zal nooit zo goed worden gok ikquote:
Mjah, dat zijn de die-hards. Online vind ik het ook nooit zo leuk, die zijn ver boven mijn niveau.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weet ik ut weet alleen dat timmm wel slecht is maar die wordt vanzelf beter ik ben ook nog steeds niet heel goed, maar zal nooit zo goed worden gok ik
Online zitten echt vage lui die megagoed zijn die spelen het keivaak ofzo
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mjah, dat zijn de die-hards. Online vind ik het ook nooit zo leuk, die zijn ver boven mijn niveau.
Maar doe eens dedicated starten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Maar we wonnen wel, bazen dat we zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Rumille het volgende:
Jezus, Happel en ik winnen met moeite van 1 zo'n pro gastje. Damn!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel, bazen dat we zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom zo ook wel even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versie 451
Max players: 16 (minimaal 4 speler in game, bot filled dus)
Mutators: Instagib
[ Bericht 28% gewijzigd door Wisheh op 01-01-2009 16:41:34 ]
Goed idee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Elegy het volgende:
Misschien handig om deze site in de OP op te nemen mbt enkele bonuspacks
http://www.beyondunreal.com/main/ut/utessential.php
Ik ben hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom nergens meer inwaar zijn jullie?
Moet ik eerst die cd weer terughalen bij sjoerdjuhhhquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Elegy het volgende:
Misschien handig om deze site in de OP op te nemen mbt enkele bonuspacks
http://www.beyondunreal.com/main/ut/utessential.php
Oh, en als er mensen mappacks draaien op hun server, geef dan even aan waar die maps gedowned kunnen worden. Ingame gaat dat bokketraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:41 schreef Wisheh het volgende:
probeer eensKan je daar ook met versie 436 op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:41 schreef Wisheh het volgende:
probeer eensIk wacht een eeuwigheid tot hij klaar is met zooi downloaden: connection failed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eins, zwei, hoeplakai.
same hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik wacht een eeuwigheid tot hij klaar is met zooi downloaden: connection failed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als goed is zou je nu zo goed als niks hoeven te downloaden.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:14 schreef Wisheh het volgende:
In je system directory.
Kan iemand nog een proberen te joinen:Connection failedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als goed is zou je nu zo goed als niks hoeven te downloaden.
Package DE mismatchEins, zwei, hoeplakai.
Happel en ik zijn trouwens wel een goed teamquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Happel het volgende:
Eerst even eten, dan kom ik de mods even afknallen.
Wie had dat nou gedacht, hè. Een jood en een kakkerlak die goed samenwerken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Happel en ik zijn trouwens wel een goed team
Ach 010 + 020 = 030, dus in theorie is Paul even goed als wij 2-en samen, maar dat klopt niet, dus van dat Feyenoord - Ajax gedoe moeten we ons maar ook niets aantrekken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie had dat nou gedacht, hè. Een jood en een kakkerlak die goed samenwerken.
Hier ook package DE mismatchquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef Wisheh het volgende:
Nieuwe install met 436 erop. Geen mods dus spelen mensen
Dan heb je denk ik zelf wat mods ofzo in je system directory staan want deze is server is helemaal fris vanaf de cd geinstalleerd.quote:
Geen idee. Heb de packs van beyondunreal er op gezet maar verder niks speciaals.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:15 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik zelf wat mods ofzo in je system directory staan want deze is server is helemaal fris vanaf de cd geinstalleerd.
Je staat ook bovenaan op mijn server !quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan in een ver verleden.
f9quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je staat ook bovenaan op mijn server !
Lukt me niet om screenshot van de highscores te maken
Wil je een keer 2vs2 tegen de modjes spelen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Happel en ik zijn trouwens wel een goed team
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je een keer 2vs2 tegen de modjes spelen?
Houniet en ik hebben vast wel zin om wat usertjes af te knallen
Ook 2 vs 2 Face of Morpheus wil ik wel aan hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Rumille het volgende:
[..]. CTF Face own ik je, de rest ben je denk ik wel beter
. Morpheus misschien niet.
Face ben ik het beste in, maar goed, zoveel heb ik niet tegen je gespeeld, dus misschien dol je me daar ook met 2 handen op je rug.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook 2 vs 2 Face of Morpheus wil ik wel aan hoor
InstaGib ben ik ook voorstander van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef RayMania het volgende:
Ik hou niet van die wapens, een snipermap of InstaGib vind ik het leukste.
Internetquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:18 schreef 16meter het volgende:
Waar is UT:GOTY nog ergens vandaan te halen?
Desuntoto en ik waren net de laatste op de server.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef RayMania het volgende:
Loopt er op dit moment nog een spel?
Ja, maar jij bent bijna onverslaanbaar.. zo snel dat je gaatquote:
Ik ga ook wel weer even naar die server toe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef Happel het volgende:
Sjimz cheat.
Ik ga even het spel opstarten...
Je kan ook instellen dat iedereen een stem indient.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef Wisheh het volgende:
Wie wil er admin zijn vanavond? Ik ben pleite en neem aan dat maps enzo moeten worden gewisseld.
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gespeeld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kay. Hoe kom jij zo verdomde goed
Gewoon CTF Facequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:39 schreef Desunoto het volgende:
Wat voor een map wil je? Ik heb nog een aantal gedownloade usermaps van jaren geleden.
Die kunnen we gewoon spelen hoor.. als ie gekozen wordtquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gewoon CTF Face. Instagib of niet, maakt niet uit.
Ja weet ik, maar vind jij maar een server die face doet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die kunnen we gewoon spelen hoor.. als ie gekozen wordt
Ik vind hem ook wel leuk, alleen zonder instagib aub
Ja ja.. ik heb het jaren geleden ook wel eens gespeeld.. en wel meer dan 'wel eens'quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gespeeld.
Ik ga zoekenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar vind jij maar een server die face doet.
Tja was vroeger 10 x zo goed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja ja.. ik heb het jaren geleden ook wel eens gespeeld.. en wel meer dan 'wel eens'
en ik ben lang niet zo snel als jij!
Al wat gevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt Face voor 10 spelers, versie 436 maar ik weet niet of het een alleen Face server is
Schijt aan, alle Fokkers in één team dan. We pakken ze.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:55 schreef Desunoto het volgende:komer er opeens 2 super goede spelers bij..
We moeten gewoon een goede FOK! server maken met een FOK!-only password of zo.
FOK! Sokkaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:05 schreef Houniet het volgende:
FOK! Moozze
FOK! Houniet
FOK! sjimz
ETC?!
Ik ben er nu in!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef Houniet het volgende:
Ik ben hier:
unreal://85.17.169.151:8888
VERANDERD
Ik kom straks wel ff buurten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben er een aan het opzetten nu.. Face only
Kijken of het gaat werken.. zonder te veel lag
Geen slim plan om met downloads aan te spelen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:12 schreef Moozze het volgende:
Kijken of ik kan joinen zonder lag met downloads aan
Zojuist achter gekomen jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen slim plan om met downloads aan te spelen.
DIT IS DE FOK! SERVER MENSEN, HIERHEENquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Houniet het volgende:
Happel, ik heb mijn router aangepast, join over een minuut eens in
Even testen op de FOK! server.
Na langer spelen word je wel beter 14.gifquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef Hukkie het volgende:
Net ff gespeeld, maar damn ik kan er echt helemaal niks van.
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef Hukkie het volgende:
Net ff gespeeld, maar damn ik kan er echt helemaal niks van.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:31 schreef Superheld het volgende:
Ik zuig er in, mn muis doet het amper dus ik stop er vandaag maar mee
Mwah oke dan.. maar zeker niet makkelijker voor mij iigquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
Zullen we anders instagibben.
Makkelijker voor de meeste.
Hehe ja hoorquote:
Jammerquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef EdmondDantes het volgende:
Ik kap ermee voor vandaag, ik ben wat mij betreft weer genoeg overhoop geschoten
Ja ik durf een rechtstreeks duel met jou niet aan te gaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe ja hoor. Jij snipert teveel
.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik durf een rechtstreeks duel met jou niet aan te gaanIk wil jou de vernedering wat een rechtstreeks gevecht als gevolg heeft besparen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 1 minuut online.
[ Bericht 7% gewijzigd door Houniet op 01-01-2009 23:27:27 ]Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Haha grappigquote:
Die is dan ook van mij, als ik niet speel dan is ze inderdaad uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef 16meter het volgende:
servert werkt niet
Is het een zequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die is dan ook van mij, als ik niet speel dan is ze inderdaad uit.
Ik heb altijd goede ideeënquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef Houniet het volgende:
Maar dit is af en toe wel leuk, dat gamen. Doe het nooit.
Ach nog 1 om het af te lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Niet om 2:45quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:45 schreef Arnoutvanh het volgende:
En dit in 2009? Gaaf, ik wil wel eens meedoen, wanneer spelen jullie zoal?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:45 schreef Arnoutvanh het volgende:
En dit in 2009? Gaaf, ik wil wel eens meedoen, wanneer spelen jullie zoal?
Volgens mij bedoelde je ditquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef sjimz het volgende:
Ik wil mijn geheimpje gewoon niet met jullie delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |