feyenoorders: staan ze voor dan zingen ze met zijn allen (het liefst anti Ajax, ook al hoeven ze daar in de eerstkomende 6 wedstrijden niet tegen te spelen). Staan ze met 3-0 achter, gaan ze met zijn allen collectief weg en breken ze de stad/ stadion af. legioen? welk legioen? stelletje gefrustreerde havenslaven. Kan er wel een week over blijven door tikken waarom ik een hekel aan dit soort heb
az'ers: 7 jaar geleden zat ik in heerhugowaard op school, velen liepen in een Ajax shirt als het zomer was en 's winters was er de overgrote hoeveelheid gewikkeld in een Ajax sjaal. az begint te presteren en 3 jaar geleden toen ik daar klaar was, liep ik als enige in de zomer met een Ajax shirt en als enige in de winter met een Ajax sjaal. En nu keihard beweren dat de gemiddelde az supporter 'al zijn hele leven voor az was'. flikker toch op, stelletje zielige overlopers. en tijdens de wedstrijd niets anders kunnen dan klappen en 'az ole' roepen. Al bij de kleinste achterstand hoor je ze niet meer.
psv: tjah, zielige mensen. alles wat van boven de rivieren komt zijn kut amsterdammers en kankerjoden. zelf denken ze de slimste te zijn en je kan niet eens fatsoenlijk met ze praten. Het lukt je gewoon echt niet.
utrechters, ado, groningen: zelf aangemaakte haat richting Ajax die nergens op gebasseerd is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016