quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je een keer 2vs2 tegen de modjes spelen?
Houniet en ik hebben vast wel zin om wat usertjes af te knallen
Ook 2 vs 2 Face of Morpheus wil ik wel aan hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Rumille het volgende:
[..]. CTF Face own ik je, de rest ben je denk ik wel beter
. Morpheus misschien niet.
Face ben ik het beste in, maar goed, zoveel heb ik niet tegen je gespeeld, dus misschien dol je me daar ook met 2 handen op je rug.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook 2 vs 2 Face of Morpheus wil ik wel aan hoor
InstaGib ben ik ook voorstander van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef RayMania het volgende:
Ik hou niet van die wapens, een snipermap of InstaGib vind ik het leukste.
Internetquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:18 schreef 16meter het volgende:
Waar is UT:GOTY nog ergens vandaan te halen?
Desuntoto en ik waren net de laatste op de server.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef RayMania het volgende:
Loopt er op dit moment nog een spel?
Ja, maar jij bent bijna onverslaanbaar.. zo snel dat je gaatquote:
Ik ga ook wel weer even naar die server toe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef Happel het volgende:
Sjimz cheat.
Ik ga even het spel opstarten...
Je kan ook instellen dat iedereen een stem indient.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef Wisheh het volgende:
Wie wil er admin zijn vanavond? Ik ben pleite en neem aan dat maps enzo moeten worden gewisseld.
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gespeeld.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kay. Hoe kom jij zo verdomde goed
Gewoon CTF Facequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:39 schreef Desunoto het volgende:
Wat voor een map wil je? Ik heb nog een aantal gedownloade usermaps van jaren geleden.
Die kunnen we gewoon spelen hoor.. als ie gekozen wordtquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gewoon CTF Face. Instagib of niet, maakt niet uit.
Ja weet ik, maar vind jij maar een server die face doet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die kunnen we gewoon spelen hoor.. als ie gekozen wordt
Ik vind hem ook wel leuk, alleen zonder instagib aub
Ja ja.. ik heb het jaren geleden ook wel eens gespeeld.. en wel meer dan 'wel eens'quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gespeeld.
Ik ga zoekenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar vind jij maar een server die face doet.
Tja was vroeger 10 x zo goed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja ja.. ik heb het jaren geleden ook wel eens gespeeld.. en wel meer dan 'wel eens'
en ik ben lang niet zo snel als jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |