SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom zo ook wel even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versie 451
Max players: 16 (minimaal 4 speler in game, bot filled dus)
Mutators: Instagib
[ Bericht 28% gewijzigd door Wisheh op 01-01-2009 16:41:34 ]
Goed idee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Elegy het volgende:
Misschien handig om deze site in de OP op te nemen mbt enkele bonuspacks
http://www.beyondunreal.com/main/ut/utessential.php
Ik ben hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom nergens meer inwaar zijn jullie?
Moet ik eerst die cd weer terughalen bij sjoerdjuhhhquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Elegy het volgende:
Misschien handig om deze site in de OP op te nemen mbt enkele bonuspacks
http://www.beyondunreal.com/main/ut/utessential.php
Oh, en als er mensen mappacks draaien op hun server, geef dan even aan waar die maps gedowned kunnen worden. Ingame gaat dat bokketraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:41 schreef Wisheh het volgende:
probeer eensKan je daar ook met versie 436 op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:41 schreef Wisheh het volgende:
probeer eensIk wacht een eeuwigheid tot hij klaar is met zooi downloaden: connection failed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eins, zwei, hoeplakai.
same hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik wacht een eeuwigheid tot hij klaar is met zooi downloaden: connection failed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als goed is zou je nu zo goed als niks hoeven te downloaden.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:14 schreef Wisheh het volgende:
In je system directory.
Kan iemand nog een proberen te joinen:Connection failedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als goed is zou je nu zo goed als niks hoeven te downloaden.
Package DE mismatchEins, zwei, hoeplakai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |