Ik heb op zich heel veel met het Nederlands elftal, maar juist door dit publiek zal het niet bij me opkomen om een wedstrijd van Oranje te bezoeken. Ik kan me nog herinneren dat een vrouw van middelbare leeftijd na de dramatische nederlaag tegen de Italianen op Euro2000 het stadion verliet en zei "dat ze toch feest ging vieren". Hoezo feestvieren? Je hebt verloren en afgezien daarvan is voetbal geen feestquote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef Twerk het volgende:
Ik heb zelf verder niks met het nederlands elftal,
Dat jaquote:
En er nog aardig mee wegkomen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:37 schreef denthemen het volgende:
Ado met hun belachelijke racistische spreekkoren
jaquote:Op woensdag 31 december 2008 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
Of ben je alleen een 'echte' supporter wanneer je ook achter je club blijft staan wanneer ze zwaar waardeloos anti-voetbal laten zien!?
Die twee en de gemiddelde fan van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:37 schreef denthemen het volgende:
AZ, en Ado met hun belachelijke racistische spreekkoren
Nog steeds vanwege psgquote:
Vooral vanwege dat accent eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:58 schreef Hyperdude het volgende:
Ìk ergen mij aan supporters die zichzelf wel "echte supporters" vinden omdat ze iedere 2 weken in een depressief en tochtig stadion hun centjes uitgeven aan voetballers die de hele 21ste eeuw nog geen ene mooie voorzet hebben laten zien.
Dat dus..quote:Op woensdag 31 december 2008 19:47 schreef Suijk het volgende:
Vaak heb ik een beeld bij een bepaalde groep supporters, maar als ik ze dan ergens in een andere setting tegenkom, kan ik er vaak prima een biertje mee drinken.
Dat geldt voor vrijwel elke teletekst/internet supporter. Silenus gaf er ooit een prachtige omschrijving van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Verliest Ajax eens dan staan ze op zondagmiddag op je raam te tikken, en krijg je het op je werk 100x te horen. En verliest Feyenoord weer eens dan geven ze niet thuis, en dan "interesseert dat hele voetbal me geen ene reet meer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |