En welk voornemen heb je?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik heb ook zowaar een serieus goed voornemen voor het nieuwe jaar!![]()
[..]
Ja, ik weet het. Nog een paar uurtjes... maar het is nu gewoon een soort climax van een negatief gevoel dat al bijna het hele jaar sluimerde bij me. En normaal houd ik dat soort dingen voor mezelf, of in ieder geval buiten FOK! Maar het helpt gewoon om het even van me af te schrijven.
Prettige avondquote:Op woensdag 31 december 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens weg. Appelflappen eten bij mijn ouders!
Gewoon een gezondere levensstijl aannemen, ik heb de cola al helemaal afgezworen, en ik ga minder lekkere tussendoortjes nemen, minder de magnetron gebruiken voor avondeten en meer zelf koken.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En welk voornemen heb je?
Ik heb er meerdere zelfs
Jij ook een prettige avond, en in ieder geval tot volgend jaar, al sluit ik ook niet uit dat ik misschien wat eerder nog even langskom via de mobielquote:
Goede plannenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een gezondere levensstijl aannemen, ik heb de cola al helemaal afgezworen, en ik ga minder lekkere tussendoortjes nemen, minder de magnetron gebruiken voor avondeten en meer zelf koken.
En een minilaptop kopen. Geef ik ook eens geld uit voor mezelf!
Bijna, nog even wachtenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
is het al 2008 ?
2008 was tof, en als 2009 maar half zo mooi en goed word dan heb ik alsnog een geweldig jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
2008 wordt een kutjaar, ik wacht wel op 2009, dat wordt mijn jaar namelijk.
Ik zit op een tuinstoel staatsloterij te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
2008 was tof, en als 2009 maar half zo mooi en goed word dan heb ik alsnog een geweldig jaar
toppunt van triestheid nu, we zijn aan het bowlen op de Wii, waar is de tijd van zuipen en klooien met vuurwerk...
Bron?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
2008 wordt een kutjaar, ik wacht wel op 2009, dat wordt mijn jaar namelijk.
dat is idd een apart iets ja, maar ik ga voor je duimen dat 2009 een geweldig jaar voor je gaat wordenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit op een tuinstoel staatsloterij te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |