BOOM! Headshotquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:24 schreef Happel het volgende:
Ik ook, weer lekker joden knallen in het nieuwe jaar.
Hangt ervan af waar je hem voor gebruiktquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Is het sneu dat ik Pauls ip inmiddels uit mn hoofd ken?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Is het sneu dat ik Pauls ip inmiddels uit mn hoofd ken?
En ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal TIM-owner.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal stumperd!
Paul is de ultieme timownerquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal TIM-owner.
Man wat ben jij slecht
Doe eens liefquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik eis een plaats in de OP als ultieme Unreal TIM-owner.
Man wat ben jij slecht
Gebruik dan ook gewoon een USB muis. Met een laptop en touchpad zou ik ook zo zuigen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul is de ultieme timowner
To my defence, ik zit op mijn laptop, en tegelijk de touchpad bedienen, én lopen is al lastig.
Maaar dan moet ik diekopenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gebruik dan ook gewoon een USB muis. Met een laptop en touchpad zou ik ook zo zuigen.
Ik heb een mooie game-muis.
Ik ben middelmaat, houniet en sjimz 0wnen mij ook keihardquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sorry Paul, jij bent geweldigEn Tim kan het vast wel op een normale computer.
En ik en Happel danquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben middelmaat, houniet en sjimz 0wnen mij ook keihard
En Jojoortje is ook goed
Nu nog niet?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef sjimz het volgende:
Hoi!
Ik ben vanavond ook weer van de partij als ik zu hause ben.
Weet ik ut weet alleen dat timmm wel slecht is maar die wordt vanzelf beter ik ben ook nog steeds niet heel goed, maar zal nooit zo goed worden gok ikquote:
Mjah, dat zijn de die-hards. Online vind ik het ook nooit zo leuk, die zijn ver boven mijn niveau.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weet ik ut weet alleen dat timmm wel slecht is maar die wordt vanzelf beter ik ben ook nog steeds niet heel goed, maar zal nooit zo goed worden gok ik
Online zitten echt vage lui die megagoed zijn die spelen het keivaak ofzo
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mjah, dat zijn de die-hards. Online vind ik het ook nooit zo leuk, die zijn ver boven mijn niveau.
Maar doe eens dedicated starten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Maar we wonnen wel, bazen dat we zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Rumille het volgende:
Jezus, Happel en ik winnen met moeite van 1 zo'n pro gastje. Damn!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel, bazen dat we zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |