quote:Op woensdag 31 december 2008 17:44 schreef Yi-Long het volgende:
Clubsupporters ipv voetballiefhebbers!
Die klappertjes jaquote:
Pff idd.. Zo gemaakt, zo sneu.quote:
Klinkt een beetje Amsterdamsquote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef Leonos het volgende:
Feyenoorders
1x winnen en gelijk weer een grote bek
Jij bent duidelijk de afgelopen jaren niet in Heerenveen geweest.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef Twerk het volgende:
Sc Heerenveen
(Thialf pubiek dat per ongeluk in een voetbalstadion is beland)
14 keer verliezen en meteen de stad slopenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef Leonos het volgende:
Feyenoorders
1x winnen en gelijk weer een grote bek
Waarom zijn AZ supporters 'successupporters'!? AZ speelt al jaren het mooiste en beste voetbal in NL.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:00 schreef GustavFTW het volgende:
AZ supporters: omdat het succes supporters zijn en door die irritante klappertjes
Ajax supporters: omdat ze zo arrogant zijn
Beetje makkelijk om telkens achter de beste club aan te lopen vind je nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zijn AZ supporters 'successupporters'!? AZ speelt al jaren het mooiste en beste voetbal in NL.
Lijkt me logisch dat wanneer een ploeg gewoon leuk voetbal laat zien, dat dan ook de support voor zo'n club toeneemt.
Of ben je alleen een 'echte' supporter wanneer je ook achter je club blijft staan wanneer ze zwaar waardeloos anti-voetbal laten zien!?
Az heeft wel een vrij hoog "ik zat 5 jaar geleden nog in de arena"-gehalte. Temeer omdat de supportersaantallen zo enorm zijn gestegen de laatste jaren. Het is dan ook typerend voor een club als Az dat ze zich die klappertjes door de strot laten duwen en zich er nog mee vermaken ook. Bij volksclubs als bijv. Utrecht zou je zoiets nooit zien.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zijn AZ supporters 'successupporters'!? AZ speelt al jaren het mooiste en beste voetbal in NL.
Lijkt me logisch dat wanneer een ploeg gewoon leuk voetbal laat zien, dat dan ook de support voor zo'n club toeneemt.
Of ben je alleen een 'echte' supporter wanneer je ook achter je club blijft staan wanneer ze zwaar waardeloos anti-voetbal laten zien!?
nee, die hebben zelfkennisquote:
Het stadion is nu twee keer zo groot ja.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Az heeft wel een vrij hoog "ik zat 5 jaar geleden nog in de arena"-gehalte. Temeer omdat de supportersaantallen zo enorm zijn gestegen de laatste jaren. Het is dan ook typerend voor een club als Az dat ze zich die klappertjes door de strot laten duwen en zich er nog mee vermaken ook. Bij volksclubs als bijv. Utrecht zou je zoiets nooit zien.
Ik vind het niet zo vreemd dat een ploeg die gewoon leuk en goed voetbal laat zien, meer publiek trekt.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om telkens achter de beste club aan te lopen vind je niet
Dan zou er nu nog geen 5000 man in de Kuip zitten.
Alsof ze 10 jaar geleden ook maar de helft hadden getrokken qua aantallen. Verder zou ik dat walgen niet zo bloedserieus nemen.. En ja, iedereen mag een andere beleving hebben. Net zoals wij daar weer een mening over mogen hebben.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het stadion is nu twee keer zo groot ja.
Desondanks zitten er veel meer dagjesmensen ja, die een paar jaar geleden wel eens in de ArenA hebben gezeten. Die klappers zijn belachelijk, maar om nou gelijk van die gasten te walgen. Het zijn allemaal gezinnetjes, bejaarden en kinderen. Laat ze een andere beleving hebben.
Dit topic gaat dan ook over supporters en niet over toeschouwers/liefhebbersquote:Op woensdag 31 december 2008 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat een ploeg die gewoon leuk en goed voetbal laat zien, meer publiek trekt.
En als ik voorheen een feyenoord-fan zou zijn geweest, dan zou ik er nu ook allang mijn gezicht niet meer vertonen, want dat voetbal is al jaren niet om aan te zien.
Maar goed, ik hou van goed, aanvallend voetbal, en het maakt me echt geen droge kut uit welk team dat laat zien.
Uit jouw hele argumentatie blijkt dat jij niet snapt wat het is om echt voor een club te zijn. Voor veel mensen is het niet zo enorm belangrijk of de club goed speelt of aanvallend etc. Je gaat 'gewoon' altijd.. Gelukkig is er op de buis genoeg verzorgd, aanvallend voetbal te zien.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat een ploeg die gewoon leuk en goed voetbal laat zien, meer publiek trekt.
En als ik voorheen een feyenoord-fan zou zijn geweest, dan zou ik er nu ook allang mijn gezicht niet meer vertonen, want dat voetbal is al jaren niet om aan te zien.
Maar goed, ik hou van goed, aanvallend voetbal, en het maakt me echt geen droge kut uit welk team dat laat zien.
Ik snap best wat het 'inhoudt' om voor een club te zijn. Ik snap alleen de argumentatie niet om voor een club te zijn die waardeloos is. Zeg dan gewoon dat je bij een club, bij een groep, wilt horen, omdat je daardoor het gevoel hebt dat je er toe doet... maar doe dan niet alsof het je om het voetbal gaat, maar gewoon om jezelf, je eigen ego, je eigen 'bewijsdrang' dat je bestaat en er bij hoort, dat je er toe doet.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Uit jouw hele argumentatie blijkt dat jij niet snapt wat het is om echt voor een club te zijn. Voor veel mensen is het niet zo enorm belangrijk of de club goed speelt of aanvallend etc. Je gaat 'gewoon' altijd.. Gelukkig is er op de buis genoeg verzorgd, aanvallend voetbal te zien.
+ Al die dorpsidioten die met opgeblazen molentjes op het hoofd en een oranje overall maar weereens "Hup holland hup" inzetten. Zien en gezien worden, de 1 nog carnavalesker dan de ander. Ik heb zelf verder niks met het nederlands elftal, maar je schaamt je toch dood als nederland in het buitenland speelt en die treurige bende clowns en idioten reizen er achteraan.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:50 schreef Oma het volgende:
Oranjesupporters die als het even niet loopt, schaapachtig voor zich uit gaan kijken.
Tenenkrommend. Alle koorknapen en padvinders die keurig in de maat lopen te klapperen. Ik blijf bij mijn 1e keus Heerenveen, maar az is een goede tweede.quote:
Ik heb op zich heel veel met het Nederlands elftal, maar juist door dit publiek zal het niet bij me opkomen om een wedstrijd van Oranje te bezoeken. Ik kan me nog herinneren dat een vrouw van middelbare leeftijd na de dramatische nederlaag tegen de Italianen op Euro2000 het stadion verliet en zei "dat ze toch feest ging vieren". Hoezo feestvieren? Je hebt verloren en afgezien daarvan is voetbal geen feestquote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef Twerk het volgende:
Ik heb zelf verder niks met het nederlands elftal,
Dat jaquote:
En er nog aardig mee wegkomen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:37 schreef denthemen het volgende:
Ado met hun belachelijke racistische spreekkoren
jaquote:Op woensdag 31 december 2008 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
Die twee en de gemiddelde fan van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:37 schreef denthemen het volgende:
AZ, en Ado met hun belachelijke racistische spreekkoren
Nog steeds vanwege psgquote:
Vooral vanwege dat accent eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:58 schreef Hyperdude het volgende:
Ìk ergen mij aan supporters die zichzelf wel "echte supporters" vinden omdat ze iedere 2 weken in een depressief en tochtig stadion hun centjes uitgeven aan voetballers die de hele 21ste eeuw nog geen ene mooie voorzet hebben laten zien.
Dat dus..quote:Op woensdag 31 december 2008 19:47 schreef Suijk het volgende:
Vaak heb ik een beeld bij een bepaalde groep supporters, maar als ik ze dan ergens in een andere setting tegenkom, kan ik er vaak prima een biertje mee drinken.
Dat geldt voor vrijwel elke teletekst/internet supporter. Silenus gaf er ooit een prachtige omschrijving van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Verliest Ajax eens dan staan ze op zondagmiddag op je raam te tikken, en krijg je het op je werk 100x te horen. En verliest Feyenoord weer eens dan geven ze niet thuis, en dan "interesseert dat hele voetbal me geen ene reet meer"
inderdaad jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef Grunner het volgende:
Heereveen en AZ. Beide met stip op 1.
Zegt een Brabanderquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:35 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Vooral vanwege dat accent eigenlijk.
Xag?quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:59 schreef Doc het volgende:
Xag dat er in Engeland een club was die dat deed met die klappertje (Fulham?)
Dat moet inderdaad wel een vreemde gewaarwording zijn geweest. Supporters die hun club aanmoedigen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:42 schreef leolinedance het volgende:
Echt, tegen Feyenoord heb nog nooit zo'n stel leeghoofden bij elkaar gezien hier in het uitvak
moet feyenoord wel voor staan anders slopen ze het vakje. of de binnenstad. stelletje frustiesquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel een vreemde gewaarwording zijn geweest. Supporters die hun club aanmoedigen.
Denk even aan je hart joh, pauper.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
moet feyenoord wel voor staan anders slopen ze het vakje. of de binnenstad. stelletje frusties
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Denk even aan je hart joh, pauper.
Hij heeft gelijk. Zelf meegemaakt bij Excelsior-Feyenoord. Excelsior wint, en er wordt na afloop een Excelsiorsteward zonder reden door een ruit getyft. Het geeft mooi het tokkiegehalte van de mislukte club van zuid aan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Denk even aan je hart joh, pauper.
Moest je toen huilen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Zelf meegemaakt bij Excelsior-Feyenoord. Excelsior wint, en er wordt na afloop een Excelsiorsteward zonder reden door een ruit getyft. Het geeft mooi het tokkiegehalte van de mislukte club van zuid aan.
Wat zeiden ze toen je ze erop aansprak?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Zelf meegemaakt bij Excelsior-Feyenoord. Excelsior wint, en er wordt na afloop een Excelsiorsteward zonder reden door een ruit getyft. Het geeft mooi het tokkiegehalte van de mislukte club van zuid aan.
Valt reuze mee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef popolon het volgende:
't Feit dat er gescheiden vakken zijn en je je leven niet zeker bent als je in het verkeerde vak zit is eigenlijk al te treurig voor woorden.
Dit soort reacties sieren een gemiddelde feyenoord supporter. doet je naam goed aan. ga zo door.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit soort reacties sieren een gemiddelde feyenoord supporter. doet je naam goed aan. ga zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |