Nee hoor, ik geef gewoon aan dat 2008 een jaar is om snel te vergeten, een enkel hoogtepunt daargelaten, en ik vol goede moed 2009 maar in zal gaan...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bent 2 uur en 6 minuten te vroeg.
Ik heb voldoende hoogtepunten gehad vraag maar aan mijn ... eehquote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef gewoon aan dat 2008 een jaar is om snel te vergeten, een enkel hoogtepunt daargelaten, en ik vol goede moed 2009 maar in zal gaan...
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
sorry, wilde je niet jaloers maken.
Nouja. Het zij zo dan.quote:
Wie weet komt er nog een aardbeving of tsunami langs inderdaad. De kans op een flinke windhoos lijkt vrijwel nul, want er is geen bewolking nu. Ook een vulkaanuitbarsting wordt krap qua tijd.quote:
Krakatoaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie weet komt er nog een aardbeving of tsunami langs inderdaad. De kans op een flinke windhoos lijkt vrijwel nul, want er is geen bewolking nu. Ook een vulkaanuitbarsting wordt krap qua tijd.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:20 schreef BrandX het volgende:
op de valreep van 2009 nog een nieuw KSC topic
Ben je zo zenuwachtig jaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh 1 uur en 57 minuten nog maar. Wat gaat het snel!
SOA zequote:
Hell, nog niet nodig gehad. Het is om 4 uur binnen gekomenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als 2009 maar goed begint, dan toch!
Maar werkt je soldeerstation?
En ook niet nodig gehad voor de Wii dus!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell, nog niet nodig gehad. Het is om 4 uur binnen gekomen
Nee, zekering was eruit gesprongen in de wii. gewoon terug duwen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook niet nodig gehad voor de Wii dus!
Heerlijk tochquote:Op woensdag 31 december 2008 17:48 schreef Pheno het volgende:
10 meter zicht
Ik zeg maar af, vorig jaar was dat ook al zo kut
Dan is het balen als je niet weg kanquote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat vuurwerk interesseert me niet. Vierdaagse vuurwerk is toch veel mooier
Ik ga zo weg, dan maar ergens anders naar toe waar ik kan blijven slapen. De hele week geen mist, maar opeens wel, natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het balen als je niet weg kan
Het was hier de hele dag wel mistig, maar nu lijkt de mist toch te zijn opgetrokken.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo weg, dan maar ergens anders naar toe waar ik kan blijven slapen. De hele week geen mist, maar opeens wel, natuurlijk
Een of ander vaag zangertje met toverballen of zo... heb het nummer nog niet gehoord en ik geloof dat ik mij daar gelukkig om mag prijzen!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Hier is er nog niets. Geloof ik.
Who the fuck is Jordy van Loon btw? Zag in een ander topic die naam, maar het zegt me echt niets
Ik blijf wel onder mijn steen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een of ander vaag zangertje met toverballen of zo... heb het nummer nog niet gehoord en ik geloof dat ik mij daar gelukkig om mag prijzen!
Ik ook. Het schijnt dat een rickroll beter te verdragen is dan dat filmpje van die Jordy van Loonquote:
Rickrollen is zo 2005quote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Het schijnt dat een rickroll beter te verdragen is dan dat filmpje van die Jordy van Loon.
Ach, zo goed is vandaag toch al nietquote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ow... en alsjeblieft.. geen Jordy van Loon hier.. da's geen mooi einde van 2008 hoor
Wat is er allemaal aan de hand dan Mart?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zo goed is vandaag toch al niet.
Al moet ik zeggen dat ik het onrustige waar ik de hele dag mee heb rondgelopen wel een beetje kwijt ben nu. Heb mijn frustraties en zo even van me af geschreven.
Goede timing tochquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo weg, dan maar ergens anders naar toe waar ik kan blijven slapen. De hele week geen mist, maar opeens wel, natuurlijk
Hoiquote:Op woensdag 31 december 2008 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
Zo... er staat inmiddels een grote schaal oliebollen op tafel, en we hebben heerlijk geschaatst op natuurijs vanmiddag
quote:
Ik heb niet geschaatst hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Was jij dat?? Of is dit nu vanwege de oliebollen?
WHEHEHEHE..... ik ben niet blond hoorquote:
Heel kort samengevat (ik heb vanmiddag een versie van bijna 2 A4'tjes getypt), dit:quote:Op woensdag 31 december 2008 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan Mart?
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben gewoon de feestdagen zat. Nu al twee keer in een paar dagen tijd gewoon een leuke gezellige dag met andere mensen gehad, en als ik dan 's avonds thuiskom, voelde het best als een deceptie dat ik in een leeg huis kwam, waar zo'n kerstboom me in al zijn vrolijkheid met een valse grimas toelachte... en dat terwijl ik nog geen kerstgevoel heb ervaren. Dus toen ik vanochtend veel te vroeg wakker werd, besloot ik dat die boom eraan gaat!
Weet je dat wel zekerquote:Op woensdag 31 december 2008 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WHEHEHEHE..... ik ben niet blond hoor
Ach, het is de tijd van het jaar. En de grootste deprimerende factor (de kerstboomquote:Op woensdag 31 december 2008 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
awww... Mart.. Dat klinkt best depri zo..
*Knuffel*
Ik meld me straks weer, nu moet ik eerst met de kids E.T. gaan kijken..
Altijd een mooi moment 1 januariquote:Op woensdag 31 december 2008 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is de tijd van het jaar. En de grootste deprimerende factor (de kerstboom) is nu verwijderd. Dus de komende week zal mijn humeur wel weer bijtrekken. Ben ook blij als het morgen is, dan is de feestdagenongein weer een jaartje voorbij
.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd een mooi moment 1 januari
Ja, ik weet het. Nog een paar uurtjes... maar het is nu gewoon een soort climax van een negatief gevoel dat al bijna het hele jaar sluimerde bij me. En normaal houd ik dat soort dingen voor mezelf, of in ieder geval buiten FOK! Maar het helpt gewoon om het even van me af te schrijven.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef Klonk het volgende:
Nog even doorhalen Mart, dan is al die rottige ellende ook weer voorbij, zal ook blij zijn als we weer thuis zijn en alles achter de rug hebben.
En welk voornemen heb je?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik heb ook zowaar een serieus goed voornemen voor het nieuwe jaar!![]()
[..]
Ja, ik weet het. Nog een paar uurtjes... maar het is nu gewoon een soort climax van een negatief gevoel dat al bijna het hele jaar sluimerde bij me. En normaal houd ik dat soort dingen voor mezelf, of in ieder geval buiten FOK! Maar het helpt gewoon om het even van me af te schrijven.
Prettige avondquote:Op woensdag 31 december 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens weg. Appelflappen eten bij mijn ouders!
Gewoon een gezondere levensstijl aannemen, ik heb de cola al helemaal afgezworen, en ik ga minder lekkere tussendoortjes nemen, minder de magnetron gebruiken voor avondeten en meer zelf koken.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En welk voornemen heb je?
Ik heb er meerdere zelfs
Jij ook een prettige avond, en in ieder geval tot volgend jaar, al sluit ik ook niet uit dat ik misschien wat eerder nog even langskom via de mobielquote:
Goede plannenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een gezondere levensstijl aannemen, ik heb de cola al helemaal afgezworen, en ik ga minder lekkere tussendoortjes nemen, minder de magnetron gebruiken voor avondeten en meer zelf koken.
En een minilaptop kopen. Geef ik ook eens geld uit voor mezelf!
Bijna, nog even wachtenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
is het al 2008 ?
2008 was tof, en als 2009 maar half zo mooi en goed word dan heb ik alsnog een geweldig jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
2008 wordt een kutjaar, ik wacht wel op 2009, dat wordt mijn jaar namelijk.
Ik zit op een tuinstoel staatsloterij te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
2008 was tof, en als 2009 maar half zo mooi en goed word dan heb ik alsnog een geweldig jaar
toppunt van triestheid nu, we zijn aan het bowlen op de Wii, waar is de tijd van zuipen en klooien met vuurwerk...
Bron?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
2008 wordt een kutjaar, ik wacht wel op 2009, dat wordt mijn jaar namelijk.
dat is idd een apart iets ja, maar ik ga voor je duimen dat 2009 een geweldig jaar voor je gaat wordenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit op een tuinstoel staatsloterij te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |