Hier dan maarquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef Schatgraver het volgende:
Min keer min = plus
Geen klacht dus deze keer.![]()
Maar voor alle KlBérs een gelukkig nieuwjaar met veel:
[ afbeelding ]
Bier& tieten,
[ afbeelding ]
Champagne,
[ afbeelding ]
Frituursel,
[ afbeelding ]
Lily Thai![]()
Kortom een gelukkig 2009![]()
Toch een klein klachtje: Smatje belt me net voor een feest bij haar thuis, terwijl ik al naar een ander feest(met ook veel, maar mindere) ga.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is nog geen nieuwjaar.![]()
Wel in Sydney though
Dan spreek je toch in meervoud?quote:
neues Jahr, is het inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan spreek je toch in meervoud?
Ach, jullie begrijpen wat er staat, daar gaat het me omquote:
Godt nytt år!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, jullie begrijpen wat er staat, daar gaat het me om
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:03 schreef RayMania het volgende:
HSG-BOMBER mag zijn nieuwjaar een weekje zonder FOK! vieren.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die voetbalsupporter?
Van horen zeggen heb jij het daar graag over.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Niet bepaald.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Van horen zeggen heb jij het daar graag over.
quote:
Bakkes denk, standaardquote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef IQM het volgende:
Prettige jaarwisseling, bitches.
Ik zou eerder weg zijn, hè.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prettig jaarwisseling, sletje.
Op het werk dan weer, iedereen elkaar kussenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik ergens een pestpokke hekel aan heb is het elkaar ''gelukkig nieuwjaar'' wensen, zelfs je propedeuse halen is nog een grotere prestatie!!
Ik ga me dus om 12 uur ook een kwartier opsluiten op de wc, ben ik gelijk de eerste in het nieuwe jaar die kei hard zit te schijten.
Waarom ben je dan niet op msn, pff tsssss.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou eerder weg zijn, hè.Maar het is nu half zes geworden. Vandaar.
Omdat ik nu druk ben.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet op msn, pff tsssss.
Druk met watquote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik nu druk ben.
En je zou me toch niet bellen.
Bye, allemaal!Luv ya!
quote:
Mennus jonge dames nieuw jaar wensenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik ergens een pestpokke hekel aan heb is het elkaar ''gelukkig nieuwjaar'' wensen, zelfs je propedeuse halen is nog een grotere prestatie!!
Ik ga me dus om 12 uur ook een kwartier opsluiten op de wc, ben ik gelijk de eerste in het nieuwe jaar die kei hard zit te schijten.
Oja, de befaamde ''2 kussen op de wang en dan op de mond'' techniekquote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mennus jonge dames nieuw jaar wensen
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, de befaamde ''2 kussen op de wang en dan op de mond'' techniek
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel foto's van m'n blauwe ballenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Knietje is daar een mooi antwoord op.
Alsof jij het zou weigeren van de echte KLB-Bazenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Knietje is daar een mooi antwoord op.
Uiteraard niet, ik geef ze allemaal graag een knietje!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Alsof jij het zou weigeren van de echte KLB-Bazen
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ik geef ze allemaal graag een knietje!
Precies, die ene dag per jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens wat een trieste vuurwerk klagers, laat die kindjes toch lekker 'stoken'.
Picca's.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is oud en nieuw toch leuk!
Ik ging me net helemaal opmaken enzodat doe ik normaal nooit. Ik ben er niet goed in
![]()
!
En zo pak ik al die 16 jarige sletjes uit de c1000 kankerhard aan!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb een keuze voor vanavond:quote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is oud en nieuw toch leuk!
Ik ging me net helemaal opmaken enzodat doe ik normaal nooit. Ik ben er niet goed in
![]()
!
Heb ze gemaakt, sta er wel als een imbeciel op.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
Ik ga me ook even opmaken, en daar ben ik ook niet goed in.
In de tussentijd ga ik even naar:quote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ze gemaakt, sta er wel als een imbeciel op.
Ik ga eerst even soep eten en daarna zet ik ze op de computer en plaats ik ze wel even!
Vast nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ze gemaakt, sta er wel als een imbeciel op.
Ik ga eerst even soep eten en daarna zet ik ze op de computer en plaats ik ze wel even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuiszitten tot een uur of elf, daarna naar de groep mensen, en daarna naar het feestquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een keuze voor vanavond:
1. Gezellie thuis zitten en rond 1 uur naar het feest gaan
2. Buiten staan met een mênnus grote groep menschen rond van die tonnen met vuur erin zoals in NY () en daarna naar het feest gaan
Ik ben er nog niet uit eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:37 schreef Breathtaking het volgende:Dankje, ik had nog niet gefapt vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Huh?!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JO JO JO MIJN NEGERIN, WAT IS OMHOOG?
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:37 schreef Breathtaking het volgende:Geen teen. -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jos, je hebt een pedoreputatie, denk er een beetje om met die jonge meisjes man.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:39 schreef afcajos het volgende:
Ik ga rond 9 uur naar een feesttent in het dorp waar alles van jong tot oud isen dan om 12 uur buiten ff naar vuurwerk in de mist kijken en dan keihard doorhalen in die feesttent tot 0700 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jos, je hebt een pedoreputatie, denk er een beetje om met die jonge meisjes man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik betrap mij erop dat ik hyvesprofielen afstruin om te checken of ze ook gaan
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Jij bent niet meer te redden.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik betrap mij erop dat ik hyvesprofielen afstruin om te checken of ze ook gaan
dagdag, en niet teveel drinken hequote:Op woensdag 31 december 2008 19:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij bent niet meer te redden.![]()
Ik ga er vandoor, kusjes.
Net zoveel als jou, dat is te veel zeker?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
dagdag, en niet teveel drinken he![]()
Gewoon totdat de tap sluitquote:Op woensdag 31 december 2008 19:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Net zoveel als jou, dat is te veel zeker?
Mijn vingers zullen eindigen in een sappig grotje!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef afcajos het volgende:
Nou mensen, ik ben er vandoor. Fijne jaarwisseling en pas op de vingertjes he!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef RickoKun het volgende:
Dat 2de plaatje, daar ontbreekt nog wat cum
Nice
Wat zijn jullie toch liefquote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dankje, ik had nog niet gefapt vandaag
Zeker niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat hoeft niet verkeerd te zijn.
'( dan blijf ik hier nog maar even achter, een maat van me moet nog vreten, daarna gaan we naar de restquote:
Dan heeft ze nog heel wat te lijden in deze zieke wereldquote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fijn, je hebt zojuist mn beste vriendin getraumatiseerd.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog heel wat te lijden in deze zieke wereld
Meer als efebo, niet pedo!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Afcajos komt nu wel een beetje als pedo over ipv baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |